۰

معرفی ۵ تا از بتهرین بازی های شبیه به Deathloop

بازی های شبیه به Deathloop

بازی های شبیه به Deathloop

Deathloop که توسط استودیو Arkane توسعه یافته و توسط Bethesda منتشر شده است ، یک شوتر اول شخص با طراحی رضایت بخش است که کاملاً با روایت زمانبندی خود جفت می شود. بازی های شبیه به Deathloop

در یان بازی پس از تسلط بر مکانیک پیچیده بازی و مشاهده همه چیزهایی که Blackreef Island ارائه می دهد ، زمان آن رسیده است که حلقه را به پایان برسانید و به سراغ چیز جدیدی بروید.

در این مقاله ما قصد داریم ۵ تا از بتهرین بازی های شبیه به Deathloop را که قبلا منتشر شده اند را برای شما معرفی کنیم تا اگر از سبک این بازی لذت برده اید ، بتوانید بازی های شبیه به آن را نیز تجربه کنید .

پس با ما همراه باشید :

Borderlands 3

بازی های شبیه به Deathloop

اگرچه بازی های Borderlands ممکن است سبک های بازی مخفیانه ای نداشته باشند ، اما از نظر گیم پلی و سلاح ، به ویژه Borderlands 3 ، شباهت های زیادی با Deathloop دارند.

هفت سال پس از Borderlands 2 ، این بازی شما را در نقش یکی از چهار Vault Hunters مأموریت می دهد تا خواهر و برادرهای دوقلوی Troy و Tyreen را از راه اندازی فناوری بیگانه در کهکشان باز دارد.

Borderlands 3 مانند Deathloop ، تعداد زیادی سلاح ، مهارت و توانایی خلاقانه و منحصر به فرد را در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا بتوانند ویرانی هایی را در دنیای باز ایجاد کنند.

در نهایت ، هر دو بازی همچنین دارای لحن و سبک کمدی هستند که باعث می شود شما را از این واقعیت که شما ده ها نفر را در چند دقیقه به قتل رسانده اید منحرف کند.

We Happy Few

بازی های شبیه به Deathloop

اگر به دنبال شوتر دیگری هستید که ترکیبی از پنهان کاری ، بقا و مکانیک سبک Rogue باشد ، در حالی که از زیبایی مشابه دهه ۱۹۶۰ مانند Deathloop برخوردار هستید ، We Happy Few بهترین بازی برای شما است.

داستان سه شخصیت را در طی سه مرحله در یک شهر خیالی انگلستان دنبال می کند که در آن شهروندان مجبور به مصرف داروهای توهم زا هستند که برای مخفی کردن جامعه دیستوپی خود طراحی شده است.

هر شخصیت توانایی ها ، مهارت ها و انگیزه های متفاوتی را برای فرار از شهر معرفی می کند و باید احساسات پارانویا و تصمیمات اخلاقی را که بر داستان تأثیر می گذارد ، هدایت کند.

هرچند زفاکتور های لوپ زمان در آن وجود ندارد ، اما داستان جذاب We Happy Few و ارائه دهه ۶۰ بازی بازیکنان را از ابتدا تا انتها درگیر خود می کند.

Dishonored

بازی های شبیه به Deathloop

البته که این فهرست بدون ذکر بازی Dishonored و ادامه آن ، Dishonored 2 ، کامل نخواهد بود.

در هر دو بازی بازیکنان ساکن شهرهای صنعتی تحت مراقبت هستند که بسته به ترجیح شما می توانند بی سر و صدا یا نه چندان آرام با آنها برخورد کنند.

بسیاری از توانایی های شخصیت های شما از نظر مکانیکی شباهت زیادی به Colt دارند ، هرچند Dishonored هنوز از نظر تعداد قدرت های موجود برتری دارد.

همچنین برخی ارتباطات داستانی بین Deathloop و Dishonored 2 وجود دارد که نشان می دهد هر دو ممکن است در یک جهان وجود داشته باشند.

BioShock Infinite

بازی های شبیه به Deathloop

همانند Deathloop ، Deus Ex: Mankind Divided دارای یک داستان جهانی بازتر در مورد یک جاسوس مأمور دوگانه است که وظیفه دارد با کمک گروهی از هکرهای سرکش ، Illuminati را سرنگون کند.

گیم پلی دارای ترکیبی مشابه از مبارزه تیرانداز اول شخص با تأکید بر مخفی کاری و پیشرفت مبتنی بر RPG است که به شما امکان می دهد سبک بازی مورد علاقه خود را بسازید.

در نتیجه ، بازیکنان آزادی زیادی برای برخورد با چالش ها با طرز فکر “ابتدا شلیک کن ، بعداً س questionsال بپرس” ، یا وقت خود را صرف این می کنند که به طور روشمند دشمنان گذشته را خنثی کرده یا آنها را خلع سلاح کنند.

این بیشتر با مجموعه ای از تقویت ها تکمیل می شود که گزینه های مبارزه ، مخفی کاری و زنده ماندن شخصیت شما را شبیه به Slabs مختلف Colt افزایش می دهد.

Deus Ex: Mankind Divided

بازی های شبیه به Deathloop

همانند  Deathloop ، بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای یک داستان جهان بازتر در مورد یک جاسوس است که وظیفه دارد با کمک گروهی از هکرهای سرکش ، Illuminati را سرنگون کند.

گیم پلی دارای ترکیبی مشابه از مبارزه شوتر اول شخص با تأکید بر مخفی کاری و پیشرفت مبتنی بر RPG است که به شما امکان می دهد سبک بازی مورد علاقه خود را بسازید.

شما در طی بازی با ارتقا دادن تجهیزات کاراکتر خود ، قدرت ها و مهارت های بیشتری را یاد می گیرید که می تواند در مبارزات و یا مخفی کاری های بازی به شما بسیار کمک کنند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *