۰

۵ تا از زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020 که می توانید از آنها دیدن کنید

زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020

زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020

بازی‌های کمی مانند Microsoft Flight Simulator 2020 چنین وسعت انتخابی را در مکان‌هایی برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهند. استودیو Asobo با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای و هوش مصنوعی کل جهان را بازسازی کرد. این بدان معناست که شما می توانید از خانه خود به هر نقطه از جهان سفر کنید.

با وجود مکان‌های بسیار زیاد برای بازدید، انتخاب اینکه ابتدا به کجا پرواز کنید دشوار است. در Microsoft Flight Simulator 2020، از کوه‌های خوش‌منظره گرفته تا کلان‌شهرهای پراکنده گرفته تا اقیانوس‌های وسیع، همه به‌طور خیره‌کننده‌ای زیبا هستند.

در ادامه ۵ تا از زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020 که می توانید از آنها دیدن کنید را به شما معرفی می کنیم :

Sydney, Australia

زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020

با وجود زیبایی این کشور و قاره، مردم اغلب استرالیا را نادیده می گیرند. سیدنی باید یکی از خیره کننده ترین شهرهای جهان باشد و هیچ چیز مانند پرواز درست بر فراز خانه اپرای سیدنی نیست.

اگرچه تمرکز در پرواز باید بر پرواز بر فراز آسمان سیدنی باشد، به طور کلی، بین مناطق بیرونی و صخره های اقیانوسی، مناظر زیادی برای دیدن در استرالیا و اطراف آن وجود دارد. می توانید کمی به ارتفاع کمتری بروید و از مناظر لدت ببرید!

Cairo, Egypt

زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020

انسان‌های امروزی در تلاش برای کشف چگونگی پیدایش دقیق اهرام مصر، شیفته اهرام مصر بوده و خواهند بود. به همین دلیل است که شهر قاهره مقصد واضحی است که هر کسی که بازی Microsoft Flight Simulator 2020 را بازی می کند، باید در اسرع وقت از آن بازدید کند.

مطمئناً اهرام جاذبه اصلی هستند و مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. این فرصت خوبی است تا ببینید مصر مدرن چقدر با شکوه و هیبت است و به شما درک بهتری می دهد که مستقیماً به اهرام وابسته نیست.

The Forbidden City, China

زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020

شهر ممنوعه در چین صرفاً به دلیل جالب و مرموز بودن نامش باید در لیست سفر شما باشد. این مکان کاخ امپراتوری سابق چین است و در طول ماه های فصل زمستان، در سراسر سلسله مینگ، محل اقامت امپراتور چین بود.

این یک نمایش زیبا از معماری چینی است و تقارنی که نمایش می دهد به زیبایی شناسی کلی می افزاید. چین محل بحث و جدل در آمریکای مدرن است و صرف نظر از آن، این کشور مکان‌های زیبای زیادی دارد که ارزش دیدن دارند.

San Francisco: پرواز بر روی خلیج

زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020

در زیباترین شهر ایالت طلایی، سانفرانسیسکو پرواز کنید. منطقه خلیج مکان‌های زیادی برای کاوش دارد، از جمله پل افسانه‌ای گلدن گیت. از آنجا به جزیره آلکاتراز پرواز کنید و از مناظر زندان آلکاتراز دیدن کنید.

حتی پرواز بر فراز تپه های سانفرانسیسکو منظره ای باورنکردنی است. این شهر واقعاً یکی از نماد های آمریکا است و از آسمان بسیار زیبا به نظر می رسد.

Paris

زیباترین مکان های Microsoft Flight Simulator 2020

پاریس یکی از زیباترین شهرهای جهان است و در Microsoft Flight Simulator باورنکردنی به نظر می رسد. بهترین قسمت در مورد پرواز بر فراز پاریس این است که هیچ کمبودی در مکان های دیدنی برای بازدید وجود ندارد. در عرض چند دقیقه می‌توانید از کنار برج ایفل، طاق پیروزی، موزه لوور، Basilique du Sacré-Cœur و ورسای پرواز کنید.

همه این نقاط دیدنی در روز یا شب خیره کننده به نظر می رسند. اگر می خواهید به هر شهر خاصی سقر کنید و مناطق آن را کشف کنید، پاریس اولین و بهترین ایستگاه شما است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *