۰

گوشی vivo Y76 5G با چیپست Dimensity 700 معرفی شد

گوشی vivo Y76 5G

گوشی vivo Y76 5G

vivo حدود چند هفته پیش از گوشی Y76s 5G رونمایی کرد و امروز شرکت آن را با مدل ساده دنبال کرد.

Vivo Y76 5G شبیه به Y76s 5G به نظر می رسد قسمت های داخلی آن نیز تفاوت چندانی با هم ندارند زیرا تنها تغییراتی که مشاهده می کنید در بخش چیپست، سیستم عامل و دوربین است.

Y76s 5G دارای و چیپست Dimensity 810 و سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۱۱ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است، در حالی که Y76 5G دارای تراشه Dimensity 700 است، سیستم عامل Funtouch 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ را بوت می‌کند و دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

Vivo Y76 5G همچنین دارای یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی اضافی در پشت گوشی است که با لنز های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه است. Y76 5G از رادیو FM نیز پشتیبانی می کند.

گوشی vivo Y76 5G
گوشی vivo Y76 5G

بقیه مشخصات ویوو Y76 5G شامل LCD 6.58 اینچی FullHD+، حسگر اثرانگشت کناری، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۴۴ واتی است.

Vivo Y76 5G در یک پکیج رم ۸ گیگابایتی + حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می شود و همچنین می توانید با استفاده از ویژگی رم Extended، رم را تا ۴ گیگابایت افزایش دهید.

علاوه بر این، Vivo Y76 5G دارای حالت Super Night برای دوربین‌های جلو و عقب، ویدیوی Ultra Stable، ویدئو با دید دوگانه، سیستم خنک‌کننده مایع پنج بعدی، Multi-Turbo و Ultra Game Mode 2.0 است.

گوشی vivo Y76 5G
گوشی vivo Y76 5G

vivo Y76 5G در رنگ‌های Cosmic Aurora و Midnight Space ارائه می‌شود و برای خرید در مالزی با قیمت ۱۲۹۹ رینگیت (۳۱۰ دلار / ۲۷۵ یورو) از وب‌سایت رسمی این شرکت در دسترس خواهد بود. با این حال، هیچ صحبتی در مورد در دسترس بودن در سایر بازارها وجود ندارد.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *