۰

احتمالات داستان بازی Witcher 4

داستان بازی Witcher 4

احتمالات داستان بازی Witcher 4

همانگونه که همه از آن با خبریم ، ماجراجویی‌های گرالت افسانه‌ای در ویچر ۳ به پایان راه خود رسید و شاید کمی بعید به نظر برسد که دوباره گرگ سفید محبوب ما را در بازی دیگری از این سری ببینیم، اما صنعت بازی‌های ویدیویی بدون یک ویچر که هیولا‌ها را به سیاهی بفرستد بسیار سخت است … شاید بهترین راه برای بازگشت به دنیای ویچر و گذراندن صد‌ها ساعت دیگر در آن، بازی Witcher 4 باشد.

کمتر کسی در بین طرفداران بازی های ویدیویی وجد دارد که نداند بازی Witcher 3 : Wild Hunt چه موفقیت‌های عظیمی کسب کرد. از بیشترین تعداد جایزه‌ی بازی سال گرفته تا فروش بالای ۲۵ میلیون نسخه‌ای تنها بخشی از دست آورد‌های بزرگ این بازی به شمار می‌آیند. برای عده‌ای ویچر ۳ نه فقط یهترین بازی ۲۰۱۵ بلکه بهترین بازی کل نسل هشتم بود گرفتن نمره میناگین ۹۷ از منتقدان تاییدیه ای بر این موضوع هست ویچر ۳ شاید بهترین بازی RPG ساخته شده تا الان باشد.

داستان بازی Witcher 4

تاریخ عرضه

در زمان حال خبر داریم که بازی جدیدی از سری  محبوب ویچر در دست ساخت قرار دارد اما اینکه چه زمانی آماده‌ی عرضه خواهد شد، اطلاعاتی وجود ندارد . در نتیجه باید چند سالی منتظر دریافت اطلاعات دقیق‌تر از عنوان بعدی سری باشیم. شرکت CD Project Red در گزارشی از برنامه‌های آینده‌ی خود مشخص کرد که از سال ۲۰۲۲ توسعه‌ی چند پروژه‌ی AAA را به صورت هم‌زمان آغاز خواهد کرد که بر روی دو فرنچایز اصلی شرکت یعنی ویچر و سایبرپانک متمرکز خواهد بود. نباید انتظار داشت که در آینده‌ی نزدیک خبری از CDPR بشنویم باتوجه به اینکه معاون ارشد شرکت آقای مایکل نواکوفسکی در گزارشی توضیح داد زمانی از بازی خود تریلر یا دمو منتشر می‌کنند که به تاریخ انتشار آن نزدیک باشند.
اخبار و اطلاعات

شرکت سی دی پراجکت اعلام کرده بود که آن‌ها برای اضافه کردن بخش آنلاین به نسخه‌ی بعدی ویچر برنامه‌هایی دارند. هرچند که آدام کیچینسکی، رییس هییت مدیره، تاکید کرد که تمرکز آن‌ها همچنان بر روی توسعه‌ی نقش آفرینی‌های تک نفره و داستان محور خواهد بود و اگر هم بخش تک نفره‌ای در کار باشد، کاملا با بازی ادغام می‌شود و یک بخش جدا نخواهد بود.

به هر حال حقیقت این است که چیز بیشتری از آن نمی‌دانیم اما بیایید روی نقاط مثبت قضیه متمرکز باشیم . در سال ۲۰۱۳ آقای ایوینسکی طی مصاحبه‌ای با Polygon گفت که Witcher 3 پایانی عظیم برای گرالت خواهد بود اما ممکن است در بازی‌های بعدی دوباره با او دیدار کنیم. او اشاره کرد که حضور گرگ سفید برای هر عنوانی می تواند یک موهبت باشد اما این که او را در چه سطحی خواهیم دید هنوز یک علامت سوال است ؟؟. آقای کیچینسکی نیز چندین بار در مصاحبه با یک سایت لهستانی تاکید کرده بود که سری ویچر از همان ابتدای راه به عنوان یک سه‌گانه در نظر گرفته شده بود اما ممکن است که در آینده شاهد عنوان دیگری در دنیای جادویی ویچر باشیم. بعد ها در نوامبر ۲۰۱۷ این صحبت ها در ResetEra این گونه ترجمه شد که شاهد عنوان دیگری در این سری خواهیم بود اما نام آن ویچر ۴ نخواهد بود.

طرفداران ویچر روزی که سریال ویچر در نتفلیکس شروع به پخش شد دوباره هیجان زده شدند. همچنین سی دی پراجکت اعلام کرد که روابطش با نویسنده‌ی کتاب را بهبود بخشیده است. در واقع به این معنی است که حالا شرکت حق و حقوق قانونی بیشتری برای ساخت بازی، بورد گیم یا هر چیز دیگری بر اساس نام ویچر به دست آورده است که دلیل خوبی برای امیدوار بودن به ما می‌دهد

داستان بازی Witcher 4

حتی اگر تمام هیولا ها کشته نشده باشند ، به صورت واضح ماجراهای گرالت به پایان خودش رسیده است. درست است که ۴۰ پایان مختلف برای بازی وجود داشت اما شما به هر کدام از آنها دست پیدا می‌کردید، دیگری جایی برای ادامه دادن ماجراهای گرالت وجود نداشت. در نتیجه نمی توان امید زیادی به بازگشت گرالت داشت ولی در دنیای محشری که ساپکوفسکی خلق کرده، شخصیت جذاب برای نقش اول ویچر ۴ کم نیست! اگر تا الان ویچر ۳ را تمام نکرده‌اید، ممکن است از اینجا به بعد داستان بازی برایتان اسپویل شود.

خیلی ها دوست دارند ویچر ۴، Ciri جایگزین Jezza شود. اگر شما به این پایان رسیده باشید احتمال دستگیری سیری، شاهزاده‌ی نیلفگارد وجود دارد. به سبک بازی Dragon Age: Inquisition ما می‌توانیم با مذاکره، مبادله و فرماندهی ارتش اختلافات موجود در امپراطوری را حل کنیم. البته ما تنها طرفدار حضور سیری به عنوان شخصیت اصلی ویچر ۴ نیستیم. صداپیشه‌ی گرالت یعنی آقای Doug Cocker هم با ما هم عقیده است.

ما حتی می‌توانیم با ویچر جدیدی در حین Trial of Grassing آشنا شویم. ویچر‌های جوان زیادی طی این برنامه‌ی تمرینی خطرناک جان خود را از دست داده‌اند اما پتانسیل‌های داستانی زیادی در آن وجود دارد. ما حتی می توانیم به ۱۵۰۰ سال قبل از ماجراهای کتاب و دوران Conjunction of Spheres بازگردیم که یک تحول ناگهانی به دام افتادن تعداد زیادی هیولا در دنیای ما منجر شد. این‌ها همگی فرضیاتی هستند که در مورد داستان ویچر ۴ گفته می‌شود.

داستان بازی  حول شخصیت زندگی وزمیر، گرگ پیر دنیای witcher

وزمیر کهن‌سال‌ترین و کارکشته‌ترین ویچر زنده بود. گفته میشه او آن‌قدر پیر بوده که در قرن یازدهم شاهد بنا شدن دژ کر مورهن بوده است. با این حساب، وزمیر در روزگار گرالت و سیری می‌توانسته چندصد سال عمر داشته باشد.

وقتی وزمیر جوان بود، مردی اسرارآمیز به نام دگلان به واسطه‌ی حق غافلگیری خواستارش شد. هنوز نمی‌دانیم که دگلان کی بوده اما او وزمیر رو به دره کر مورهن می‌برد و به او آموزش میده تا به یک ویچر تبدیل شود.

زمانی در قرن دوازدهم، رخدادی پیش اومد که تن ویچرهای مکتب گرگ رو به لرزه انداخت: انبوهی از مردم شورشی به تحریک کشیش‌ها و کتابی به نام «هیولانامه، یا توصیف یک ویچر»، به رهبری گروهی از همان کشیش‌ها و جادوگران که از ویچرها بیزار بودند به کر مورهن حمله کردند.

دژ به مخروبه تبدیل شد و بیشتر ویچرهای حاضر در کر مورهن به دست شورشیان کشته شدند. به جز یک نفر: وزمیر. اطلاعتی از اینکه چطور تونست زنده بماند در دسترس نیست ، او خودش را پنهان کرد یا هنگام حمله توی دژ نبود یا اینکه وقتی بیهوش روی تلی از اجساد افتاده بود مردم پنداشتن که مرده. این حمله از سوی پادشاهان محکوم شد اما مکتب گرگ‌‌ها هرگز قدرت پیشین خودش رو باز نیافت. ساخت یک بازی درباره استاد گرالت خالی ااز لطف نسیت ماجرای وزمیر  بررای ساخته شدن یک نسخه عظیم دیگر از دنیای ویچر کافی هست.

  در حال حاضر انیمه‌ی «کابوس گرگ» فیلم انیمیشنی از دنیای ویچر است که توسط شبکه نت‌فلیکس در حال ساخت می‌باشد. داستان این انیمه در مورد دوران جوانی وزمیر و دگلان بوده که توسط بو دِ مایو نوشته شده است. شخصیت دگلان در کتاب‌ها وجود ندارد و ساخته‌ی فیلمنامه نویسان سریال ویچر می‌باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *