۰

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Diablo

بهترین بازی های شبیه به Diablo

بهترین بازی های شبیه به Diablo

بهترین بازی های شبیه به Diablo

اگرچه بازی Diablo 4 در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، اما بازیکنان این سری قدیمی و محبوب باید تا سال ۲۰۲۲ صبر کنند تا بتوانند آخرین نسخه این فرنچایز را تجربه کنند.

در همین حال، اگر به دنبال بازی‌های RPG عالی مانند Diablo یا حتی هک اند اسلش(  hack and slash ) بوده‌اید تا شما را سرگرم کند، ما شما را با چند تا از بهترین بازی های شبیه به Diablo آشنا خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید :

Last Epoch

بهترین بازی های شبیه به Diablo

Last Epoch یک RPG اکشن دیگر با نبرد هک اند اسلش که یادآور دیابلو است که در حال حاضر در Steam Early Access موجود است.

در آن، شما نقش یک قهرمان منحصربه‌فرد را بر عهده می‌گیرید تا با سفر در زمان و مبارزه با خدایان و هیولاهای باستانی، جهان را نجات دهید.

دنیای Last Epoch مملو از جناح‌های مختلف است که برای کنترل با هم رقابت می‌کنند، محیط‌هایی پر از اسرار برای کشف، و لوت های تصادفی برای اطمینان از اینکه شما همیشه به سمت چیز جدیدی حرکت می‌کنید.

بازیکنان ماجراجویی خود را با یک کلاس پایه شروع می‌کنند قبل از اینکه به یکی از سه تخصص در کلاس Master بروند که به مهارت‌های جدیدی دسترسی پیدا می‌کند که می‌توان آن‌ها را بیشتر تغییر داد تا متناسب با سبک بازی آنها باشد.

Darksiders Genesis

بهترین بازی های شبیه به Diablo

Darksiders Genesis که هم به‌عنوان اسپین‌آف و هم پیش درآمد سه‌گانه Darksiders است، بخش زیادی از DNA خود را با Diablo به اشتراک می‌گذارد.

در حالی که این سری از قبل به‌خاطر ترکیب رضایت‌بخش مبارزات هک اند اسلش و پازل‌های الهام‌گرفته از Zelda شناخته می‌شود، Genesis با پرداختن به اکتشاف و پیشرفت شخصیت‌های شبیه به دیابلو، پیشروی خود را ارتقا می‌دهد.

علاوه بر این، بازی دارای یک چشم انداز ایزومتریک و همچنین پشتیبانی لوکال/آنلاین co-op است که به شما و هر دوستدار Diablo یک بازی جدید می دهد تا با هم بازی کنید.

جنسیس همچنین برای طرفداران Darksiders یک بازی ضروری است زیرا اولین باری است که Strife (چهارمین سوارکار آخرالزمان) به عنوان یک شخصیت قابل بازی معرفی می شود.

Warhammer: Vermintide II

بهترین بازی های شبیه به Diablo

Warhammer: Vermintide II که احتمالاً بزرگ‌ترین انحراف از RPG‌های اکشن سنتی در این فهرست است، از بعضی نظر ها بسیار شبیه به Diablo است.

در آن، حداکثر چهار بازیکن برای کشف کردن مکان‌های مختلف از جهان Warhammer که توسط موجودات موش‌مانند به نام Skaven غرق شده‌اند،با یکدیگر متحد می‌شوند.

مانند Diablo، این بازی چندین کلاس را برای انتخاب ارائه می‌دهد، که هر کدام دارای تخصص‌های منحصربه‌فردی هستند که در مجموع ۵۰ نوع سلاح، از جمله شمشیرها، تبرها و چکش‌های مختلف را شامل می‌شود.

در حالی که اغلب با بازی‌های مبتنی بر Co-op مانند Left 4 Dead مقایسه می‌شود، تاکید Vermintide بر مبارزات نزدیک و سلاح های سرد و تنوع لوت بیشتر به سمت تجربه‌ای شبیه Diablo متمایل است.

Sands of Aura

در Sands of Aura، شما وظیفه دارید با ردیابی و از بین بردن طاعون شیطانی که زمین های بیابانی Talamhel را خراب می کند، از قلمرو انسان محافظت کنید.

با سفر از طریق یک کشتی شنی به نام Grainwake، مسیر خود را در دریاهای شنی خطرناک ترسیم خواهید کرد و با اسرار، خطرات و مسیرهای مرموز روبرو خواهید شد.

پس از لنگر انداختن، شما با پای پیاده به کاوش در جزایر می پردازید، در حالی که با دشمنان مبارزه می کنید با استفاده از نبردها که هفت سبک مبارزه مجزا را در بر می گیرد راه خود را بازمی کنید.

Sands of Aura از سطوح دشواری پلکانی برای هر یک از مکان‌های خود با جوایز قدرتمند استفاده می‌کند و هزاران ترکیب سلاح منحصربه‌فرد را دارد که می‌توان آن‌ها را با استفاده از تقویت‌کننده‌های جادویی گسترش داد.

Victor Vran

بهترین بازی های شبیه به Diablo

اگر به دنبال چیزی هستید که از نظر موضوعی کمی به Diablo نزدیکتر باشد، ویکتور وران یک جایگزین عالی برای کشتار هیولاهای دیابلو مانند است.

این بازی دارای مجموعه ای از انواع دشمنان ماوراء الطبیعه ، از جمله اسکلت ها، زامبی ها، غول ها و موجودات مختلف ماورایی است.

همچنین مجموعه‌ای مناسب از سلاح‌ها، زره‌ها و طلسم‌ها وجود دارد.

حتی اگر داستان در مقایسه با سری دیابلو کمی ضعیف باشد، صحنه های بصری چشم نواز و مکانیک های جذاب بازی، ویکتور وران را به توصیه ای شایسته تبدیل کرده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *