۰

آموزش فورتنایت چپتر ۳ : مکان خراب کردن Slurp Barrels

آموزش فورتنایت چپتر ۳

آموزش فورتنایت چپتر ۳

در فصل ۳ فورتنایت، یکی از چالش‌های تکراری روزانه که ممکن است دریافت کنید این است که بشکه‌های Slurp را برای بازگرداندن سلامتی و شیلد از بین ببرید. شما باید این کار را برای جون کامل ۲۰۰ انجام دهید و هر بشکه ۱۰ HP به شما می دهد. اما با توجه به اینکه Slurpy Swamp در نقشه جدید چپتر ۳ فورتنایت وجود ندارد، هیچ مرکزی برای آنها وجود ندارد که بتوانید به سرعت بشکه های Slurp زیادی را پیدا کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید هیچ بشکه ای پیدا کنید. در ادامه نحوه تقویت سریع سلامت و شیلد خود با بشکه های Slurp برای این چالش آورده شده است.

آموزش فورتنایت چپتر 3

مکان های Slurp barrel

آموزش فورتنایت چپتر 3

 در حال حاضر نمی توانید بیش از ۳ تا ۶ بشکه Slurp را در هیچ منطقه ای در جزیره پیدا کنید، به این معنی که نمی توانید به سرعت این چالش را در هر مکانی کامل کنید. پمپ بنزین ها معمولاً حدود پنج بشکه Slurp در پشت فروشگاه های خود در یک منطقه حصار زنجیره ای کوچک دارند. اما در بهترین حالت، شما همچنان باید بیشتر از آن را پیدا کنید.

جایی در اطراف جزیره در هر دوری که بازی می‌کنید در نقطه‌ای متفاوت فرود می آید، یک کشتی با بشکه‌های Slurp زیاد روی خود است. این بهترین مکان برای جستجوی بشکه های Slurp است، زیرا بیش از ده ها از آنها را در خود جای داده است. بخش مشکل، مکان یابی آن است، زیرا نه تنها مکان آن با هر دور تغییر می کند، بلکه کشتی حتی در نقشه شما نیز ظاهر نمی شود. قبل از اینکه از اتوبوس بیرون بیایید، باید به دنبال آن بگردید.

آموزش فورتنایت چپتر 3

حتی اینها هم برای به دست آوردن ۲۰۰ HP کافی نیستند (زیرا ۲۰ HP در قایق وجود ندارد)، اما این بهترین شروع ممکن برای شما خواهد بود. از آنجا، باید به نزدیکترین پمپ بنزین بروید تا این چالش را به پایان برسانید و XP روزانه خود را بدست آورید. به یاد داشته باشید، هر چالش روزانه به تنهایی ۷۵۰ XP ارزش دارد، اما سه مورد اولی که هر روز تکمیل می‌کنید، برای هر کدام ۱۵۰۰۰ XP اضافی است.

دانستن اینکه این قایق در کجا لنگر انداخته است می تواند کلید تکمیل سریع این چالش باشد. در نزدیکی سواحل آرتمیس به دنبال آن باشید تا در کمترین زمان بتوانید این چالش را کامل کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *