۰

مود Shadow Royale بازی Apex Legends در هفته آینده به این گیم باز می گردد

مود Shadow Royale بازی Apex Legends

رویداد  Monsters Within Halloween هفته آخر خود را پشت سر می گذارد، یعنی مود Shadow Royale بازی Apex Legends بازمی گردد. حالت بازی از رویداد هالووین سال گذشته بازمی‌گردد و شامل یک حالت گروهی است که در آن بازیکنان حذف‌شده می‌توانند به‌عنوان سایه‌های زامبی‌مانند برای کمک به هم تیمی‌های زنده‌شان در بازی بمانند.

مود Shadow Royale بازی Apex Legends

در Shadow Royale، بازیکنانی که کشته می‌شوند می‌توانند تا زمانی که حداقل یکی از دیگر هم تیمی‌هایشان زنده است، در بازی بمانند. بازیکنان حذف شده تبدیل به Shadow می شوند که فقط توانایی استفاده از سلاح سرد یا مشت خود را دارند، اما توانایی اجرای wallrun به سبک Titanfall را به دست می آورند.

گروه ها فقط زمانی حذف می شوند که همه اعضای تیم شان به سایه تبدیل شوند. Shadow Royale هم‌اکنون به صورت زنده در بازی است و تا ۲ نوامبر ادامه خواهد داشت.

مود Shadow Royale بازی Apex Legends

این هفته همچنین شروع مسیر جوایز نهایی برای رویداد Monsters Within است که به بازیکنان موفق یک چارم اسلحه اپیک و اسکین اپیک Loba پاداش می‌دهد.

همزمان با رویداد هالووین، یک فروش کوچک به مناسبت Dia De Los Muertos، با باندل های مختلف و آیتم‌های با زمان محدود در فروشگاه درون‌بازی موجود است.

منبع : Gamespot

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *