۰

معرفی ۵ تا از بهترین سایت های تورنت

بهترین سایت های تورنت

بهترین سایت های تورنت

بدون شک وب سایت های تورنت یکی از بهترین روش ها برای دانلود انواع و اقسام فایل های مخلف مانند فیلم و سریال های تلویزیونی ، کالکشن کامل موسیقی ها ، دیتا های بازی کامپیوتری و نرم افزار های گوناگون است.

اما نکته ای که وجود دارد این است که عموم مردم روش درست استفاده از سایت های تورنت را بلد نیستند و به دلیل کمی پیچیده بودن آن از چنین گنجینه های ارزشمندی که در جهان وجود دارد ، دور می مانند.

قبلا در کنترل امجی مطلبی درباره روش درست دانلود فایل ها با استفاده از نرم افزار µTorrent قرار داده شده است که در لینک زیر می توانید آن را مطالعه کنید :

آموزش دانلود از سایت های تورنت ( Torrent ) با کمک نرم افزار µTorrent

در ادامه مطلب ما به شما ۵ تا از بهترین سایت های تورنت را معرفی خواهیم کرد که دیگر به دنبال سایت های مختلف و گوناگون نگردید و به راحتی بتوانید هر چیزی که در ذهن خود در نظر دارید را دانلود کنید.

با ما همراه باشید :

The Pirate Bay - بهترین سایت تورنت

بهترین سایت های تورنت

The Pirate Bay سالهاست که مورد علاقه مردم بوده است.این سایت توانست تلاش‌ها برای مسدود کردن یا خاموش کردن آن را منحرف کند، و با بیش از ۶.۳ میلیون کاربر ماهانه در سایت اصلیبه کار خود ادامه بدهد. با این حال، با توجه به تعداد زیاد تلاش‌ها برای مسدود کردن، این تعداد ممکن است تغییر کند و ۲۰ تا ۶۰ میلیون بازدید در ماه شاید کمی دقیق‌تر باشد.

ما نمی‌توانیم عدد دقیقی در مورد اندازه کتابخانه آن بدست آوریم، اما در آن میلیون‌ها فایل وجود دارد، و می‌توانید انتظار سرعت دانلود ۵-۶ مگابایت بر ثانیه را داشته باشید.

Pirate Bay به دلیل جامعه بزرگ خود محبوب است، که حداقل یک seeder را در تقریباً هر تورنت در سایت، بدون توجه به سن، تضمین می کند. درواقع در آن می توانید عنوانی بسیار قدیمی را در آن سرچ کنید و شاهد آن خواهید بود که هنوز لینک های سالمی برای دانلود وجود دارند.

بدون شک، Pirate Bay پادشاه همه سایت‌های تورنت است و تقریباً بدون نفوذ تبلیغاتی و یک جامعه فعال، اساساً هیچ نقطه ضعفی ندارد.

RARBG - یکی از بهترین سایت های تورنت با یک جامعه فعال

بهترین سایت های تورنت

RARBG فهرست بزرگی از تورنت‌ها است که به خاطر یک جامعه بسیار فعال از seeder ها و تورنت‌های با کیفیت بالا معروف است. از سال ۲۰۰۸ وجود دارد و هر ماه حدود ۴۰ میلیون بازدید کننده دارد.

این سایت رقیب اصلی Pirate Bay است و اندازه کتابخانه آن  بسیار بزرگ است، و اغلب به روز می شود، به این معنی که شما شانس بالایی برای یافتن تورنت های جدید در این سایت دارید.

RARBG همچنین دارای سرعت دانلود بسیار مشابه The Pirate Bay است. تنها تفاوت این است که نفوذ تبلیغات در RARBG کمی بیشتر است، بنابراین هنگام انتخاب یکی از این دو، آن را در نظر بگیرید.

۱۳۳۷X – سایت تورنت عالی برای فیلم، سریال های تلویزیونی و موسیقی

بهترین سایت های تورنت

۱۳۳۷X برای فیلم، سریال های تلویزیونی و موسیقی خوب است. برخی از افراد از آن برای دانلود تورنت‌های بازی نیز استفاده می‌کنند، اما طبق تحقیقات ، به نظر می‌رسد که هم RARBG و هم The Pirate Bay تورنت‌های بیشتری در آن دسته دارند، به‌ویژه برای عناوین قدیمی‌تر.

چند سال پیش، ۱۳۳۷X انتخاب بدی برای هر تورنتی بود، زیرا کار با آن بسیار سخت بود و خطرات امنیتی زیادی را به همراه داشت. از آن زمان به بعد، کل سایت را اصلاح شد و بیشتر مشکلات آن حل شده است.

این تغییرات باعث شد تا انی سایت ۵۳ میلیون بازدید در ماه داشته باشدکه کاملا منطقی است . سرعت دانلود آن به طور متوسط ۳-۴ مگابایت بر ثانیه است و تقریباً هیچ نفوذ تبلیغاتی ندارد، سازندگان فقط از طریق کمک های مالی بیت کوین کسب درآمد می کنند.

YTS – بهترین تورنت پیشنهادی برای دانلود فیلم های HD

بهترین سایت های تورنت

اگر به دنبال یک فیلم هستید، فقط به YTS بروید.

در حالی که میانگین معیارها چندان عالی به نظر نمی رسندمانند کتابخانه بزرگی در مقایسه با The Pirate Bay و سرعت دانلود متوسط ۳-۴ مگابایت بر ثانیه، YTS بیش از ۷۵ میلیون بازدید در ماه دارد و این به دلیل موقعیت آن است. .

اولاً، فقط بر روی فیلم ها متمرکز است و تمام تلاش خود را برای ردیابی تورنت ها با کیفیت HD انجام می دهد و برای هر دستگاه یا پهنای باندی بهینه می شود. دوم، نفوذ تبلیغات حداقل و رابط کاربری زیبا است.

فیلم های کلاسیک به راحتی در این پلتفرم در دسترس هستند. در واقع، این تنها سایت تورنتی است که می‌توانیم فیلم‌هایی مانند ۱۲ مرد خشمگین با کیفیت ۱۰۸۰p را پیدا کنیم.

Zooqle – یک سایت تورنت عالی برای گیمرها

بهترین سایت های تورنت

Zooqle به دلیل اینکه بهترین کتابخانه تورنت بازی های ویدیویی است، بسیار محبوب است. ما سعی کردیم عناوین قدیمی تر را مرور کنیم و کتابخانه خوبی هم برای رایانه شخصی و هم برای کنسول ها دارد. ما حتی تعدادی تورنت پیدا کردیم که در هیچ جای دیگری نتوانستیم آنها را پیدا کنیم، مانند یک نسخه Uncharted 2 برای کنسول ps3.

این سایت بیش از ۵ میلیون بازدید کننده در ماه، یک انجمن فعال و سرعت دانلود در حدود ۱-۲ مگابایت بر ثانیه دارد و انتخاب خوبی برای زمانی است که نمی توانید یک تورنت بازی کامپیوتری را پیدا کنید.

همچنین رابط کاربری آن بد نیست، و در حالی که نفوذ تبلیغات گاهی اوقات آزاردهنده می شود، در بیشتر موارد قابل تحمل است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *