۰

آموزش فورتنایت : گرفتن گجت مرد عنکبوتی در چپتر ۳

آموزش فورتنایت

آموزش فورتنایت

در چپتر ۳، فصل ۱ فورتنایت مرد عنکبوتی بالاخره وارد بازی شد و البته باید گفت که او چیزی بیش از یک اسکین ساده است. شما می‌توانید با هر اسکینی از Spider-Man’s Web Shooters برای خود استفاده کنید، زیرا به زودی به یک سلاح اسطوره‌ای در Fortnite تبدیل می‌شود. این سلاح ارزان نخواهد بود و مطمئناً مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار خواهد گرفت، بنابراین در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد نحوه دریافت Spider-Man’s Web Shooters در چپتر ۳ فورتنایت بدانید قرار دارد .

آموزش فورتنایت

زمانی که Mythic Web Shooters به فورتنایت بیایند، تنها دومین سلاح سطح Mythic در این فصل در بازی خواهند بود و به تفنگ تهاجمی The Foundation’s Mythic MK-7 خواهند پیوست. وب شوترها به طور تصادفی در راه اندازی چپتر ۳ حضور داشتند، که نه تنها سرنخی در مورد نحوه کار آنها به ما داد، بلکه همچنین به ما نشان داد که پس از ورود رسمی به بازی، کجا می توانید آنها را خریداری کنید.

در حال حاضر، Epic گفت که Web Shooters تا پس از ۱۱ دسامبر، یعنی شنبه همین هفته در بازی حضور نخواهند داشت. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها به طور خودکار در این تاریخ وارد بازی می شوند. ممکن است وب شوترها در یک پچ خاص در سه شنبه آینده، شاید حتی در ۱۴ دسامبر وارد بازی شوند.

پس از رسیدن آن ها به بازی، به نظر می رسد آماده فروش در Greasy Grove توسط NPC  به نام Guaco،  یک تاکوی زنده است. درحالی‌که Web Shooters به‌دلیل وجود یک اشکال برای مدت کوتاهی در دسترس بودند، Guaco آنها را به قیمت ۴۰۰ دانه طلا می‌فروخت که تقریباً میانگین قیمت یک سلاح Exotic یا Mythic است.

آموزش فورتنایت

با استفاده از Spider-Man’s Web Shooters، طبق نمایش اولیه گیم پلی ، می توانید به آسانی در اطراف نقشه چپتر ۳ فورتنایت بچرخید. مشخص نیست که آیا می توانید از این سلاح Mythic برای صدمه زدن به دشمن نیز استفاده کنید، یا اینکه فقط برای پیمایش استفاده می شود. همچنین به نظر می رسد که برای جلوگیری از اسپم شدن آن در بازی و استفاده از آن توسط همه بازیکنان در یک راند ، خرید آن دارای یک تایمر خواهد بود که پس از یک مدت مشخص دوباره قابل خریداری خواهد شد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *