۰

ریدلی اسکات تایید کرد که فیلمنامه گلادیاتور ۲ به پایان رسیده است

فیلمنامه گلادیاتور ۲

دنباله گلادیاتور به طور رسمی توسط پارامونت در نوامبر ۲۰۱۸ نوشته شد و کارگردان ریدلی اسکات اکنون تایید کرده است که فیلمنامه گلادیاتور ۲ نوشته شده است.

در حالی که اسکات اخیراً خود را کاملاً مشغول کرده است، با دو اکران اصلی در سال جاری در The Last Duel و House of Gucci، او همچنان به ادامه داستان گلادیاتور خواهد پرداخت. پیتر کریگ دنباله فیلم را نوشته است که انتظار می رود لوسیوس را که اسپنسر تریت کلارک در فیلم سال ۲۰۰۰ بازی کرد، دنبال کند.

فیلمنامه گلادیاتور ۲

این دنباله قرار است پس از Kitbag ، فیلم بعدی که اسکات قرار است کارگردانی کند ،وارد تولید شود. کیت بگ بر داستان ناپلئون بناپارت متمرکز خواهد شد و خواکین فینیکس نقش رهبر فرانسه را بر عهده می گیرد.

با توجه به اینکه دنباله آن دباره لوسیوس، پسر لوسیلا (کانی نیلسن) خواهد بود، یک پرش زمانی ۲۵-۳۰ ساله انجام خواهد شد. انتظار می‌رود راسل کرو که نقش ماکسیموس را بازی می‌کرد، با وجود اینکه در پایان فیلم اول می‌میرد، همچنان در این فیلم حضور داشته باشد. هیچ بازیگر یا جزئیات بیشتری در مورد جزئیات داستان مشخص نیست، اگرچه کریس همسورث، بازیگر استرالیایی برای همکاری در این پروژه ابراز علاقه کرد. این دو با هم در فیلم Thor: Love و Thunder کار کردند، جایی که انتظار می‌رود کرو در نقش زئوس نقش آفرینی کند.

فیلمنامه گلادیاتور ۲

Kitbag و Gladiator 2 تنها دو فیلمی هستند که اسکات در حال حاضر در دست تولید دارد، بنابراین برای دنباله Gladiator بسیار دلگرم کننده است که در نهایت ساخته شود.

تحولات از اوایل ژوئن ۲۰۰۱ آغاز شده بود و از آن زمان تاکنون ادامه داشته است. پیش نویسی با زاویه مذهبی در سال ۲۰۰۶ به وجود آمد که ماکسیموس قرار بود توسط خدایان رومی زنده شود و به زمین بازگردانده شود تا پیشرفت مسیحیت را متوقف کند. فیلمنامه در نهایت هرگز موفق نشد، که با توجه به اینکه اسکات روشن کرده بود که رویکرد داستانی تاریخی را ترجیح می دهد، تعجب آور نیست.

تاریخ اکران فعلی برای دنباله گلادیاتور وجود ندارد. فیلم بعدی اسکات، House of Gucci، در تاریخ ۲۴ نوامبر در سینماها اکران خواهد شد.

منبع : Collider

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *