۰

پوستر جدید فیلم SCREAM آنرا به حال و هوای کلاسیک می برد

فیلم SCREAM

تعطیلات ممکن است به پایان برسد، اما تیم بازاریابی پشت سر دنباله‌ی ترسناک فیلم SCREAM به کار خود ادامه می دهند، آنها امروز در توییتر خود پوستر جدیدی را برای قسمت پنجم این فیلم اسلشر منتشر کردند. این پوستر که توسط Creepy Duck Design ایجاد شده است، شخصیت شرور فیلم، Ghostface را به تصویر می‌کشد که در لباس سیاه پوشیده شده و قد بلندی ایستاده است، اما از ناحیه آرنج در خطوط قرمز و بلند خون محو شده است.

فیلم SCREAM

قاتل، که در مقابل ماه کامل ایستاده است، سلاح مخصوص خود یعنی یک چاقو را در دست گرفته است که نوک آن براق است و عبارت جذاب فیلم «همیشه کسی است که می‌شناسی» روی او نوشته شده است. از این عنوان فیلم نیز خون می چکد که به سبک کروم یکپارچهسازی طراحی شده است که یادآور آغاز دهه ۹۰ این فرنچایز است. پایین سمت راست این کاور به بینندگان می‌گوید که این پوستر ، نسخه‌ای محدود برای سال ۲۰۲۲ منتشر می شود.

فیلم جدید که قرار است در ۱۴ ژانویه اکران شود، بیست و پنج سال پس از وقایع فیلم اول شروع می شود، که در آن یک قاتل وحشی و دیوانه گروهی از نوجوانان را در شهر کوچک کالیفرنیا تعقیب می کند و آنها را یکی یکی می کشد. در SCREAM، یک قاتل جدید (یا قاتلان؟) ماسک نمادین Ghostface را می‌پوشد، تیغه تیز خود را برمی‌دارد و کار سلاخی خود را بر روی گروه جدیدی از نوجوانان آغاز می‌کند تا اسرار شهر را که مدت‌ها گم شده بود، کشف کند. شخصیت‌های بازگشته دیوی رایلی (دیوید آرکت)، سیدنی پرسکات (نیو کمپبل) و گیل وترز (کورتنی کاکس) قرار است به وودزبورو بازگردند.

فیلم SCREAM

جنا اورتگا ، دیلن مینت ، ملیسا باررا ، جک کواید ، مایکی مدیسون ، مارلی شلتون ، کایل گالنر ، میسون گودینگ ، سونیا بن عمار و جاسمین ساوی براون در این فیلم نقش آفرنی می کنند . پس از درگذشت کارگردان اصلی این فرنچایز در سال ۲۰۱۵، وس کریون، دو کارگردان، مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت، که بیشتر به خاطر کارشان در کمدی ترسناک Ready or Not 2019 شناخته می‌شوند، وارد صحنه شدند تا این فیلم جدید را به عهده بگیرند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *