۰

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Ratchet and Clank

بازی های شبیه به Ratchet and Clank

بازی های شبیه به Ratchet and Clank

بازی های شبیه به Ratchet and Clank

سری Ratchet and Clank به خاطر شخصیت‌های عجیب و غریب، گیم‌پلی شوتر-پلتفرمر رضایت‌بخش و ارائه با کیفیت صحنه های سینمایی معروف است.

اگرچه این فرنچایز هنوز هم وجود دارد، اما فکر کردیم پس از تکمیل آخرین نسخه، Ratchet & Clank: Rift Apart، بهترین بازی های شبیه به Ratchet and Clank را به شما معرفی کینم تا اگر شما هم طرفدار این سری جذاب هستید ، بتوانید بازی های شبیه آن را نیز تجربه کنید.

Sunset Overdrive

بازی های شبیه به Ratchet and Clank

پلتفرم ها : PC، PS4

در زمان انتشار، Sunset Overdrive به عنوان یک حرکت مهم برای توسعه دهنده Insomniac Games تلقی می شد. با این حال، با نگاهی به گذشته، می‌توانیم ببینیم که اشتراکات زیادی با دیگر عناوین Insomniac در زمینه نگارش و جنبه‌های خاص گیم‌پلی دارد.

 یکی از مکانیک‌های اصلی بازی استفاده از ریل‌های آسیاب برای چرخ زدن در جهان باز است که یادآور بخش‌های آسیاب در بازی‌های مختلف Ratchet and Clank است.

در نهایت، طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها، ابزارها و آیتم های قدرتمند با نام‌های مسخره‌ای مانند «The Flaming Compensator» که اتفاقاً یک تفنگ ساچمه‌ای است که دو توپ چوبی از دسته‌اش آویزان است، دارد. در حالی که Sunset Overdrive محیط علمی-تخیلی آینده‌نگرانه R&C را به نفع کلان شهر مدرن‌تر و شیفته راک پانک عوض می‌کند، محیط‌های آن بسیار دقیق و سرگرم‌کننده است.

Spyro Reignited Trilogy

بازی های شبیه به Ratchet and Clank

پلتفرم ها : Windows، PS4، Xbox One، Switch

اگرچه Toys for Bob توسعه دهنده Spyro Reignited است، اما Insomniac مسئولیت ساخت سه بازی اصلی این سری را بر عهده دارد که دارای برند متمایز خود هستند. اسپایرو نیز مانند راچت، یک کاراکتر کاملا جذاب دارد که از انجام کارهای عجیبو غریب ترسی ندارد.

از نظر گیم پلی و داستان، Spyro کلاسیک است. شما در سراسر دنیا پرواز خواهید کرد، اژدهاهای دوست را نجات می دهید، کلکسیون ها را پیدا می کنید و دشمنان شیطانی را شکست می دهید. این سگانه شامل : Spyro the Dragon, Spyro 2: Ripto’s Rage! and Spyro: Year of the Dragon. است.

Toys for Bob یک کار خارق‌العاده در بازسازی جهان Spyro انجام داد، محیط‌ها را به‌روزرسانی کرد تا بهتر از همیشه به نظر برسند، و حتی جزئیات بسیار مورد نیاز را به برخی از طراحی‌های شخصیت‌های قدیمی تزریق کردند. اگر هوس بازی های نوستالژی دارید، Reignited Trilogy بهترین راه برای تجربه این بازی‌ها بر روی کنسول‌های مدرن است.

Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی های شبیه به Ratchet and Clank

پلتفرم ها : Windows، PS4، Xbox One

اگر تا به حال می‌خواستید از محیط Solana Galaxy در اکثر بازی‌های R&C دور شوید، Star Wars Jedi: Fallen Order ممکن است بازی مناسب شما باشد. این بازی که توسط Respawn توسعه یافته است، کیفیت سینمایی فیلم‌ها را به تصویر می‌کشد و آن را با یک بازی ویدیویی به گونه‌ای تطبیق می‌دهد که هم جذاب و هم معتبر باشد.

پس از اتفاقات اپیزود سوم، بازی شما را در نقش Cal Kestis، جدای پاداوان در ماموریتی برای کشف اسرار یک تمدن باستانی قرار می دهد. او به زودی خود را در تیررس امپراتوری و تفتیش عقاید مرگبار آنها می بیند که در طول بازی همچنان شما را تعقیب می کنند.

گیم پلی بازی ترکیبی از مبارزات جذاب، پایان باز و پلتفرم سه بعدی است که همتراز با بازی های Ratchet & Clank است. این بازی در استفاده از افسانه‌های جنگ ستارگان برای تجسم دنیای خود، از جمله ارجاعات متعدد در جهان، داستان‌های جالب شخصیت‌ها و مجموعه‌های بزرگ در مکان‌های آشنا، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.

Uncharted 4: A Thief’s End

بازی های شبیه به Ratchet and Clank

پلتفرم ها : PS4

در طول سال ها، Insomniac و Naughty Dog در حالی که تحت نام تجاری پلی استیشن فعالیت می کردند، تا حدودی رقابت دوستانه ای را ایجاد کردند. تلاش‌های مداوم آن‌ها برای یکپارچه‌سازی با یکدیگر در هر نسخه در چندین بازی در هر دو سری R&C و Uncharted منعکس شده است که منجر به برخی از بهترین انحصاری‌های پلی‌استیشن تا به امروز شده است.

اگر قبلاً با بازی‌های Uncharted آشنا شده‌اید یا می‌خواهید آخرین نسخه را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم به سراغ Uncharted 4: A Thief’s End بروید. در حالی که این بازی بسیار دارک تر از بازی های R&C ، همیشه می‌توانید روی نیتن دریک حساب کنید که بعضی وقت ها شوخی هایی را با کاراکتر های داخل بازی انجام می دهد تا کمی فضای بازی را تغییر دهد.

The Outer Worlds

بازی های شبیه به Ratchet and Clank

پلتفرم ها : PC, PS4, Xbox One, Switch

بازی بعدی بازی The Outer Worlds است. بازی شما را در نقش The Stranger قرار می دهد، شخصیتی که وظیفه تعیین سرنوشت کلنی فضایی هالسیون و شهروندان گرسنه آن را بر عهده دارد.

ماموریت شما را به عنوان کسی قرار می دهد که در حال سفر و کاوش در هشت سیاره هستید که دارای مکان‌های عجیب و غریب، موجودات خطرناک و تعداد زیادی NPC برای دوستی یا خیانت هستند. شخصیت‌هایی که به حزب شما می‌پیوندند می‌توانند در نبرد ها کمک کنند، امتیازات ویژه‌ای به شما بدهند، و داستان‌های پس‌زمینه‌ای منحصربه‌فردی داشته باشند که می‌توانید با انجام بازی‌های جانبی آن را کشف کنید.

بسیار شبیه به بازی‌های R&C بازی The Outer Worlds طیف وسیعی از اسلحه‌ها و سلاح‌های علمی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با آن‌ها آزمایش کنید و باعث آشفتگی شوید. هر چالش در بازی را می‌توان به روش‌های مختلفی بر اساس سبک بازی دلخواه شما مدیریت کرد و به شما این امکان را می‌دهد که از طریق گزینه‌های دیالوگ یا زور راه خود را به پیروزی برسانید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *