۰

پلی استیشن اسپارتاکوس به جنگ ایکس باکس گیم پس می رود

پلی استیشن اسپارتاکوس

پلی استیشن اسپارتاکوس

طبق گزارش‌ها، پلی‌استیشن در حال برنامه‌ریزی یک سرویس اشتراک جدید برای رقابت با Xbox Game Pass با قابلیت بازی‌های اصلی پلی‌استیشن، پلی‌استیشن ۲ و پلی‌استیشن ۳ و بازی‌های قابل حمل پلی‌استیشن است.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، این سرویس با اسم رمز اسپارتاکوس شناخته می شود. کاربران می توانند با پرداخت هزینه ای ماهیانه بازی های کلاسیک و مدرن از کاتالوگ پلی استیشن را تجربه کنند . این سرویس به احتمال زیاد بر روی پلی استیشن ۴ و همچنین پلی استیشن ۵ در دسترس خواهد بود.

طبق گزارش‌ها انتظار می‌رود اسپارتاکوس در بهار ۲۰۲۲ عرضه شود و هر دو طرح اشتراک موجود  PlayStation Plus و PlayStation Now را با هم ادغام کند.

پلی استیشن اسپارتاکوس

جزئیات نهایی نشده است، اما طبق گزارش ها، این سرویس دارای سه سطح خواهد بود. سطح اول مزایای پلی استیشن پلاس را حفظ خواهد کرد و سطح دوم به بازیکنان اجازه می دهد تا به مجموعه بزرگی از عناوین PS4 و در نهایت به عناوین PS5 دسترسی داشته باشند. سومین و بالاترین سطح شامل دموهای توسعه یافته، استریم بازی و کتابخانه ای از محتوای قدیمی از بازی های PS1، PS2، PS3 و PSP خواهد بود. بازی‌های Vita به‌طور آشکاری در لیست گزارش‌شده غایب هستند، اگرچه ممکن است دلیل آن دشواری فیکس کردن کنترل‌های لمسی روی یک کنترلر PS4 یا PS5 باشد.

PlayStation Now سرویس استریم بازی فعلی سونی است و شامل عناوینی مانند The Last of Us Part 2، Fallout 76 و Final Fantasy VII Remastered است. عناوین رایگان ماه دسامبر PlayStation Plus نیز به تازگی معرفی شده اند، مانند Godfall: Challenger Edition و Mortal Shell.

منبع : Bloomberg

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *