۰

تمام فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال ۲۰۲۲

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال ۲۰۲۲

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال ۲۰۲۲

سال ۲۰۲۲ یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین سال‌ها برای طرفداران دی‌سی خواهد بود، زیرا همه انواع فیلم‌ها و برنامه های تلویزیونی با شخصیت‌های DC آماده انتشار هستند.

در این مقاله قصد داریم تا فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال ۲۰۲۲ را برای شما قرار بدهیم ؛ پس با کنترل امجی همراه باشید :

The Batman

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

اولین اکران فیلم دی سی در سال ۲۰۲۲ یکی از موردانتظارترین فیلم های ابرقهرمانی در سال های اخیر است. با توجه به اینکه فیلم Caped Crusader ساخته بن افلک هرگز محقق نشد، حدود یک دهه از آخرین فیلم انفرادی بتمن (شوالیه تاریکی برمی خیزد) در سال ۲۰۱۲ می گذرد و اکنون هیاهو برای اولین بروس وین/بتمن ساخته رابرت پتینسون به اوج خود رسیده است. در چیزی که به نظر می رسد یک برداشت سخت از شوالیه تاریکی از کارگردان مت ریوز است. بازیگران فیلم عبارتند از: سلینا کایل/زن گربه ای از زوئی کراویتز، ادوارد نش/ریدلر از پل دانو، اوز/پنگوئن کالین فارل، جیمز گوردون از جفری رایت، کارمین فالکون از جان تورتورو، و آلفرد پنی وورث از اندی سرکیس.

در این فیلم بتمن می‌بیند که مهارت‌های کارآگاهی‌اش را تقویت می‌کند و سعی می‌کند بفهمد چرا Riddler نخبگان شهر گاتهام را هدف قرار می‌دهد، و او از فهمیدن ارتباط شخصی خود با این معمای شوکه شده است.

تاریخ اکران : ۴ مارچ ۲۰۲۲

DC League of Super Pets

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

کسانی که به دنبال برنامه های ساده تر DC هستند، برای DC Super Pets، یک فیلم انیمیشنی که تیمی از حیوانات فوق‌العاده را در آن به نمایش می‌گذارد، غافلگیر خواهند شد. شخصیت اصلی کسی نیست جز سگ سوپرمن، کریپتو سوپرداگ (دواین جانسون)، که با آس (کوین هارت) سگ با قدرت فوق العاده، پی بی (ونسا بایر) خوک با قدرت های تغییر اندازه، مرتون (ناتاشا لیون) تیم می شود. لاک پشت با سرعت فوق العاده، و چیپ (دیگو لونا) سنجاب با قدرت کنترل برق.

در این فیلم لیگ عدالت تبدیل به حیوانات می شود و نجات دنیا به دستان آنها می افتد .

تاریح اکران : ۲۲ می ۲۰۲۲

Black Adam

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

بلک آدام فیلمی است که هشت سال در حال ساخت است و اکنون راک به مخاطبان فیلم با هیجان‌انگیزترین ضدقهرمان در سرگرمی‌های بلاک‌باستر آشنا می‌شود. بلک آدام (دواین جانسون) همتای سیاه Shazam در کمیک است، اما او اولین فیلم انفرادی خود را با داستان منشأ غم انگیز این موجود فوق العاده قدرتمند و خطرناک انجام می دهد. بلک آدام در همان سطح قدرت سوپرمن است، بنابراین وقتی این جنگجوی باستانی در زمان حال عصبانی و پر از رعد و برق جادویی بیدار می شود، این لیگ عدالت است که سعی می کند به او کمک کند. اما آیا دکتر فیت (پیرس برازنان)، هاوکمن (آلدیس هاج)، سیکلون (کوئینتسا سویندل) و اتم اسمشر (نوح سنتینئو) می‌توانند بلک آدام را اصلاح کنند یا خیر ؟

تاریخ اکران : ۲۹ جولای ۲۰۲۲

The Flash

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

در فیلم فلش، بری آلن (ازرا میلر) به ماجراجویی در دنیای چندگانه دی سی می‌رود. برای سفر در زمان، واقعیت های متناوب، وجود چندین فلش، و باور کنید یا نه، چندین بتمن آماده شوید. درست است، هم بتمن مایکل کیتون از Burtonverse و هم بتمن بن افلک از Snyderverse در اولین فیلم فلش در صحنه سینما نمایش داده می شوند. ناگفته نماند که یک Supergirl جدید با بازی ساشا کال وجود خواهد داشت. این داستان شگفت انگیز از رویداد کتاب کمیک Flashpoint الهام گرفته شده است که در آن بری از سرعت فوق العاده خود برای بازگشت به زمان برای نجات جان مادرش استفاده کرد و به طور تصادفی یک اثر پروانه ای فاجعه بار را آزاد کرد که جهان و قهرمانان آن را به روش های تکان دهنده ای تغییر داد.

تاریخ اکران : ۴ نوامبر ۲۰۲۲

Aquaman and The Lost Kingdom

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

آکوامن و پادشاهی گمشده آرتور کوری/آکوامن (جیسون موموآ) و مرا (امبر هرد) را دنبال می‌کنند که راز پادشاهی گمشده را که تنها در فیلم اول به آن اشاره شده بود، کشف می‌کنند. لوگوی یخی فیلم ممکن است به این موضوع اشاره داشته باشد که ما شاهد بازگشت اولین پادشاه آتلانتیس، پادشاه آتلان با نام مستعار پادشاه مرده از کمیک بوک ها خواهیم بود که از قدرت های وحشتناک یخی برخوردار است و به دنبال بازپس گیری تاج و تخت آتلانتیس با حذف پادشاه فعلی آن، آکوامن است. . به نظر می رسد آکوامن برای مبارزه با این تهدید به کمک نیاز دارد، زیرا دیدیم که او با برادرش اورم (پاتریک ویلسون)، پادشاه سابق آتلانتیس که اکنون در یک زندان بیابانی زندگی می کند، متحد می شود. بلک مانتا (یحیی عبدالمتین دوم)، شاه نرئوس (دولف لاندگرن) و توماس کوری (تمورا موریسون) نیز برای Aquaman 2 بازگشته اند.

تاریخ اکران : ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲

Peacemaker

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

در صحنه پس از تیتراژ فیلم The Suicide Squad، پیس میکر جان سینا در حال بهبودی در بیمارستان پس از فرار از مرگ به دست گلوله Bloodsport ادریس البا نشان داده شد. امیلیا هارکورت او را در بیمارستان ملاقات کرد و مأموریت جدیدی برای او برای نجات جهان داشت. این صحنه باعث می‌شود که هشت قسمت برنامه تلویزیونی Peacemaker توسط جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad، به HBO Max برسد.

تاریخ اکران : ژانویه ۲۰۲۲

The Sandman

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال ۲۰۲۲

سریال کمیک محبوب نیل گیمن، مرد شنی، سرانجام با بازیگری تام استوریج که نقش Fream با نام مستعار مورفئوس را بازی می کند، به صفحه نمایش می آید. داستان فانتزی تاریک به دنبال اتفاقی می‌افتد که مورفوس از قلمرو خود ربوده می‌شود و از وسایل جادویی که به او قدرت می‌دهد خلع می‌شود. فصل اول ۱۱ قسمت خواهد بود.

تاریخ اکران : سال ۲۰۲۲

Superman and Lois

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

سوپرمن و لویس قرار است برای فصل ۲ بازگردند که داستان سوپرمن و گزارشگر لوئیس لین را ادامه می دهد که خانواده خود را به زادگاه کلارک در اسمالویل منتقل می کنند تا پسران نوجوان خود جاناتان و جردن را بزرگ کنند که یکی از آنها نشانه هایی از قدرت های سوپرمن را از خود نشان می دهد. اگرچه ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد داستان فصل ۲ نداریم، احتمالاً می توان تصور کرد که بزرگترین بخش فصل ۱ از جمله افشای اینکه یک کریپتونی دیگر روی زمین است و ورود یکی از کاراکتر های دختر DC را دنبال خواهیم کرد.

تاریخ اکران : ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲

Naomi

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

فرد جدید در بلوک ابرقهرمانی نائومی است، داستانی است که در دوران بلوغ از سازندگان کمیک برایان مایکل بندیس (همکار خالق مایلز مورالس و جسیکا جونز) و دیوید اف. نویسنده آوا دوورنی نائومی مک دافی (کاسی والفال) به ظاهر عادی زندگی می‌کند تا اینکه یک اتفاق مربوط به ابرقهرمانان دنیای او را متلاشی می‌کند و او را به مسیری برای کشف ارتباطش با دنیای بزرگ‌تر دی سی می‌فرستد.

تاریخ اکران : ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲

Legends of Tomorrow

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

Legends of Tomorrow از وقفه فصل ۷ خود در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ بازخواهد گشت و از جایی که همه چیز متوقف شد، تیم باید با دشمنان اندرویدی ساخته شده توسط Evil Gideon روبرو شود. این سریال بخشی از یک فصل بزرگتر است که در آن Legends در سال ۱۹۲۵ بدون دستگاه سفر زمان خود به نام Waverider بودند.

تاریخ اکران : ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲

Batwoman

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

Batwoman از فصل سوم خود در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ بازخواهد گشت. پایان فصل میانی طرفداران را با Poison Ivy آشنا کرد، کسی که همچنان شخصیت منفی اصلی فصل خواهد بود. همراه با Mad Hatter، قاتل کروک، و یک افشاگری غافلگیرکننده خانوادگی، رایان وایلدر/بتوومن Javicia Leslie چیزهای زیادی در فصل ۳ در دست دارد.

تاریخ اکران : ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲

Stargirl

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

Stargirl برای فصل ۳ در سال ۲۰۲۲ تمدید شده است. همانطور که در پایان فصل ۲ اعلام شد، فصل بعدی با عنوان  “Frenemies” و ورود موسسه The Helix برای توانبخشی جوانان همراه خواهد بود. داستان احتمالاً بر تنش بین کورتنی ویتمور با نام مستعار Stargirl و متحدان و دشمنان مختلف او متمرکز خواهد بود.

تاریخ اکران : سال ۲۰۲۲

Titans

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

Titans برای فصل ۴ در HBO Max تمدید شد. فصل ۳ شاهد مبارزه قهرمانان جوان با شروران در شهر گاتهام بود، اما در پایان آن‌ها به سان فرانسیسکوی آفتابی بازگشتند ؛ اگرچه آنها به سبک سفر جاده‌ای جابجا می شوند، بنابراین شاید فصل جدید فقط بر آن سفر تمرکز کند. در مورد اینکه چه شخصیت شروری در انتظار آنهاست، فصل ۳ حضور احتمالی Ra’s al Ghul در فصل ۴ را به نمایش گذاشت، اما هنوز هیچ سخنی رسمی در مورد اینکه چه کسی کاراکتر بد این فصل خواهد بود، منتشر نشده است.

تاریخ انتشار : سال ۲۰۲۲

Doom Patrol

فیلم ها و سریال های دنیای DC در سال 2022

Doom Patrol برای فصل ۴ تمدید شده است. هیچ صحبتی در مورد اینکه چه کسی شرور خواهد بود وجود ندارد، اما با توجه به اینکه چگونه تیم در نهایت قهرمانان عجیب و غریبی را که در پایان فصل گذشته هستند پذیرفت، ما تصور می کنیم که منبع اصلی درگیری همین موضوع خواهد بود.

تاریخ اکران : سال ۲۰۲۲ در HBO Max

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *