۰

مقایسه کاراکتر Vesemir در سریال The Witcher و بازی کامپیوتری اش

کاراکتر Vesemir

کاراکتر Vesemir

در این مقاله نحوه ساختار کاراکتر Vesemir فصل ۲ The Witcher با بازی های ویدیویی آن را مقایسه می کنیم. Netflix به دنبال ساخت فصل ۲ ، در ۱۷ دسامبر ، پس از پایان انفجاری فصل ۱، شدیدا در تلاش است.

در فصل جدید کاراکتر های Ciri با Geralt of Rivia در Kaer Morhen ، پناهگاه باستانی witcher ها ، آموزش می بیند. وسمیر (با بازی کیم ایو بودنیا از فیلم Killing Eve) ، با تجربه ترین جادوگر قاره ، به شخصیت های اصلی فصل ۲ می پیوندد.

وسمیر مدتهاست که جزء اصلی زندگی گرالت بوده است. یک پدر و مربی ، مسن ترین جادوگر زنده ، یکی از تنها بازماندگان پس از حمله به Kaer Morhen بود که اکثر جادوگران را کشت.

 او درد و رنج زیادی را در جهان پیرامون خود دیده است ، و دانش فراوانی را در اختیار جادوگران جوانی که او آموزش می دهد می گذارد. در تریلر فصل ۲ The Witcher ،  کاراکتر Vesemir برای اولین بار دیده می شود . او موافقت می کند تا سیری را آموزش دهد ، دقیقاً همان کاری که او در بازی های The Witcher انجام می دهد ، اگرچه او به گرالت اعتراف می کند که دقیقاً نمی داند که دارد او را از چه چیزی محافظت می کند.

از نظر جسمی ، Vesemir در این سری و بازی ها دارای ظاهر کاملاً مشابهی هستند. موهای سفید پشت سر او را تا شانه حفظ دقیقا شبیه به هم هستند . هر دو نسخه از شخصیت دارای سبیل هایی هستند که از لبه صورت آنها رد می شوند.

بزرگترین تفاوت ممکن است در طراحی لباس فصل دوم The Witcher باشد. در عکس های گرفته شده ، وسمیر یک کت بلند چرمی و جلیقه مانند دارد که نقش های آن مربعی است. به نظر می رسد این طراحی از بازی های Witcher الهام گرفته شده است ، که لباس آن دارای الگوی مربعی مشابه است ، اما در ظاهر ضخیم تر و کمی شبیه زره است. Vesemir سریال نیز از مدال گرگ طلایی استفاده می کند که در نسخه بازی آن را نمی پوشد، همچنین هر دو ، شمشیر یکسانی دارند.

در بازی های  The Witcher ، کاراکتر Vesemir به  Geralt کمک می کند تا Yennefer of Vengerberg را پیدا کرده و به آموزش Ciri کمک کند

. به همین منظور ، Vesemir در سریال نیز مشابه نسخه بازی ها خواهد بود ، حداقل در مورد آموزش Ciri و شیوه های زندگی witcherها .

در حالی که تا کنون چیزهای زیادی از تریلرهای The Witcher قابل جمع آوری نیست ، اما پس از اینکه گرالت او را به Kaer Morhen آورد ، وسمیر احتمالاً هیولا و گیاهان را به Ciri آموزش می دهد.

وسمیر سریال قطعاً یک بیزاری کلی از جهانی دارد که شبیه بازی ها است. او خشمی که به خاطر نفرت مردم از جادوگران بر او سنگینی می کند را در نبردها به کار می برد و این کاملا قابل مشاهده است ، و این در نحوه صحبت با گرالت ، صبور اما تیزبین ، در هر دو رسانه مشهود است.

کاراکتر Vesemir
کاراکتر Vesemir

در بازی ها ، وسمیر همچنین گرالت را در یافتن ینفر و محافظت از Kaer Morhen در برابر Wild Hunt ، که می خواهد سیری را به خاطر خون جادویی اش برباید، محافظت می کند.

ممکن است این جادوگر بزرگ در سریال همین کار را انجام دهد با توجه به اینکه بعد از اینکه گرالت سیری را در فصل ۲ به قلعه آورد ،او نیز  معرفی می شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *