۰

ساخت فصل دوم سریال Arcane تایید شد

فصل دوم سریال Arcane

خبر خوب برای طرفداران Arcane : این هفته Netflix و Riot Games اعلام کرده اند که سریال تلویزیونی انیمیشن League of Legends که در اوایل این ماه در سرویس استریم پخش شد، قبلاً برای فصل دوم تمدید شده است که در حال حاضر در حال پخش است. این خبر در پایان یک رویداد هواداران در شنبه شب رونمایی شد.

فصل دوم سریال Arcane

Arcane یک مجموعه پیش درآمد League of Legends است که در منطقه اتوپیایی پیلتور و زیرزمین مظلوم Zaun اتفاق می‌افتد و داستان ریشه دو قهرمان نمادین لیگ آف لجندز و قدرتی است که آنها را از هم دور می کند .

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان فصل ۲ فاش نشده است، اما هایلی استاینفلد، الا پورنل و کتی لیونگ همگی تایید شده اند که برای فصل دوم باز می گردند و نقش های صوتی مربوطه خود یعنی Vi، Jinx و Caitlyn Kiramman را تکرار می کنند.

فصل دوم Arcane توسط یکی از خالقان سریال Christian Linke و همچنین بنیانگذاران Riot Games یعنی Marc Merrill و Brandon Beck، Jane Chung و Thomas Vu اجرا خواهد شد.

فصل دوم سریال Arcane

لینکه و الکس یی، یکی از خالقانش در مصاحبه ای گفتند: «ما از پاسخ مثبت به فصل اول «Arcane» بسیار خوشحالیم و سخت با جادوگران خلاق Riot و [استودیوی انیمیشن] فورتیچ کار می کنیم تا قسمت دوم خود را ارائه دهیم.

منبع : Collider

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *