۰

۵ مورد از بهترین بازیهای دزد دریایی

بهترین بازیهای دزد دریایی

بهترین بازیهای دزد دریایی

یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین سبک های بازی ها ، بازی های دزد دریایی است که هم اکنون بازی های زیادی از آنها در جهان منتشر شده است و طرفداران زیادی دارد.

در این مقاله قصد داریم به ۵ مورد از بهترین بازی های دزد دریایی اشاره کنیم ،پس با ما همراه باشید :

Port Royale 4

بهترین بازیهای دزد دریایی

علی رغم نظرات متفاوت در مورد Port Royal 4 تقریباً می توان گفت که بازی هیجان انگیزی است. وظیفه شماست که ضمن محافظت از کالاهای خود در برابر دزدان دریایی ، مسیرهای تجاری مختلفی بین قدرتهای کارائیب قرن ۱۷ ایجاد کنید.

از نکات مثبت این بازی می توان به گرافیک عالی ، موسیقی متن عالی و چند سیستم تجاری بسیار پیچیده اشاره کرد که به راحتی می توانند چند ده ساعت گیم پلی را جذب کنند.

Man O’ War: Corsair

بهترین بازیهای دزد دریایی

این بازی برای بازیکنانی است که می خواهند کمی شمشیر زنی و جادوگری با ماجراهای دزدان دریایی را با یکدیگر ترکیب کنند.

Man O ’War: Corsair دارای بسیاری از ویژگی های سری بازی های Warhammer است. مانند دوارف ها ، اورک ها ، الف ها و اسکاون ها (مردان موش صحرایی).

دریاهای آزاد نیز مملو از موجودات غول پیکر دریایی است که منتظر حمله به کشتی شما هستند. گرافیک بازی Man O ’War: Corsair کمی مشکل دارد ، اما در مواقعی کاملاً زیبا است. شیوه ای که فانوس ها کشتی شما را با درخشش ملایم در شب نمایان می کنند ، تأثیر بسیار خوبی دارد.

Pillars Of Eternity 2: Deadfire

بهترین بازیهای دزد دریایی

شاید یکی از منحصر به فرد ترین بازی های دزدان دریایی در این لیست ، Pillars of Eternity 2: Deadfire  باشد که ترکیب فوق العاده ای را با محیط فانتزی که Pillars Of Eternity به آن شهرت دارد ، ترکیب می کند.

این RPG ایزومتریک دنباله ای بر Pillars of Eternity است که برنده جایزه شده است و به شما امکان می دهد با مکانیک Dungeon and Dragons ، گرافیک عالی ، موسیقی متن عالی و سرگرمی دزدان دریایی را در یک دنیای وسیع و تک نفره کاوش کنید.

Sea Of Thieves

بهترین بازیهای دزد دریایی

انتخاب بین این بازی و Black Flag برای قرار گرفتن در رتبه اول ، بسیار انتخاب سختی بود ، اما بالاخره این بازی توانست رتبه دوم این لیست را به خود اختصاص دهد.

بازی Sea Of Thieves یکی از محبوب ترین و گر بازدید ترین بازی های حال حاضر در جهان است که پلیر های بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

در این بازی شما می توانید به همراه چند تا از دوستان خود در جهان باز این گیم چرخ بزنید و در عین کاوش دریای های بزرگ آن ، به دنیال گنج بگردید و با کشتی های دزدان دریایی دیگر مبارزه کنید.

Assassin’s Creed: Black Flag

اگر به دنبال تجربه شاهکار دزدان دریایی هستید ، دیگر به دنبال بازی به جز Assassin’s Creed: Black Flag نباشید. این ورودی در سری Assassin’s Creed به طور کلی یکی از بهترین ها محسوب می شود و دلیل خوبی هم برای این موضوع وجود دارد.

تغییرات کوچکی که توسعه دهندگان در Black Flag از دیگر بازی های موجود در این لیست انجام داده اند مانند گرفتن کنترل فرمان کشتی و قایقرانی در دریاهای آزاد در حالی که خدمه شما آهنگی شاد می خوانند ، یکی از آن تجربه های بازی است که هرگز در برانگیختن لبخند شما کوتاهی نمی کند.

سیستم نبرد این گیم مانند بازی های دیگر این سری است ، بدین معنی که همه کنترل های آن عالی و ساده به نظر می رسد و تجربه آن بسیار لذت بخش است.

این بازی یک بازی با جلوه های بصری شاهکار و یکی از بهترین نسخه های سری اساسینز کرید است که اگر به دنیال یک تجربه زیبای دزد دریایی هستید ، به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

بهترین بازیهای دزد دریایی بهترین بازیهای دزد دریایی بهترین بازیهای دزد دریایی بهترین بازیهای دزد دریایی بهترین بازیهای دزد دریایی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *