۰

معرفی بازی های شبیه به Little Nightmares

بازی های شبیه به Little Nightmares

بازی های شبیه به Little Nightmares

اگر از طرفداران سری Little Nightmares استودیوی Tarsier هستید و به توصیه‌هایی برای بازی بعدی نیاز دارید، ما شما را با بهترین بازی های شبیه به Little Nightmares در کامپیوتر های شخصی و کنسول آشنا خواهیم کرد.

از پلتفرم‌های معمایی ترسناک دوبعدی گرفته تا بازی‌های ماجراجویی اول شخص ترسناک، بازی‌های زیادی را خواهید یافت که از نظر گیم‌ پلی، داستان و تصاویر شبیه به Little Nightmares و Little Nightmares 2 هستند ؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید :

White Shadows

بازی های شبیه به Little Nightmares

اولین توصیه ما به کسانی که از Little Nightmares لذت می برند، بازی پلتفرم پازل سینماتیک White Shadows است.

در این بازی، شما کنترل دختری با سر کلاغ را در دست دارید که سعی می کند از یک دیستوپی خشن با گرایش های ظالمانه و خشونت آمیز که بر یک سلسله مراتب اجتماعی سفت و سخت تکیه دارد، فرار کند.

سفر او از مسیر های نا هموار، ماشین آلات خطرناک و نگهبانانی که بین او و آزادی ایستاده اند، پر است و او برای ازادی باید از تمامی این موارد جان سالم به در ببرد.

همانند بازی Little Nightmares، بازیکنان باید به طور مخفیانه از اطراف دشمنان بگذرند، پازل ها را حل کنند و سعی کنند از سقوط تا حد مرگ جلوگیری کنند.

Among the Sleep

بازی های شبیه به Little Nightmares

در مرحله بعدی، Among the Sleep، یک بازی ترسناک بقا مستقل است که نسبت به برخی از بازی‌هایی که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم، کمی کوتاه‌تر و ترسناک‌تر است.

شما در نقش کودکی بازی می‌کنید که به دنیای عجیب و غریب پر از اسباب‌بازی‌های تهدیدآمیز و ساختارهای خارق‌العاده‌ای منتقل می‌شود که نیاز به حل پازل و مقداری مخفی کاری دارد.

مانند Little Nightmares، این بازی در روایت داستان ترسناکش از منظر یک کودک و در عین حال تبدیل کردن اشیاء بی‌گناه مانند اسباب‌بازی‌ها به چیزی بسیار تاریک‌تر عمل می‌کند.

حتی با وجود اینکه تکمیل آن فقط ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد، نسخه enhanced edition شامل یک پایان جایگزین است که سوالات قابل تاملی را در مورد داستان ایجاد می کند.

Inside

بازی های شبیه به Little Nightmares

اگر از زمان خود با بازی Little Nightmares و دنباله آن لذت بردید، پس به احتمال زیاد قبلاً Inside و همچنین Limbo را بازی کرده یا حداقل درمورد آنها شنیده اید.

این پلتفرمر معمایی ترسناک که توسط Playdead ساخته شده است، شما را در دنیایی تاریک و ناراحت کننده ای قرار می دهد که بی شباهت به شهر رنگ پریده بازی Little Nightmares 2 نیست.

با در دست گرفتن کنترل یک قهرمان ناشناس، در یک جنگل مرموز شروع می‌کنید و سپس وارد یک مرکز زیرزمینی گسترده می‌شوید که راز وحشتناکی را در خود جای داده است.

هر دو بازی بر روی پلتفرمینگ و مکانیک منحصر به فرد حل پازل تاکید دارند و شامل چندین سکانس تعقیب و گریز و مخفی کاری هستند که شما را به اوج هیجان و استرس می کشانند.

Limbo

بازی های شبیه به Little Nightmares

اگرچه Limbo ممکن است به اندازه Inside از لحاظ بصری صیقلی یا مکانیکی غنی نباشد، اما اگر اهل بازی های پلتفرمر پازلی ترسناک هستید، قطعاً ارزش بررسی کردن را دارد.

مانند Little Nightmares 2، داستان در یک جنگل ترسناک اتفاق می افتد که بازیکنان باید برای پیشرفت به منطقه بعدی اشیاء را بکشند، روی هم بگذارند، ترکیب کنند و گاهی اوقات آنها را نابود کنند.

همه اینها از منظر پسر جوانی که به صورت شبح ظاهر شده است که نمی تواند صحبت کند یا احساس کند، تجربه می شود.

تصاویر سیاه و سفید ساده و در عین حال جذاب Limbo به همراه حل معماهای لایه‌ لایه و پلتفرم‌سازی، گیم‌پ لی رضایت‌بخشی را ایجاد می‌کند که مدت‌ها پس از اتمام بازی با شما همراه خواهد بود.

Hollow Knight

بازی های شبیه به Little Nightmares

Hollow Knight که توسط Team Cherry توسعه داده شده است، یک مترویدوانیا ( Metroidvania زیرشاخه ای از بازی های ویدئویی اکشن ماجراجویی است که بر اکتشاف و پیشرفت غیرخطی هدایت شده و ابزارهای کاربردی متمرکز شده است  ) مستقل با هنر طراحی شده با دست و کنترل‌های اکشن پلتفرم پیشرفته است که بسیار دوست‌داشتنی است.

در آن، شما نقش یک شوالیه را بر عهده می گیرید که وظیفه دارد دنیای تاریک و ترسناکی به نام Hallownest را کاوش کند و بر خطرات متعدد آن غلبه کند.

در طول داستان، شوالیه باید از هیولاها عبور کند و همچنین با استفاده از مجموعه‌ای از مهارت‌ها که متناسب با سبک بازی دلخواه شما می‌توان آن‌ها را ارتقا داد در موضع خود ایستادگی و مبارزه کند.

بازی فضایی شبیه به Little Nightmares ایجاد می‌کند و بر داستان‌گویی محیطی تکیه می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه دنیای خود نشان دهد.

Unravel

بازی های شبیه به Little Nightmares

Unravel یکی دیگر از پلتفرم‌های ماجراجویی دوبعدی است که با وجود سبک و ظاهر کاملاً متفاوت، گیم‌ پلی مشابهی با Little Nightmares دارد.

در آن، شما یک موجود جادویی ساخته شده از نخ به نام Yarny را کنترل می کنید، که در حال مرور خاطرات یک زن مسن در زدنگی اش را کشف می کند.

مراحل می توانند از مناظر روشن و پر انرژی تا رعد و برق های خطرناک و ترسناک متغیر باشند.

چندین سکانس تعقیب و گریز نیز وجود دارد که در تلاش برای استفاده از توانایی‌های منحصر به فرد Yarny در رشته‌بافی، سرعت عمل سریعی را می‌طلبد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *