۰

ویژگی های ویندوز ۱۱ برای گیمر ها

ویژگی های ویندوز ۱۱ برای گیمر ها

عرضه ویندوز ۱۱ از امروز به طور رسمی آغاز می شود ، به این معنی که از کاربران فعلی ویندوز ۱۰ با دستگاه های سازگار خواسته می شود تا چند ماه آینده سیستم عامل خود را به صورت رایگان ارتقا دهند. پست های وبلاگ مایکروسافت در مورد سیستم عامل جدید از این ویندوز با عنوان “بهترین ویندوز برای بازی” رونمایی کرده است. ویژگی های ویندوز ۱۱ برای گیمر ها

بزرگترین تغییر در ویندوز ۱۱ برای گیمرها دو ویژگی است که در ابتدا برای Xbox Series X | S ایجاد شد؛ یعنی Auto HDR و DirectStorage. هر دو برای استفاده کامل از مزایا به سخت افزار خاصی احتیاج دارند ، اما اگر از قبل یک سیستم گیمینگ مناسب دارید ، دیگر نباید نگران چیزی باشید.

Auto HDR

ویژگی های ویندوز 11 برای گیمر ها

همانطور که از نامش پیداست ، Auto HDR ویژگی ای است که به طور خودکار گرافیک بازی را به محدوده دینامیک بالا ارتقا می دهد ، البته اگر یک صفحه نمایش HDR داشته باشید.

این ویژگی با “بیش از ۱۰۰۰ بازی DirectX 11 و DirectX 12” سازگار است و طیف رنگ های نمایش داده شده را بهبود می بخشد و همچنین کنتراست و روشنایی با کیفیت بالاتر را امکان پذیر می کند.

DirectStorage

ویژگی های ویندوز 11 برای گیمر ها

ویژگی دیگر که از Xbox Series X | S منتقل شده است DirectStorage است ، که به کامپیوتر های گیمینگ اجازه می دهد بازی ها را سریعتر بارگذاری کنند و انواع دنیای بازی های گسترده و دقیق را که معمولاً رایانه های شخصی با مشخصات پایین تر را نشان می دهند ، ارائه می دهد. به هر حال این ویژگی مستلزم آن است که رایانه شما شامل درایو NVMe و GPU DirectX 12 برای اجرا باشد.

Hardware Support

ویژگی های ویندوز 11 برای گیمر ها

اگرچه در ویندوز ۱۱ کاملاً جدید نیست ، مایکروسافت وعده می دهد که نسخه جدید ویندوز “همچنان دارای گسترده ترین پشتیبانی سخت افزاری در جهان خواهد بود” ، که شامل کنترلرهای نسل جدید Xbox ، کنترلر تطبیقی Xbox و البته طیف وسیعی از لوازم گیمینگ شرکت های دیگر می شود.

Xbox App و Game Pass

مایکروسافت همچنین برنامه های خود را با نرم افزار ، اشتراک و استریم با ویندوز ۱۱ ادامه می دهد ، زیرا برنامه Xbox به عنوان بخشی از مجموعه نرم افزاری معمولی ساخته شده است.

برنامه Xbox شامل Game Pass داخلی است که به مشترکان راهی آسان برای دسترسی به کتابخانه بازی های خود می دهد. برای اینکه برنامه بیشتر یک بازی یک طرفه برای گیمرها باشد ، Xbox Cloud Gaming را نیز در همان برنامه شامل می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *