۰

تاریخ انتشار Uncharted: Legacy of Thieves Collection لو رفت?

تاریخ انتشار Uncharted: Legacy of Thieves Collection لو رفت?

https://static0.gamerantimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2021/09/Uncharted-Legacy-Of-Thieves-Collection-A-Steal.jpg

رده‌بندی سنی Uncharted: Legacy of Thieves Collection به اعلام نزدیک تاریخ انتشار اشاره دارد

این کالکشن که شامل بازی Uncharted 4: A Thief’s End و همچنین بسته‌ی الحاقی The Lost Legacy است، برای کنسول پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. مدتی پیش رده‌بندی سنی این بازی توسط نظام رده‌بندی سنی استرالیا ثبت شده بود. حال اخیراً ESRB نیز رده‌بندی سنی این کالکشن را ثبت کرده است که نشان می‌دهد احتمالاً به زودی شاهد اعلام خبر تاریخ عرضه خواهیم بود.

عنوان Uncharted: Legacy of Thieves Collection قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

صداپیشه آنتاگونیست Uncharted 4 در Call of Duty: Modern Warfare 2 حضور خواهد داشت

وارن کول که نقش شخصیت منفی اصلی بازی Uncharted 4، ریف ادلر، را ایفا کرده است، در بازی Call of Duty بعدی نقشی را ایفا خواهد کرد. بازی مورد انتظار Call of Duty: Vangaurd آنطور که طرفداران این سری و اکتیویژن (Activision) انتظار داشتند از آب در نیامده است و به نظر می‌رسد که استقبال معمولی منتقدان از این عنوان در فروش نسبتاً پایین آن نیز منعکس شده است. با این همه، سری Call of Duty در حال حاضر یک ماشینی است که به صورت بی وقفه به کار خود ادامه خواهد داد و مطمئنا انتشار نسخه‌ی بعدی آن در سال ۲۰۲۲ اجتناب ناپذیر است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *