۰

رتبه بندی بهترین بازی Uncharted از بدترین به بهترین

رتبه بندی بهترین بازی Uncharted از بدترین به بهترین

در این مقاله قصد داریم رتبه بندی بازی های uncharthd را بازگو کنیم مجموعه بازی که باعث شد ناتی داگ به یکی از غول های بازی سازی تبدیل بشه و اثر ماندگاری که حالا یک فیلم سینمایی هم از آن در حال ساخت است.

Uncharted

۶. Uncharted: Golden Abyss

قبل از شروع ، احتمالاً منصفانه است که اشاره کنیم شدن در لیست بهترین بازی های Uncharted با توجه به سطح کیفیتی که به دست موجود ، تقریباً خود یک افتخار است. Uncharted: Golden Abyss انحصاری PS Vita است که توسط استودیوی SIE Bend ساخته شده است و بعداً بازی اکشن سوم شخص AAA خود را در Days Gone توسعه داد. با توجه به فشارسنج تنظیم شده توسط سازنده بازی ، واقعاً اشکال زیادی در Golden Abyss وجود ندارد. در آن زمان ، از نظر دستی باورنکردنی به نظر می رسید و مشخصه های سه گانه بازی های Uncharted که قبل از آن بودند را با دقت بازسازی کرد.

– داستان در نهایت با وجود برخی از مجموعه های خارق العاده سقوط می کند. با این حال ، اگر به آنچه سازندگان قصد دارند با Golden Abyss انجام دهند فکر می کنید ، این یک موفقیت حساب شده است.

آنچارتد

۵. Uncharted: Drake’s Fortune

۱۴سال پیش ، یک تیم رویایی از امی هنیگ ، نیل دراکمن ، جاش شرر و بروس استرالی (و همچنین بقیه اعضای گروه توسععه یافته ناتی داگ با استعداد Uber) که اکنون فردی مورد احترام است ، نیتن دریک را با Uncharted: Drake’s به جهان آورد. ثروت این بازی به وضوح به دنبال پر کردن شکافی بود که Tomb Raider در اواسط دهه ۲۰۰۰ به سمت متوسطی ایجاد کرد ، البته این مسخره است زیرا Tomb Raider بعداً در سال ۲۰۱۳ مجدداً  احیا شد و از بازی های Uncharted الهام زیادی گرفت! Uncharted: Drake’s Fortune در آن زمان انقلابی بود ، اما متأسفانه در رتبه بندی ما از بهترین بازی های Uncharted کمی پایین تر از بقیه است از آنجایی که بازی های بعدی می توانند به دلیل استانداردهای بالاتر و پیشرفت در سیستم ها و فناوری گرافیک ، نزدیک تر نسبت به واقع گرایی باشد ، اولین بازی اکنون حتی در ریمستر جذاب نیست ، و در نتیجه به مانند دنباله های خود موفق نشده است . به طور طبیعی ، داستان مقدماتی به همان اندازه از بازی های بعدی ، هیچ تفاوت و ظرافت و شخصیت را ارائه نمی دهد ، حتی اگر تعامل بین بازیگران هنوز هم بسیار سرگرم کننده باشد. اگر به جنگ های آتشین و متنوع تری که توسط عناوین بعدی این مجموعه ارائه می شود عادت داشته باشید ، گیم پلی بازی نیز می تواند کاملا یکنواخت شود. اگر می خواهید ببینید این فرانچایز از کجا شروع شده است ، بدون شک ارزش بازی را دارد ، اما با توجه به استانداردی که بقیه مجموعه برای آن تعیین کرده ایم – اولین ماجراجویی Drake کاملاً با دیگر قسمت ها قابل مقایسه نیست.
بازی در سال ۲۰۰۷ برای ps3 منتشر شد.

Uncharted: Drake's Fortune

۴. Uncharted: The Lost Legacy

uncharted the lost legacy  با گسترش DLC به Uncharted 4 که در واقع یک بازی مستقل تمام عیار است ، یک گام بلند پروازانه از فرمول ثابت شده بود و باعث شد Nate با شعله قدیمی خود Chloe Frazer ، یک قهرمان اصلی بسیار جذاب که نادین او را همراهی می کند ، عوض کند. راس و سم دریک از قسمت چهارم – هر شخصیت به ترتیب با کلودیا بلک ، لورا بیلی و تروی بیکر بازی کرد. دوتایی پویای کلوئه و نادین در حالی که در تلاش برای ردیابی علامت ها هستند ، به هند رفته و  با لشکرهایی بزرگ ، درگیر “ماجراجویی ” می شوند.
بازی سال ۲۰۱۷ برای ps4 منتشر شد.

Uncharted 4: A Thief’s End

۳. Uncharted 3: Drake’s Deception

این لحظه واقعا Uncharted در کانون توجه بود -پس از موفقیت قابل توجه Uncharted 2: Among Thieves ، در بازی سوم چاله های بلندی برای پر کردن وجود داشت ، اما به لطف خدا این تلاش را انجام داد. کل بازی یک هیجان  پر آدرنالین است که در آن شما دائماً تعجب می کنید که چه اتفاقی ممکن است بیفتد. این طراحی شده تا شما را غافل گیر کند – همه کسانی که این بازی را انجام داده اند خاطرات موندگاری از فرار در یک کشتی تفریحی در حال غرق شدن و یا آویزان شدن برای زندگی عزیز از هواپیمای باری نظامی دارند.
این واقعیت که حدود ۱۰سال بعد این خاطرات بسیار گرانبها در مغزخاکستری ما نقش بسته است ، گواهی میراث Uncharted 3: Drake’s Deception است. این بازی هنگام انتشار تقریباً مورد استقبال جهانی قرار گرفت و بدون حدس و گمان کاملاً شایسته آن بود. تصاویر بصری و همچنین قطعات فیلمبرداری در کلاس بهترین بود. طراحی محیط بی عیب و نقص بود ، با جزئیات قابل توجهی که باعث می شود هرج و مرج در این ماجراجویی کره خاکی دارای اصالت باشد. مطمئناً ، داستان به اندازه نسخه قبلی جالب نبود ، اما در جاهایی که در شخصیت های واقعی تعریف نشده بود و در یک نمایش خالص جبران می شد ، کمبود داشت. این Uncharted در محبوب ترین زمان خود بود . بازی سال ۲۰۱۱ برای ps3 منتشر شد

۲. Uncharted 4: A Thief’s End

آنچارتد ۴جایی بود که این فرانچایز با چیزی عجیب روبرو شد ، تمام برچسب های محدود کننده ای را که به دام می انداختند نگاه کرد و آنها را محکم لرزاند ، و یک ماجراجویی عمیقا انسانی و تأثیرگذار را ارائه داد – بدون شک یکی از بهترین بازی های ساخته شده در تاریخ است.

چهارمین و آخرین فرار Drake از پشت سایه The Last of Us ، لحظه ای از زمان را رقم زد که در آن مجموعه تصمیم گرفت به روشی بدون سازش و کل نگر بزرگ شود. ناتی داگ همچنین با گرافیک بی نظیر و مبارزه هیجانی اش در کنار پیرایش های عجیب و غریب فوق العاده فرانچایز را به بهترین شکل به پایان رساند – نیتن در شهرها از دست رفته به دنبال گنجینه دزدان دریایی دیدار مجدد با برادرش و سعی بر داشتن یک زندگی آرام به دور از هیاهو موندن بین دوراهی کمک به برادر یا بودن در کنار همسر گیم پلی فوق العاده باعث شد اثری بی نظری ساخته شود تا همیشه در صنعت بازی های ویدیویی موندگار بماند و به زیباترین شکل ممکن به ماجراجویی دزد محبوب ما پایا دهد.

 

1. Uncharted 2: Among Thieves

۱. Uncharted 2: Among Thieves

یکی از بهترین بازی های اکشن که تاکنون ساخته شده که درحال ، ۱۲ ساله شدن در ماه اکتبر است. واقعاً به همین سادگی – کابوس نپالی Nathan Drake یکی از بهترین تجربه های AAA تاکنون ساخته شده است ، بازی ای که می تواند تقریباً در هر قاب با سینما اشتباه گرفته شود. هر سکانس از Uncharted 2: Among Thieves یک قطعه کاملاً استادانه از یک داستانی جذاب و جالب است ، یک ماجراجویی راضی کننده با قلب زیادی که با سرعت تاول گشوده می شود ، بازیکن را از قطعه تنظیم شده به قطعه برقی القا می کند ، که اغلب شامل قطارها و تیراندازی است. تفنگ های قدرتمند از پشت جعبه های چوبی با دقت قرار داده شده

اگرچه به طور جدی ، شروع بازی بسیار دشوار است ، صحنه ای برفی که نیت را از خواب غفلت پوشیده از زخم بیدار می کند و به طرز نامطلوبی از لبه صخره واگن قطاری آویزان می شود. به نوعی ، این تمام پمپاژ آدرنالین  گیم پلی نیست که در یک زمان مصرف شده است – بقیه بازی همگام با ضخیم شدن مبارزات و سقوط داستان در اعماق سورئال ، سرعت می یابد ، در حالی که با برخی از لحظات کمدی عالی تعادل برقرار می شود. Uncharted 2 همچنین تجربه چندنفره فرانچایز را کامل کرد و به خریداران دلیل قانع کننده ای داد تا پس از پایان کار اصلی ، بازی خود را ادامه دهند.
Uncharted 2 فقط محدودیت روایت های بازی های ویدیویی را بالا نبرد ، آن را به آسمان مشت کرد – یک موج شوک فرستاد که بدون شک بازی های تک نفره را برای نسل بعدی و بعد از آن تحت تأثیر قرار خواهد داد.
بازی در سال ۲۰۰۹ برای کنسول های ps3 منتشر شد

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *