۰

بخش مولتی پلیر Halo Infinite ممکن است در همین هفته منتشر می‌شود

بخش مولتی پلیر Halo Infinite ممکن است در همین هفته منتشر می‌شود

Halo Infinite

بخش مولتی پلیر Halo Infinite ممکن است در همین هفته منتشر می‌شود

با این که با تاریخ عرضه‌ی رسمی Halo Infinite یک ماه فاصله داریم، اما بعضی از منابع اعلام کردند که بخش چندنفره‌ی این بازی در هفته‌ی جاری منتشر خواهد شد. بعضی از کاربران توییتر که خود را آگاه به قضیه معرفی کردند، اعلام کردند که بخش چندنفره‌ی عنوان بعدی استودیوی ۳۴۳ Industries Halo Infinite، در ۲۴ آبان سال جاری (۱۵ نوامبر ۲۰۲۱) و به مناسب ۲۰ سالگی ایکس‌باکس، منتشر خواهد شد.

چند هفته قبل نسخه‌ی کالکتور Halo: Infinite در والمارت برای فروش لیست شد

این پکیج ۱۷۰ دلاری دارای یک استیل‌بوک و بلوری بازی، پنج عدد پتچ، در قوطی بازکن به شمایل اسلحه‌ی کمری پلاسمای (Plasma Pistol) معروف بازی، یک شمشیر انرژی (Energy Sword) که روشن می‌شود، ست طناب کوتاه با طرح UNSC، یک کیف کارت ملی، یک آرت بوک کوچک و در نهایت نامه‌ی تشکر سازندگان خواهد بود. تنها ۱۰ هزار نسخه‌ی کالکتور از این بازی آماده‌ی فروش است، اما احتمال دارد که موجودی آن در آینده افزایش یابد

چندی پیش در مصاحبه ای با استودیو سازنده Halo: مخاطب تریلرهای سینمایی لزوماً گیمرها نیستند

یکی از اعضای استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی Halo Infinite به واکنش‌های منفی پیرامون تریلرهای سینمایی این بازی مورد انتظار واکنش نشان داد. یکی از مواردی که همواره تمامی گیمرها از هر پلتفرمی را آزار می‌دهد، تریلرهای سینمایی است. البته، مطلع شدن از شروع روند ساخت یک بازی توسط یک تریلر سینمایی چندان اتفاق ناخوشایندی نیست اما نزدیک شدن به زمان انتشار یک بازی، گیمرها طبعاً خواستار دیدن تصاویری از گیم‌پلی بازی‌ها هستند.

من تعجب می‌کنم که چگونه هنوز بسیاری از افراد نمی‌دانند که پخش تریلرهای سینمایی تنها با هدف تبلیغ بازی صورت نمی‌گیرد. در واقع، تریلرهای سینمایی گاهی اوقات در جهت جذب افراد علاقه‌مند به کار بر روی پروژه‌ی مذکور صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *