۰

معرفی تمام ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home

توجه : این پست حاوی اسپویلرهایی از Spider-Man: No Way Home است!

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home

اگر بشنوید که فیلمی مانند Spider-Man: No Way Home پر از ایستراگ است، اصلا شگفت‌زده نمی‌شوید. در حالی که اکثر فیلم‌های MCU این ویژگی را دارند، No Way Home افتخار متمایز بودن یک فیلم MCU را دارد که مستقیماً نه تنها با دیگر فیلم‌های MCU بلکه به کل تاریخ فیلم‌های ابرقهرمانی مرتبط است .

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home

اما No Way Home علاوه بر بازگشت به فیلم‌های قدیمی و البته کتاب‌های کمیک، بخش زیادی از ایستراگ های خود را مدیون بازی ویدیویی Spider-Man است که در سال ۲۰۱۹ برای PS4 عرضه شد. همه این عوامل برای تبدیل No Way Home به یکی از متراکم‌ترین فیلم‌های MCU تا به امروز دست به دست هم داده اند و ما مطمئن هستیم که بیشتر از آنچه در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم در آن نکته وجود دارد.

طبیعتاً، ما در این لیست وارد اسپویل‌هایی می‌شویم، پس لطفاً مراقب خودتان باشید و اگر هنوز فیلم را ندیده‌اید، از آن اجتناب کنید. با این حال، اگر از آن دسته افرادی هستید که از دانستن این موضوع ها قبل از دیدن فیلم ناراحت نمی شوید، به لیست زیر نگاهی بیندازید و در نظرات به ما اطلاع دهید که کدام یک برای شما جالب تر بود.

در ادامه با کنترل امجی همراه باشید :

۱- The Bugle

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 1

رسانه خبری J. Jonah Jameson “The Bugle” که برای اولین بار در MCU در فیلم دور از خانه معرفی شد، اشاره ای به حرفه  او در کمیک بوکش ، The Daily Bugle کرده است. او به وضوح رسانه خود را با زمان به روز کرده است.

۲- مرگ میستریو

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 2

صحنه هایی از دور از خانه که میستریو پس از استفاده از فیلم‌های گرفته شده از درون های بدون سرنشین استارک، پیتر را برای مرگش متهم کرد و هویت اصلی او برای همه مردم فاش کرد !

۳- مرد روی صندلی

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 3

ند با صحبت در مورد “مردی روی صندلی” که ماموریت شماره یک او در فیلم Spider-Man: Homecoming است، در مقابل FBI از خود دفاع می کند.

۴- مولتی ورس واقعیست ؟

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 4

فراموش نکنید که Mysterio ادعا می کرد که از دنیای دیگری است که تقریبا همه حرف او را باور کردند، تا زمانی که او فاش کرد که همه اینها یک نیرنگ بوده و او فقط یک کلاهبردار است.

۵- نیک فیوری از دنیا خارج شده است

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 5

این یکی جالب است . صحنه پس از تیتراژ فیلم دور از خانه نشان داد که نیک فیوری و ماریا هیل هر دو با Skrulls جایگزین شده اند و خود فیوری در تمام مدت در فضا بوده است. اکثراً فرض بر این بود که Skrulls به دستور فیوری عمل می‌کرده‌اند، اما اکنون که اوضاع واقعاً بد شده است، ظاهراً فیوری واقعی علاقه‌ای به مداخله برای کمک به پیتر یا حداقل روشن کردن موضوع ندارد.

۶- FEAST

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 6

شغل May در مرکز FEAST در واقع از بازی ویدیویی Spider-Man سرچشمه گرفته است.

۷- مت مورداک

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 7

وکیل پیتر کسی نیست جز مت مرداک یا همان AKA Daredevil، با بازی چارلی کاکس که این نقش را در دنیای منقرض شده نتفلیکس مارول بر عهده داشت.

۸- اتصالاتی با Hawkeye

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 8

به لطف تزئینات کریسمس Hawkeye و این واقعیت که غذاخوری MJ هنوز تزئینات هالووین را دارد، ما یک سر نخ زمانی خوب برای اتصال دو گوشه MCU به هم داریم . No Way Home احتمالا یک ماه یا کمتر قبل از Hawkeye اتفاق می افتد که مت مرداک و کینگ پین هر دو بازگشته و در نیویورک فعال هستند.

۹- قدرت خورشید در کف دست من

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 9

حمله دکتر اختاپوس حول اختراع او می چرخد ؛ یک خورشید کوچک که به طرز وحشتناکی منحرف شد و تراشه را در مغزش در مرد عنکبوتی ۲ دچار آسیب کرد.

۱۰- شروران

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 10

البته، دکتر اختاپوس تنها شخصیت شرور قدیمی نیست که بازگشته و در مورد شکست‌های گذشته خود در مقابل مردان عنکبوتی دیگر صحبت می‌کند. الکترو، مرد شنی، مارمولک و … همه چیزهایی هستند که می‌توانید خودتان در فیلم‌های دیگر تماشا کنید.

۱۱- وانگ به عنوان یک جادوگر بالا رتبه

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 11

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home

وانگ ظاهراً در طول فیلم ترفیع گرفت و جادوگر بالا رتبه استرنج شده است. این به خودی خود شگفت‌انگیزی بزرگی نیست، اما کمی به زمینه سازی ظاهر وانگ در ( صحنه پس از تیتراژ) Shang-Chi می افزاید.

۱۲- جداسازی روح از بدن

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 12

بیرون راندن عجیب روح پیتر از بدنش نمایانگر لحظه ای است که Ancient One در فیلم دکتر استرنج با او همین کار را کرد.

۱۳- Flashpoint

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 13

کتاب فلش تامپسون، Flashpoint، اتفاقاً نامی با یکی از کمیک‌های معروف‌تر رویداد چندجهانی DC دارد که در آن بری آلن خط زمانی را شکست و تلاش کرد گذشته را تغییر دهد.

۱۴- مردان عنکبوتی

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 15

شاید بدترین پنهان کاری مارول، جلوگیری از بخش شدن خبر حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش آفرینی دوباره پیتر پارکر در این فیلم بود که تقریبا همه مردم جهان قبل از انتشار آن از این قضیه خبردار شده بودند.

۱۵- گوئن استیسی و عمو بن

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 16

هر سه مرد عنکبوتی به گونه‌ای دیگر به تراژدی‌های مربوط به خود رسیدند. برای پیترپارکر گارفیلد این مرگ گوئن استیسی بود (که وقتی پیتر می‌خواست او را از سقوط نجات دهد موفق نبود)، برای مگوایرنیز مرگ عمو بن بود، که در طی دزدی کشته شد،  و او می توانست از آن جلوگیری کند.

۱۶- بهترین دوست پیتر

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 17

پیتر پارکر مگوایر در مورد اینکه چگونه بهترین دوستش پس از تلاش برای کشتن او در آغوشش مرد، صحبت می کند . او به رویدادهای مرد عنکبوتی ۳ اشاره می کند که در آن هری آزبورن خود را قربانی کرد تا پیتر را از شر ونوم نجات دهد.

۱۷- نجات MJ

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 18

به پیتر گارفیلد فرصتی داده می‌شود تا با گرفتن ام‌جی در هنگام سقوط، او را نجات دهد . لحظه‌ای که تقریباً کاملاً  نشان دهنده مرگ ناراحت کننده گوئن است.

۱۸- دختر فلینت

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 19

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home

داستان غم انگیز فلینت مارکو ممکن است یکی از فراموش نشدنی ترین قسمت های مرد عنکبوتی ۳ باشد، اما زمانی که فلینت درباره نیاز به بازگشت به دنیای خود برای دخترش صحبت می کند، مستقیماً به آن اشاره می شود.

۱۹- مردی با لباس کرگدن

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 20

وقتی پیتر در مورد مبارزه با مردی که لباسی شبیه کرگدن می پوشد صحبت می کند، درواقع درحال اشاره به کاراکت Rhino در کمیک بوک است. اشاره ای به کرگدن پل جیاماتی از فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ .

۲۰- Kraven در آسمان

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 21

در میان تمام شخصیت های شرور در جهان مولتی ورس ، کرایون شکارچی ، شخصیت شروری که قرار است فیلم انفرادی خودش را داشته باشد (اگرچه احتمالاً بخشی از این فیلم نخواهد بود. )

۲۱- یک روز بیشتر

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 22

در حالی که بسیاری از ارجاعات و جزئیات فیلم مدیون فیلم های قدیمی مرد عنکبوتی یا بازی PS4 است، داستان واقعی خود به شدت از رویدادی به نام One More Day گرفته شده است که در آن پیتر با مفیستو معامله می کند تا دنیا راز او را فراموش کند.  طبیعتاً همه چیز به طرز باورنکردنی اشتباه پیش می رود.

۲۲- آپارتمان

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 23

آپارتمان جدید پیتر و صدای صاحبخانه اش، همگی به آپارتمان کثیف توبی مگوایر که به عنوان مرد عنکبوتی اصلی بازگشته است، اشاره می کند. اگرچه، ما فرض می کنیم که استودیوهای کوچک در نیویورک در چند دهه گذشته تغییر چندانی نکرده اند، بنابراین شاید این فقط یک تصادف باشد.

۲۳- فیگور لگو

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 24

اگر به Spider-Man: Homecoming فکر کنید، شاید به یاد بیاورید که یکی از اهداف بزرگ ند و پیتر قبل از اینکه ابرقهرمان شوند ، ساخت یک لوگو ستاره مرگ بود.

۲۴- ادی و ونوم

ایستراگ های فیلم Spider-Man: No Way Home 25

اولین صحنه پس از تیتراژ، پیوند مستقیمی به صحنه آخر پس از تیترژ از فیلم Let There Be Carnage است، که در آن ادی در حال کشیده شدن به دنیای به MCU بود. هرگز مشخص نشد که ادی چگونه در این طلسم قرار گرفت زیرا قرار بود این طلسم افرادی را که پیتر پارکر را می‌شناختند هدف قرار دهد، اما او به اندازه کافی در MCU نیست که بتواند او را بشناسد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *