۰

فصل ۶ سریال Rick and Morty برای سال ۲۰۲۲ تایید شد

فصل ۶ سریال Rick and Morty

Adult Swim رسما تایید کرده است که فصل ۶ سریال Rick and Morty در سال ۲۰۲۲ به نمایش در خواهد آمد، اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن تعیین نشده است.

Adult Swim فصل ششم Rick and Morty را برای اکران در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی کرده است. این کمدی بی‌نظیر و برنده جایزه امی به‌عنوان یک فیلم کوتاه ساخته شد از فیلم کالت-کلاسیک محصول ۱۹۸۵، بازگشت به آینده ( Back to the Future ) بود.

اما به لطف پیام های بسیار زیاد، خالقان جاستین رویلند و دن هارمون آن را به یک مجموعه کامل گسترش دادند، با تمرکز بر ماجراهای نابسامان بین‌بعدی دانشمند عجیب و غریب ریک سانچز و نوه دوست داشتنی اما بدبخت او، مورتی اسمیت. در سرتاسر، ریک و مورتی به دلیل سبک کمدی خلاقانه و داستان سرایی نیهیلیستی مورد ستایش منتقدان قرار گرفته است، با استقبالی که به این اثر کمک کرد تا یک فرنچایز پرسود متشکل از بازی های ویدیویی، کمیک و سایر کالاها ایجاد کند.

فصل 6 سریال Rick and Morty

قسمت دوم ریک و مورتی فصل ۴ در ماه می ۲۰۲۰ به پایان رسید. اما پس از آن، پخش فصل ۵ کمی طول کشید زیرا تولید سریال به دلیل شیوع بیماری همه گیر COVID-19 به تعویق افتاد. پخش فصل پنجم ریک اند مورتی سرانجام در ژوئن ۲۰۲۱ آغاز شد و پخش ۱۰ قسمتی آن در سپتامبر به پایان رسید.

پیش از پخش فصل پنجم، فصل ششم برای سریال به عنوان بخشی از یک قرارداد بلندمدت در ماه می ۲۰۱۸ تایید شده بود که ۷۰ قسمت جدید برای ریک و مورتی سفارش داده بود. با این حال، پیش از این هیچ نشانه ای در مورد زمان پخش فصل جدید وجود نداشت، اگرچه اکنون به نظر می رسد که Adult Swim فصل ۶ را در تقویم انتشار خود قرار داده است.

فصل 6 سریال Rick and Morty

همانطور که در بخش انحصاری ریک و مورتی در جشنواره Adult Swim 2021 در روز شنبه تایید شد، فصل ششم سریال اکنون قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. با این حال، تاریخ انتشار مشخصی هنوز اعلام نشده است. اگرچه جزئیات مربوط به فصل ۶ ریک و مورتی بسیار اندک است، اما به نظر می رسد که سریال اکنون بر خلاف دفعات قبلی که طرفداران مجبور بودند چندین سال بین هر فصل منتظر بمانند، از برنامه سخت گیرانه تری پیروی می کند.

Roiland، Harmon و Adult Swim با تنظیم انتشار فصل ۶ Rick and Morty تنها یک سال پس از فصل پنجم، به نظر می رسد به وعده خود مبنی بر به حداقل رساندن فاصله بین انتشار فصل ها عمل می کنند. قرارداد چند قسمتی به سازندگان این امکان را می‌دهد که صرفاً روی سریال تمرکز کنند و زمان خود را در اطراف آن برنامه‌ریزی کنند و به لطف آن، آنها توانسته‌اند این روند را ادامه دهند.

در حال حاضر، هیچ خبری در مورد تعداد قسمت‌های فصل ۶ وجود ندارد، اما با توجه به ترتیب ۷۰ قسمت، این امکان وجود دارد که فصل جدید از چند قسمت بیشتر از ۱۰ قسمت استاندارد تشکیل شده باشد.

فصل 6 سریال Rick and Morty

فصل ۵ ریک و مورتی پس از رشد مولتی ورس شگفت‌انگیز خود تا حد زیادی، دامنه جهان خود را خلاصه کرد. Curve و Citadel توسط سیاه چاله نابود شدند، در حالی که ایول مورتی بازگشت خود را صحنه سازی کرد.

اکنون، فصل ۶ ابتدا باید پیامدهای فصل ۵ پایانی را حل کند و بفهمد آیا سفر چند بعدی هنوز امکان پذیر است یا خیر. احتمالاً در فصل ۶ نیز ماجراهای اپیزودیک دیگری وجود خواهد داشت، به همان روشی که در فصل ۵ وجود داشت، و احتمالاً تنها در پایان سریال ، فصل ۶ دوباره به کانون اصلی خواهد رفت. کار روی سریال‌های Rick and Morty در فصل‌های ۶ و ۷ در حال انجام است.

منبع : screenrant

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *