۰

گوشی شیائومی ۱۱i HyperCharge معرفی شد

شیائومی ۱۱i HyperCharge

شیائومی هند امروز رویدادی را برگزار کرد که در آن «سریع‌ترین گوشی هوشمند با قابلیت شارژ سریع » را معرفی کرد که گوشی شیائومی ۱۱i HyperCharge  تام دارد که با استاندارد ۱۲۰ وات عرضه می‌شود. این گوشی در اصل همان گوشی شیائومی ۱۱i است که با باتری بزرگتر و نرخ شارژ سریع ۶۷ وات عرضه خواهد شد.

این گوشی‌ها جدید نیستند، اما آنها به Redmi Note 11 Pro+ و Redmi Note 11 Pro تغییر نام داده‌اند که توسط شیائومی در اکتبر ۲۰۲۱ در چین عرضه شد.

شیائومی 11i HyperCharge

گوشی های شیائومی ۱۱i (نباید با Mi 11i که در هند با نام Mi 11X به فروش می رسد اشتباه گرفته شود) دارای چیپست Dimensity 920 هستند. این پلتفرم با یک فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی، قابل ارتقا تا ۱ ترابایت با کارت میکرو اس دی، و ۶/۸ گیگابایت رم همراه است که می تواند ۲/۳ گیگابایت بیشتر «مجازی» افزایش دهد.

قسمت جلویی Xiaomi 11i و Xiaomi 11i HyperCharge دارای یک صفحه ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، وضوح ۱۰۸۰p و شیشه گوریلا گلس ۵ در بالای آن است. یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی صفحه اصلی وجود دارد.

شیائومی 11i HyperCharge

در مورد دوربین ها، علی رغم مستطیل بزرگ آن، تنها سه دوربین در پشت گوشی وجود دارد که عبارتند از :لنز ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی + ۸ مگاپیکسل الترا واید + ۲ مگاپیکسل تله ماکرو. سوراخ چهارم آن نیز فلاش LED است و سوراخ پنجم برای تقارن وجود دارد و هیچ کاربرد عملی ندارد.

تفاوت بین این دو گوشی در بخش باتری است . مدل ساده ۱۱i دارای سلول ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی است، در حالی که HyperCharge باید ظرفیت آن را به ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت کاهش دهد تا فضایی برای طراحی داخلی که با شارژ سریع ۱۲۰ واتی ارائه می شود باز کند.

از دیگر مشخصات آن می توان به اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 ، محفظه بخار برای خنک کردن گوشی و اسکنر اثر انگشت در کناره، با وجود پنل OLED اشاره کرد.

شیائومی 11i HyperCharge
شیائومی 11i HyperCharge
شیائومی 11i HyperCharge
شیائومی 11i HyperCharge

شیائومی ۱۱i بسته به اینکه مشتری رم ۶ یا ۸ گیگابایتی بخواهد، با قیمت ۲۴۹۹۹ یا ۲۶۹۹۹ INR فروخته می شود. انتظار می رود ۱۱i HyperCharge کمی گران تر باشد – INR26,999 یا INR28,999.

فروش این گوشی از ۱۲ ژانویه آغاز خواهد شد.

منبع : GSMArena

شیائومی 11i HyperCharge

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *