۰

اولین تصویر از فیلم Batgirl دنیای DC فاش شد

فیلم Batgirl

لزلی گریس تصویری از خود به عنوان Batgirl از فیلم جدید دنیای DC به اشتراک گذاشته است که داستان اصلی این ابرقهرمان را روایت می کند. گریس این تصویر را در کنار عنوانی که مستقیماً از Batgirl، Year One گرفته شده بود، در توییترش به اشتراک گذاشت.

فیلم Batgirl

متن توییت :

من از انتظارات آنها علیه شان استفاده می کنم. این نقطه ضعف آنها خواهد بود، نه مال من. بگذار همه مرا دست کم بگیرند…

و هنگامی که گاردشان پایین آمد و غرورشان بالا رفت، حسابشان را خواهم رسید.»
– Batgirl، سال اول

به نظر می رسد لباس او از کمیک های Batgirl الهام گرفته شده است، به ویژه شماره “Batgirl of Burnside” نوشته شده توسط کامرون استوارت، برندن فلچر، بابس تار و ماریس ویکس.

فیلم Batgirl

Batgirl قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max اکران شود و عادل الاربی و بلال فلاح کارگردانی آن را بر عهده دارند. در کنار گریس، مایکل کیتون در نقش بروس وین/بتمن، جی.کی. سیمونز در نقش کمیسیونر جیمز گوردون، برندان فریزر در نقش گارفیلد لینز/ فایرفلای و جیکوب سیپیو در نقشی ناشناخته نقش آفرینی خواهند کرد.

هادسون توضیح داد: «آنچه در مورد باربارا [گوردون] و بت گرل خنده دار است این است که در این داستان، او برای اولین بار بت گرل را کشف می کند. بنابراین او در حال کشف دوگانگی است که همیشه در شخصیت خود داشته است، اما این جنبه کاملاً جدید شخصیت او است، جنبه ای که جسورانه تر و کمی عادی تر از اوست که ما فقط می توانیم با آن سرگرم شویم.”

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *