۰

بازی Dying Light 2 تا پنج سال با محتوا جدید بروزرسانی خواهد شد

بازی Dying Light 2

اگر ۵۰۰ ساعت گیم پلی بازی Dying Light 2 به نظر شما همچنان کم است و کافی نیست، مطمئن باشید که محتوای بسیار بیشتری در راه خواهد بود. Techland Games، استودیوی سازنده سری Dying Light، اکنون اعلام کرده است که متعهد به پشتیبانی پنج ساله بازی Dying Light 2 Stay Human پس از عرضه آن در ۴ فوریه است.

بازی Dying Light 2

این خبر توسط اینفلوئنسر اصلی استودیو Techland Games،یعنی Sheri Kryeziu اعلام شد که اوایل صبح امروز این خبر را از طریق توییتر به اشتراک گذاشت.

 طبق گفته‌های Kryeziu، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که «DLC‌های داستانی بیشتر، رویدادهای بیشتر، مکان‌های بیشتر» و «آیتم های بیشتری در بازی» در طول پنج سال آینده به این بازی بیایند.

 او سپس تعهد داد که بازی همیشه تازه نگه داشته خواهد شد و گیمرها همیشه در اولویت هستند و یکی از دلایل اصلی پیوستن او به این استودیو را همین موضوع خواند.

بازی Dying Light 2

این اعلامیه بلندپروازانه پس از افشای شوکه کننده Techland Games صورت می‌گیرد که اعلام می کرد بازیکنان برای تکمیل Dying Light 2 به «حداقل ۵۰۰ ساعت» زمان نیاز دارند. ادعایی که با انتشار توییتر در ۸ ژانویه جامعه گیمینگ را تکان داد. بعد از توضیحی منتشر شد که: “۵۰۰ ساعت مربوط به ۱۰۰ درصد رساندن بازی است که شامل پایان دادن به تمام ماموریت ها، و تکمیل کردن کاوش در هر نقطه از جهان بازی است.”

Dying Light 2 در ۴ فوریه برای PS5، Xbox Series X|S عرضه می شود و همچنین از طریق سیستم Cloud برای Nintendo Switch نیز در دسترس خواهد بود. این بازی برای PS4، Xbox One و PC نیز عرضه می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *