۰

شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو با چیپست های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شیائومی ۱۲ ایکس با SD870 معرفی شدند

گوشی های شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو و ۱۲ ایکس

پس از ماه‌ها انتظار و شایعات، سری ۱۲ شیائومی اکنون با سه ورودی – شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس رسمی شده است. مدل ساده آن با صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی خود رویکرد جمع و جورتری دارد و در عین حال از بهترین تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 برخوردار است. اندازه ۱۲ Pro به ۶.۷۳ اینچ افزایش می یابد و همچنین دارای همان چیپست است، اما صفحه نمایش LTPO AMOLED، باتری بزرگتر، شارژ سریعتر و سخت افزار دوربین با قابلیت بیشتری را نیز به آن اضافه می کند. شیائومی ۱۲ ایکس بودجه کمتری دارد و با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و اندازه و مشخصات مشابه شیائومی ۱۲ عرضه می شود.

شیائومی 12

شیائومی ۱۲

شیائومی ۱۲ با کوچکترین صفحه نمایش در یک پرچمدار شیائومی از زمان شیائومی Mi 8 ارائه می شود که یک حرکت خوشایند برای علاقه مندان به پرچمداران جمع و جور است. پنل ۶.۲۸ اینچی AMOLED ساخت سامسونگ از وضوح +FHD پشتیبانی می کند و تا ۱۲۰ هرتز را پشتیبانی می کند. یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود دارد در حالی که گوریلا گلس ویکتوس در اینجاست تا از خراش ها جلوگیری کند.

شیائومی 12
شیائومی 12
شیائومی 12

شیائومی ۱۲ حسگر آشنای ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX 766 را که در تعدادی از پرچم‌داران سال ۲۰۲۱ از سازندگان بزرگ اندروید یافت می‌شود، ارائه می‌کند. این اندازه ۱/۱.۵۶ اینچی با پیکسل‌های بزرگ ۲.۰ میکرومتر و OIS است. دو سنسور کمکی عبارتند از یک لنز الترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی معادل ۵۰ میلی متر.

شیائومی 12
شیائومی 12

مهندسان شیائومی موفق شدند مادربرد شیائومی ۱۲ را کوچک کنند، در حالی که هنوز یک پد خنک کننده با اندازه مناسب و تمام اجزای کلیدی دیگر نصب کرده بودند. شیائومی ۱۲ کوچکتر دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی، شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۱۰ واتی است. گوشی های سری ۱۲ شیائومی با رابط کاربری جدید MIUI 13 عرضه خواهند شد.

شیائومی 12
شیائومی 12

سری ۱۲ شیائومی دارای رنگ های مشکی، آبی و صورتی است. یک نسخه چرم سبز وگان ویژه برای هر دو گوشی وجود دارد. Xiaomi 12 سطح پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت (۵۸۰ دلار) عرضه می شود. یک مدل میانی ۸/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت (۶۲۸ دلار) وجود دارد در حالی که تریم ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن (۶۹۰ دلار) است. سری ۱۲ شیائومی از ۳۱ دسامبر در چین عرضه خواهد شد.

شیائومی ۱۲ پرو

پنل ۶.۷۳ اینچی مدل Pro با وضوح ۱۴۴۰p ارائه می شود و از صفحه LTPO 2.0 استفاده می کند که بسته به برنامه ای که در حال اجرا است، نرخ رفرش متغیر ۱-۱۲۰ هرتز را امکان پذیر می کند. شیائومی ۱۲ پرو همچنین دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و محافظ گوریلا گلس ویکتوس است. هر دو گوشی شیائومی ۱۲ رنگ های ۱۲ بیتی را تولید می کنند و می توانند تا ۱۵۰۰ نیت روشنایی داشته باشند.

شیائومی 12
شیائومی 12

شیائومی ۱۲ پرو سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX707 سونی را برای دوربین اصلی به همراه دارد. اندازه آن ۱/۱.۲۸ اینچ است و با یک پیکسل بزرگ ۲.۴۴ میکرومتری و OIS از تنظیم پیکسل پشتیبانی می کند. سنسور دوم ۵۰ مگاپیکسلی یک لنز پرتره است در حالی که سنسور سوم یک ماژول الترا واید را به همراه دارد.

شیائومی 12
شیائومی 12
شیائومی 12

CyberFocus فناوری فوکوس خودکار سریع شیائومی است که قادر است چهره سوژه ها و سایر عناصر پس زمینه را روی فوکوس قفل کند. شیائومی همچنین دارای الگوریتم جدید حالت شب است که باید نور بیشتری را در مناطق کم نور جذب کند و در عین حال سطح نویز را کنترل کند.

یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که به دو سلول تقسیم می شود که ۱۲۰ وات از طریق کابل و حداکثر ۵۰ وات به صورت بی سیم شارژ می شوند. شیائومی همچنین تراشه شارژ داخلی Surge P1 خود را برای کمک به مدیریت انرژی اضافه کرده است.

شیائومی 12
شیائومی 12

شیائومی ۱۲ پرو با تریم ۸/۱۲۸ گیگابایتی شروع می شود که با قیمت (۷۳۸ دلار) به فروش می رسد، مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن (۷۸۵ دلار) و بالاترین مدل با مشخصات ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی (۸۴۸ دلار) است. سری ۱۲ شیائومی از ۳۱ دسامبر در چین عرضه خواهد شد.

شیائومی 12
شیائومی 12
شیائومی 12
شیائومی 12

شیائمی ۱۲ ایکس

Xiaomi 12X سومین عضو از سری Xiaomi 12 است. این یک نسخه کمی ارزانتر از شیائومی ۱۲ ساده با همان صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی آمولد ۱۲۰ هرتزی، دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی است. تفاوت اصلی در بخش چیپست است که ۱۲X با اسنپدراگون ۸۷۰ به جای تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می شود. در اینجا نه شارژ بی سیم و نه شارژ بی سیم معکوس وجود دارد.

شیائومی 12

شیائومی ۱۲ ایکس نیز در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی مشابه برادرانش عرضه می‌شود. قیمت آن از (۵۰۲ دلار) برای تریم ۸/۱۲۸ گیگابایتی شروع می شود و برای نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، حداکثر قیمت آن (۵۹۶ دلار) است. این گوشی در تاریخ ۳۱ دسامبر در چین عرضه خواهد شد.

شیائومی 12
برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *