۰

گوشی موتورولا Moto G Power 2022 رونمایی شد

گوشی موتورولا Moto G Power 2022

گوشی موتورولا Moto G Power امسال در ژانویه منتشر شد، بنابراین نسخه ۲۰۲۲ این گوشی ممکن است کمی زودتر عرضه شود. موتورولا تصریح می کند که این دستگاه تا اوایل سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده عرضه نمی شود، در حالی که کانادا آن را با عنوان( در ماه های آینده ) معرفی کرده است . نسخه جدید با چند بهبود و یک چیپست جدید همراه است.

گوشی موتورولا Moto G Power 2022
گوشی موتورولا Moto G Power 2022

گوشی موتورولا Moto G Power 2022 در یک پنل IPS LCD کمی کوچکتر ۶.۵ اینچی با همان رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل ساخته شده است، اما رفرش آن تا ۹۰ هرتز افزایش یافته است. اسنپدراگون ۶۶۲ با Helio G37 مدیاتک تعویض شده است.

فضای ذخیره سازی پایه و رم در حال حاضر بالاتر است ، ۴ گیگابایت/۶۴ گیگابایت در مقایسه با ۳/۳۲ گیگابایت در نسخه قدیمی تر. علاوه بر این، مدل ۲۰۲۲ اکنون گزینه های ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی را ارائه می دهد، در حالی که پشتیبانی کارت microSD را حفظ می کند.

گوشی موتورولا Moto G Power 2022
گوشی موتورولا Moto G Power 2022

دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق نیز در این گوشی وجود دارند، اما دوربین اصلی به لنز ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 ارتقا یافته است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۱.۱۲ میکرومتر، f/2.0 با همان مشخصات در جلو گوشی قرار دارد.

این سخت افزار توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود که از شارژ ۱۰ واتی با شارژر مناسب موجود در جعبه  پشتیبانی می کند. متأسفانه، این گوشی دارای اندروید ۱۱ از پیش نصب شده است.

موتورولا Moto G Power (2022) در ماه های آینده در رنگ تیره با قیمتی که هنوز تایید نشده است در دسترس خواهد بود.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *