۰

نام سریال ارباب حلقه ها رسما با یک تیزر اعلام شد

سریال ارباب حلقه ها

استودیو آمازون به طور رسمی عنوان مجموعه تلویزیونی ارباب حلقه‌ها را اعلام کرد:  The Lord of the Rings: The Rings of Power. این سریال در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ ( ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ) در پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

این سریال فانتزی حماسی در دوران دوم تاریخ سرزمین میانه، قسمتی نسبتا ناشناخته از J.R.R. حماسه تالکین بیشتر در ضمیمه های رمان او شرح داده شده است. این سریال هزاران سال قبل از وقایع به تصویر کشیده شده در سه گانه فیلم ارباب حلقه ها و هابیت پیتر جکسون می گذرد.

در ادامه می توانید تیزر منتشر شده را مشاهده کنید:

جی دی پین و پاتریک مک‌کی، مجریان و تهیه‌کنندگان اجرایی در بیانیه‌ای گفتند: «این عنوانی است که تصور می‌کنیم می‌تواند روی قفسه کتابی در کنار دیگر آثار کلاسیک جی آر آر تالکین قرار بگیرد . عصر دوم سرزمین میانه: جعل حلقه‌ها، ظهور ارباب تاریکی سائورون، داستان حماسی نومنور، و آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها.

آنها افزودند: “تا به حال، مخاطبان فقط داستان The One Ring را روی صفحه نمایش می دیدند اما قبل از آن، تعداد زیادی وجود داشت … و ما هیجان زده هستیم که داستان حماسی همه آنها را به اشتراک بگذاریم.”

در ویدیوی عنوان، نماهای مختلفی از سرزمین میانه دیده می‌شود که فلز مذاب درون یک فورج ریخته می‌شود و سرد می‌شود تا عنوان سریال به رنگ نقره‌ای ساخته شود و حروف آن به خط الف باشد. بیش از این، یک صداپیشه زن  شاید یک گالادریل جوان؟ کتیبه تالکین را برای ارباب حلقه ها می خواند:

سه حلقه برای شاهان الف زیر آسمان،

هفت تا برای لردهای دوارف در تالارهای سنگی شان،

نه تا برای مردان جاودان محکوم به مرگ،

یکی برای ارباب تاریکی بر تخت تاریکش

در سرزمین موردور که سایه ها در آن قرار دارند.

سریال ارباب حلقه ها

از بازیگران فیلم The Lord of the Rings: The Rings of Power می توان به سینتیا آدای رابینسون، رابرت آرامایو، اوین آرتور، ماکسیم بالدری، نازنین بونیادی، مورفید کلارک، اسماعیل کروز کوردووا، چارلز ادواردز، تریستان گراول، سر لنی هنری، اما هوروث اشاره کرد. کاونا، جوزف ماول، تایرو موهافیدین، سوفیا نوموت، لوید اوون، مگان ریچاردز، دیلن اسمیت، چارلی ویکرز، لئون وادام، بنجامین واکر، دانیل ویمن و سارا زوانگوبانی اشاره کرد.

علاوه بر پین و مک کی، تهیه کنندگان اجرایی سریال شامل لیندسی وبر، کالوم گرین، جی.ای. بایونا، بلن آتیانزا، جاستین دوبل، جیسون کیهیل، جنیفر هاچیسون، بروس ریچموند و شارون تال یوگوادو و تهیه کننده کریستوفر نیومن است. وین چه ییپ به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی و همچنین کارگردانی اپیزودها به همراه جی.ای. بایونا و شارلوت براندستروم در این سریال حضور دارند.

فیلمبرداری فصل اول ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت در نیوزلند در آگوست ۲۰۲۱ به پایان رسید. فصل ۲ که به عنوان یک حماسه چند فصلی پیش بینی می شود در بریتانیا فیلمبرداری می شود. آمازون قبلاً اعلام کرده بود که پیش تولید فصل ۲ در اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *