۰

۵ مورد از بهترین بازی های کراس پلتفرم ۲۰۲۱

بهترین بازی های کراس پلتفرم ۲۰۲۱

بهترین بازی های کراس پلتفرم 2021

بهترین بازی های کراس پلتفرم ۲۰۲۱

یکی از بهترین کارهایی که بازی سازان در طی چند سال گذشته انجام داده اند این است که سیستمی به نام کراس پلی را طراحی کردند که توسط آن تمام پلتفرم ها مانند انواع کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین کامپیوتر های شخصی ، می توانند با یکدیگر به صورت آنلاین بازی کند.

خوبی این سیستم این است که محدودیت ها را از بین برد و دیگر به دلیل یکی نبودن پلتفرم ها ، بازیکنان از آنلاین بازی کردن با یکدیگر محروم نمی شوند و می توانند به راحتی به یکدیگر متصل شوند.

حال در این مقاله ما قصد داریم تا به ۵ مورد از بهترین بازی های کراس پلتفرم ۲۰۲۱ اشاره کنیم و آنها را به شما معرفی کنیم ؛ البته بازی هایی به جز وارزون و فورتنایت و ماینکرفت که همه آنها را می شناسند!

Chivalry 2

بهترین بازی های کراس پلتفرم 2021

دنباله بازی شمشیری رضایت‌بخش استودیو Torn Banner، پشتیبانی کراس پلی بین پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه شخصی را اضافه می‌کند.

همانند نسخه اصلی، بازیکنان در نبردهای وحشتناک قرون وسطایی شرکت می کنند که با فریادهای دردناک و سر بریدن های خونین کامل می شود.

Chivalry 2 با افزودن ویژگی‌های گیم‌پلی جدید مانند اسب‌سواری، انیمیشن‌های روان‌تر و نبردهای ۶۴ نفره همه‌جانبه، هیجان بازی را افزایش می‌دهد.

مبارزات همچنین برای ارائه انتخاب های بیشتر به بازیکنان و تشویق سبک های بازی خلاقانه با استفاده از مجموعه ای از سلاح های قرون وسطایی اصلاح شده است.

Star Wars: Squadrons

بهترین بازی های کراس پلتفرم 2021

Star Wars: Squadrons به جای استفاده از شمشیرهای نوری، یک بازی جنگی فضایی است که شما را به عنوان خلبان جنگنده های ستاره ای New Republic و کهکشانی امپراتوری معرفی می کند.

علاوه بر بازی تک‌نفره، Squadrons دارای قابلیت چندنفره آنلاین با پشتیبانی کراس پلی در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها است.

این بدان معناست که می‌توانید با دوستانتان پارتی درست کنید و با گروه‌های دشمن در فضا مبارزه کنید و سلاح‌های جدید و ارتقاء سفینه خود را باز کنید.

Genshin Impact

بهترین بازی های کراس پلتفرم 2021

اگرچه Genshin Impact ممکن است شباهت‌های بصری و گیم‌پلی زیادی با Zelda: Breath of the Wild داشته باشد، اما سیستم پاداش گاچا و مبارزات سریع آن باعث می‌شود که حس یک بازی کاملاً متفاوت را داشته باشد.

باز کردن قفل کاراکترها، مستلزم این است که شما خیلی کار کنید، اگرچه می‌توانید پول خود را در بازی بریزید و امیدوار باشید که خوش شانس باشید.

با توجه به اینکه بازی رایگان است و از بخش چندنفره کراس پلی پشتیبانی می‌کند، چرا دوستانی را همراه خود نیاورید تا بازی کمتر خسته‌کننده باشد.

و از آنجایی که Genshin Impact در حال حاضر دارای بیش از ۲۰ شخصیت قابل بازی است، شما و دوستانتان می‌توانید ترکیب‌های تیمی مختلف را امتحان کنید و مؤثرترین آنها را بیابید.

Dauntless

بهترین بازی های کراس پلتفرم 2021

Dauntless گیم‌پلی به سبک Monster Hunter را بدون مانع پولی برای ورود به آن را ارائه می‌کند و پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف را برای شیرین کردن بیشتر آن ارائه می دهد.

این بازی RPG اکشن رایگان شما را در شکار انواع موجودات قدرتمند به نام Behemoths در نبردهای سریع که در بیوم‌های عجیب و غریب اتفاق می‌افتد، قرار می دهد.

ردیابی و شکار هر Behemoth یک چالش منحصر به فرد است که توسط الگوهای حمله و رفتارهای متفاوت هیولا تعیین می شود.

این بازی دقیقا شبیه بازی هیولاها کشی محبوب کپکام، به هر شکار  پاداش می‌دهد که می‌توان از آنها برای ساخت و ارتقاء تجهیزات استفاده کرد.

No Man’s Sky

بهترین بازی های کراس پلتفرم 2021

No Man’s Sky از زمان انتشار جنجالی خود در سال ۲۰۱۶ که باعث شد این بازی برای بازاریابی با مشکلات زیادی روبرو بشود ،مسیر طولانی ای را طی کرده است.

با این حال، توسعه‌دهنده چهار سال گذشته را صرف افزودن ویژگی‌های درخواستی بازیکنان کرده است، از ساخت بیس و خانه گرفته تا بخش چند نفره کراس پلی ، که منجر به افزایش محبوبیت آن شده است.

همچنین کمک می‌کند که موتور NMS در طول سال‌ها دوباره طراحی و ارتقا یافته باشد، و اطمینان حاصل شود که تقریباً روی هر ماشینی کاملاً نرم کار می‌کند.

اصلاحات دیگری مانند تولید محتوای بهتر و انتخاب گسترده تر ماموریت منجر به تجربه بسیار جذاب تر و متنوع تر برای بازیکنان دوباره بازگشته و کسانی شده است که هرگز این گیم را ترک نکرده اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *