۰

بازی های ماه دسامبر سرویس PS Plus مشخص شدند

بازی های ماه دسامبر سرویس PS Plus

پس از فاش شدن اطلاعات، سونی رسماً لیست بازی های ماه دسامبر سرویس PS Plus را اعلام کرد. شش بازی در ماه دسامبر در راه هستند، از جمله سه بازی PlayStation VR.

مجموعه بازی دسامبر شامل Godfall: Challenger Edition برای PS4 و PS5، و همچنین Mortal Shell برای PS4 و Lego DC Super Villains نیز در PS4 است. Godfall یکی از اولین بازی های انحصاری پلی استیشن بود که در زمان عرضه برای PS5 عرضه شد. همان سه بازی PSVR از ماه نوامبر، از جمله The Persistence، The Walking Dead: Saints & Sinners و Until You Fall در ماه دسامبر رایگان می‌مانند. سونی برای جشن گرفتن پنجمین سالگرد PSVR این بازی ها را رایگان می کند.

بازی های ماه دسامبر سرویس PS Plus

نکته قابل توجه، نسخه جدید Godfall: Challenger شامل سه حالت پایانی بازی می‌شود، اما محتوای داستانی بازی پایه و بخش های Fire & Darkness را شامل نمی‌شود. بازیکنانی که می خواهند داستان و کمپین کامل را دریافت کنند، باید نسخه Deluxe Edition را خریداری کنند تا کمپین های Godfall و Fire & Darkness را دریافت کنند. جزئیات بیشتر در وبلاگ پلی استیشن موجود است.

بازی‌های رایگان دسامبر PS Plus با به‌روزرسانی فروشگاه پلی‌استیشن در ۷ دسامبر وارد بازار می‌شوند. به این ترتیب، اکنون زمان خوبی است تا بازی‌های رایگان ماه نوامبر PS Plus را قبل از انقضا دریافت کنید. آنها عبارتند از Knockout City، First Class Trouble Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning.

بازی های ماه دسامبر

  • Godfall Challenger Edition — PS4, PS5
  • Mortal Shell — PS4
  • Lego DC Super Villains — PS4
  • The Persistence — PSVR
  • The Walking Dead: Saints & Sinners — PSVR
  • Until You Fall — PSVR

منبع : Gamespot

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *