۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Rust

بازی های شبیه به Rust

بازی های شبیه به Rust

بازی های شبیه به Rust

Rust یک بازی سبک بقای بسیار واقع گرایانه است که توسط استودیوی Facepunch توسعه یافته است که در آن بازیکنان بدون هیچ گونه تجهیزات یا حتی لباسی در جهان باز این گیم قرار می گیرند و باید برای زنده ماندن در آن به دنبال ایتم های گوناگون و سرپناه بگردند.

در این بازی شما باید تا جایی می توانید خود را قدرتمند کنید و همیشه آماده مبارزه و درگیری با بازیکنان دیگر باشید که ممکن است ناگهان به شما حمله کنند و تمام آیتم های شما را که با سختی به دستشان آورده بودید را بدزدند و با خود ببرند.

این بازی طرفداران بسیار زیادی در سرار جهان دارد و روزانه تعداد زیادی پلیر در آن مشغول بازی هستند.

حال در این مقاله ما قصد داریم تا به شما چند نمونه از بهترین بازی های شبیه به Rust را معرفی کنیم تا اگر از این بازی لذت برده اید ، بتوانید آنها را نیز تجربه کنید.

Valheim

بازی های شبیه به Rust

اولین توصیه ما به طرفداران Rust، بازی Valheim با تم وایکینگ است که در فوریه ۲۰۲۱ به طور انحصاری برای رایانه های شخصی منتشر شد.

در آن، شما به عنوان یکی از جنگجویان سقوط کرده اودین بازی می کنید که روحش به دهمین جهان نورس ختم می شود و باید با جمع آوری منابع، ساختن سرپناه و کاوش در مناطق مختلف برای زنده ماندن تلاش کند.

این بازی دارای پیشرفت به سبک RPG و همچنین مکانیک های منحصر به فرد ساخت و ساز است که به شما امکان می دهد خانه های بلند وایکینگی خود را بسازید و آنها را با انواع مبلمان و وسایل دفاعی پر کنید.

در حالی که این بازی تاکید بیشتری نسبت به Rust بر روی مبارزات Co-op و PvE دارد، اما هر دو بازی منحنی دشواری زیادی را برای غلبه بر آن به خصوص در لول های اولیه ارائه می دهند.

Grounded

بازی های شبیه به Rust

اگرچه ممکن است این بازی شبیه یک بازی کودکانه به نظر برسد، اما Grounded مکانیزم‌های بقای بسیار عمیقی دارد که می‌تواند تجربه‌ای چالش‌برانگیز و غیرقابل پیش‌بینی مشابه Rust را ایجاد کند.

در آن، شما کنترل بچه هایی را به دست می گیرید که به طور تصادفی پس از یک آزمایش علمی ناموفق به اندازه مورچه کوچک می شوند.

حال شما مجبورید تا در حیاط خلوت خانه خود برای زنده ماندن و کشف راز های گوناگون تلاش کنید و باید در محیط های بسیار دشوار و درسناکی پیمایش کنید و مراقب حشرات خطرناکی مانند عنکبوت ها و مورچه ها باشید.

مشابه Rust، یکی از اهداف اصلی شما هنگام شروع کار این است که یک مکان امن برای استراحت خود در شب پیدا کنید، کاری که گفتن آن بسیار آسان تر از انجام دادن آن است.

Subnautica: Below Zero

بازی های شبیه به Rust

بازی های شبیه به Rust

Subnautica: Below Zero یک بازی بقای جهان باز و ادامه بازی اصلی آن است که شما را در بازگشت به سیاره ۴۵۴۶B، دنیای بیگانه ای که تقریباً به طور کامل در آب پوشانده شده است، قرار می دهد.

در ابتدا، شخصیت شما به منطقه ای یخی بر روی سطح زمین برخورد می کند و در حالی که از منابع طبیعی برای ساخت و توسعه پایگاه ها، زیردریایی ها و ابزارها استفاده می کند، اسرار آن را کشف می کند.

مانند Rust، این بازی دارای طراحی باز است که به شما امکان می‌دهد برای خود اهدافی تعیین کنید و در عین حال در عمیق ترین گوشه‌های اقیانوس و مواجهه با مجموعه‌ای از موجودات خرطرناک روبرو شوید.

اگرچه ابن گیم فاقد هرگونه PvP یا حتی چند نفره است،اما با کمی بازی کردن آن متوجه خواهید شد که چیز های زیادی برای یادگیری وجود دارد و می‌توانید با بالا بردن سطح دشواری آن را سخت‌تر کنید.

۷Days to Die

بازی های شبیه به Rust

۷Days to Die یک بازی ترسناک سبک بقای زامبی ای است که در ابتدا در Steam Early Access در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و از آن زمان توسط سازنده The Fun Pimps روی آن کار شده است.

اگرچه برخی از طرفداران ممکن است نگران افزایش سرعت به‌روزرسانی‌ها باشند، هر کسی که از بازی Rust می‌آید، در وضعیت فعلی ۷ Days تعداد زیادی محتوای سرگرم‌کننده و جدید برای کاوش خواهد داشت.

گیم پلی این بازی ترکیبی از عناصر دفاع از برج، RPG و بازی های بقای سندباکس با تاکید بر ساخت ابزار و ساختن پناهگاه است.

PvP آنلاین نیز وجود دارد، اگرچه داستان اصلی مبارزه با انبوهی از زامبی‌ها است که هرچه بیشتر جلو تر بروید ، مقابله با آن‌ها سخت‌تر می‌شود.

The Long Dark

بازی های شبیه به Rust

بازی های شبیه به Rust

اگر به دنبال یک بازی بقا تک نفره هستید که به اندازه Rust برای تسلط بر آن زمان می برد، The Long Dark جایگزین خوبی است.

داستان بازی در یک زمستان سخت کانادایی اتفاق می‌افتد و شما را به عنوان خلبانی معرفی می‌کند که هواپیمایش در جزیره‌ای بزرگ و در عین حال دور افتاده سقوط می‌کند.

شما برای زنده ماندن در این بازی باید در جنگل ها و کوهستان های یخ بندان و سرد آن دوام بیاورید و با پیدا کردن آیتم های مختلف و مورد نیاز از محیط آنجا ، زنده بمانید و جان خود را نجات دهید.

مانند Rust، بازی بر روی مدیریت سیستم‌های مختلف مانند خستگی، گرسنگی و تشنگی و مبارزه با حیات‌وحش ، یعنی گرگ‌ها تمرکز دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *