۰

جوایز رایگان EA Play در ماه ژانویه مشخص شد

جوایز رایگان EA Play

جوایز رایگان EA Play

EA اکنون جوایز رایگان EA Play را برای ژانویه ۲۰۲۲ اعلام کرده است که شامل جوایزی برای بازی های FIFA 22، NHL 22، Madden NFL 22، Battlefield 2042 و Apex Legends است. برای گرفتن جایزه خود، مشترکین EA Play فقط باید قبل از پایان دوره جایزه ها وارد بازی مورد نظر شوند.

جایزه Apex Legends، آیتم( چارم Apex RIG Helmet Weapon) است که از هم اکنون تا ۱ فوریه قابل دریافت است. این آیتم یک کلاه ایمنی از زره سری Dead Space است که به شکل یک چارم قابل اتصال به سلاح است. بازیکنان Battlefield 2042 همچنین می‌توانند در این ماه یک چارم سلاح به نام Cap’em را دریافت کنند. این آیتم تا ۳۰ ژانویه در دسترس اعضا خواهد بود.

جوایز رایگان EA Play

تعدادی از بزرگترین عناوین ورزشی EA نیز در این ماه دارای آیتم های رایگان هستند. بازیکنان Madden NFL 22 می‌توانند از ست Vanity Hephaestus استفاده کنند، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است. این مجموعه دارای شلوار، یک کلاه visor و کلاه ایمنی است و تا ۱۶ فوریه قابل دریافت است. اعضای EA Play همچنین می‌توانند یک پک Ultimate Team شامل بازیکنان جدید دریافت کنند.

در FIFA 22، اعضا یک ست FUT Hero Tim Cahill Tifo جدید دریافت خواهند کرد که تا ۳۱ ژانویه قابل دریافت است. اعضا همچنین تا ۳ فوریه فرصت دارند تا لباس WWWesh Studio ، حدود ۴۵۰۰ سکه ولتا و افزایش XP را برای فصل ۳ FUT دریافت کنند.

بازیکنان NHL 22 همچنین در این ماه آیتم های رایگان ست Chel Heritage از جمله دستکش، اسکیت، یک چوب کاملاً جدید و موارد دیگر دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *