۰

بهترین بازی های کامپیوتری سبک وسترن

بازی های کامپیوتری سبک وسترن

بازی های کامپیوتری سبک وسترن

بازی های کامپیوتری سبک وسترن

اگر رام کردن سرزمین‌های بی‌قانون غرب وحشی برای شما جذاب است، پس ما شما را با برترین بازی‌های کابویی و وسترنی روی کامپیوتر های شخصی و کنسول ها آشنا می کنیم.

این بازی‌ها مرزهای قدیمی آمریکا را به‌عنوان دنیایی بی‌رحم به تصویر می‌کشند که در آن مردم نسبت به کسانی که بیشترین پول نقد و سریع‌ترین انگشتان ماشه را دارند، ترس و واهمه دارند.

در ادامه می توانید با این بازی ها بیشتر آشنا شوید :

Red Dead Redemption 2

بازی های کامپیوتری سبک وسترن

اولین توصیه ما Red Dead Redemption 2 است که به عقیده بسیاری بهترین بازی وسترنی تمام دوران است.

جهان باز و عظیم RDR2 مملو از مناظر جذاب، رمز و راز و فعالیت‌های جانبی سرگرم‌کننده است که با روایتی خوش ساخت که شما را مجبور می‌کند نقش یک گاوچران سالخورده را بازی کنید، تکمیل می‌شود.

در طول داستان، با تصمیمات سختی دست و پنجه نرم خواهید کرد که شما را در تقابل با باندهای رقیب، مجریان قانون و خیلی افراد دیگر ، قرار می‌دهد.

فراتر از آن، می‌توانید  نقشه زیبا و بزرگ آن را کاوش کنید وقتی که هنگام اسب‌سواری، شکار حیوانات عجیب و غریب، وارد شدن به دعواهای بارها، و تفکر در مورد جنایات مختلف خود در یک حمام حباب‌دار زیبا هستید.

Call of Juarez: Gunslinger

بازی های کامپیوتری سبک وسترن

ما Gunslinger را در اینجا به جای دیگر نسخه‌های محبوب مانند Bound In Blood توصیه می‌کنیم که صرفاً به دلیل گرافیک cel-shaded بازی پر جنب و جوش است که در طول زمان پایدار مانده است.

در آن، شما به‌عنوان یک گاوچران بازی می‌کنید که خاطرات کارهای قدیمی‌شان را به یاد می‌آورد و آن‌ها را در سکانس‌های فلاش بک بازی می‌کنید که حول تیراندازی‌های سریع و دوئل‌های پرتنش «Showdown» متمرکز است.

این بازی همچنین دارای مکانیک رضایت‌بخش «cheat death» است که زمان را کاهش می‌دهد و روی گلوله‌ای که می‌خواهد شما را بکشد زوم می‌کند و به شما فرصتی می‌دهد تا از آن فرار کنید و سلامتی خود را بازیابی کنید.

Hard West

بازی های کامپیوتری سبک وسترن

Hard West یک بازی استراتژیک در مورد یک قانون شکن غربی است که با Grim Reaper پیمان می بندد تا فرصتی برای انتقام از قتل های خانواده خود داشته باشد.

همچنین شما مجهز به مجموعه ای از توانایی های ماوراء طبیعی منحصر به فرد برای هر شخصیت قابل بازی، برای زنده ماندن در ۸ سناریو داستانی و بیش از ۴۰ ماموریت مبارزه خواهید بود.

مبارزات بر اساس بازی‌هایی مانند XCOM مدل‌سازی شده‌اند، اما مفاهیم جدیدی مانند «Luck Meter» را در خود جای داده است که تصمیم می‌گیرد از حمله دشمن آسیبی به شما وارد شود یا خیر.

خارج از نبردها، این بازی دارای یک دنیای جهان باز است که در آن می‌توانید آیتم بخرید، از شهرهای مختلف دیدن کنید، طلا استخراج کنید، و با مجرمان مخوف گفتگو کنید.

Fallout: New Vegas

بازی های کامپیوتری سبک وسترن

در ادامه Fallout 3، شما نقش یک غریبه مرموز را بر عهده می گیرید که به دنبال سرنخ هایی برای حل پرونده های مختلف در حین کاوش در سرزمین بیابان موهاوی است.

در طول سفر خود در Fallout: New Vegas، با انبوهی از خطرات هسته ای و عجیب و غریب علمی تخیلی همراه با راهزنان بزرگراه و دیگر NPC های متخاصم روبرو خواهید شد.

در حالی که این دنیا سرشار ازاز پشت خنجر زدن و خیانت است، اما این جهان نیز پر از شخصیت های به یاد ماندنی با داستان های منحصر به فرد است که می تواند باعث شادی یا نا امیدی شما شود.

در نهایت، اگر تصمیم به بازی کردن نیو وگاس دارید، توصیه می‌کنیم پرک «Wild Wasteland» را بررسی کنید، که اسرار عجیبی از کشف موجودات فضایی گرفته تا یافتن بقایای ایندیانا جونز در یخچال را به بازی اضافه می‌کند.

Desperados III

بازی های کامپیوتری سبک وسترن

برای تاکتیک‌های استراتژی بیشتر با مضمون غربی، آخرین ورودی مجموعه Desperados را بررسی کنید که در اواخر دهه ۱۸۰۰ اتفاق می‌افتد، زمانی که غرب وحشی در بهترین حالت خود بود، که منظور ما فاسدترین است.

در Desperados III، شما در نقش جان کوپر، شکارچی افراد تحت تعقیب ، بازی می‌کنید و او با کمک شخصیت‌های دیگر مانند عروس فراری کیت و قاتل مخفی، داک مک کوی، جنایتکاران تحت تعقیب را ردیابی می‌کند.

این ماجراجویی تمام مرزهای آمریکا را در بر می گیرد، از شهرهای روستایی گرفته تا شهرهای شلوغ و سواحل رودخانه های پر از باتلاق که همگی به طور دقیق به تصویر کشیده شده اند.

اگرچه ممکن است مانند بسیاری از بازی‌های دیگر این گیم از نظر بصری چشمگیر نباشد، اما اگر از بازی‌های استراتژیک مانند Hard West و ورودی‌های قبلی Desperados لذت می‌برید، حتما این گیم را نیز تجربه کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *