۰

آموزش ماموریت های Big Mouth و Grim Fable در فورتنایت سیزن ۸

آموزش ماموریت های Big Mouth و Grim Fable در فورتنایت

اکنون هفته سوم در Fortnite سیزن ۸ است و این بدان معناست که چالش های هفته ۳ نیز فعال شده اند. اگر به تازگی وارد سیزن  جدید شده اید ، متوجه یک سیستم چالش جدید خواهید شد که در آن هر سه شنبه NPC های جدید اضافه می شوند که هر کدام پنج ماموریت با خود به همراه دارند. آموزش ماموریت های Big Mouth و Grim Fable در فورتنایت

این هفته ، هیولا  Big Mouth است که چالش های جدیدی را برای بازیکنان استقبال کننده ارائه می دهد ، و همچنین Grim Fable ، قهرمان الهام گرفته از شنل قرمزی ، که ماموریت های خاص خود را ارائه می دهد.

برخی از ماموریت ها شامل باز کردن صندوقچه در Steel Farm ، جستجوی یک ice machine ، پنهان شدن در انبار کاه و شکار گرگ است ، در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد :

آموزش ماموریت های Big Mouth و Grim Fable در فورتنایت

ماموریت های Big Mouth :

  • در Steel Farm صندوفچه باز کن (۲)
  • داخل یک ice machine را جست و جو کن (۱)
  • در Dirty Docks جعبه های مهمات را باز کن  (۲)
  • از یک mending machine یک آیتم برای سلامتی خود بخر (۱)
  • یک supply drop را باز کن (۱)

ماموریت های Grim Fable :

  • در انبار علف Corny Crops مخفی شو (۱)
  • در Holly Hedges یا Pleasant Park تخت ها را خراب کن (۳)
  • یک harpoon gun را بردار  (۱)
  • یک گرگ را شکار کن (۱)
  • در ۱۰ متری حیوانات وحشی یک ایموت بزن (۱)

با شروع از Big Mouth ، او را در The Orchard ، زمین کشاورزی کوچک در شمال Corny Crops خواهید یافت.

به Steel Farm در شرق Corny Crops بروید و هر دو صندوقچه را باز کنید. می توانید ice machine ها را در پمپ بنزین ها یا در Believer Beach ، Catty Corner و Weeping Woods جستجو کنید. سپس باید به Dirty Docks بروید و دو جعبه مهمات را باز کنید. آنها به طور تصادفی در اطراف نقشه قرار گرفته اند ، اما در زیر پله ها و در ساختمانها نگاه کنید تا با اطمینان بیشتر آنها را بیابید.

برای خرید آیتم های سلامتی از یک mending machine ، آنها را در نزدیکی پمپ بنزین ها ، مانند آنچه در جنوب Steel Farm است ، جستجو کنید. برای تکمیل مأموریت های Big Mouth ، باید یک supply drop را جستجو کنید ، که جعبه های غنیمت آبی هستند که به طور تصادفی به جزیره می افتند.  اگر در بتل رویال آنها را پیدا نکردید ، می توانید در مود Team Rumble آنها را بیابید.

آموزش ماموریت های Big Mouth و Grim Fable در فورتنایت

برای پیدا کردن Grim Fable ، می توانید او را در منطقه شمال غربی Weeping Woods پیدا کنید. اولین ماموریت او می گوید در انبار علف در Corny Crops پنهان شوید ، بنابراین به آنجا بروید و انبارهای کاه را به وفور پیدا کنید. از آنجا ، از Pleasant Park زیاد دور نخواهید بود ، بنابراین به آنجا یا دورتر به Holly Hedges بروید و سه تخت را خراب کنید. در هر اقامتگاه حداقل یکی وجود دارد.

برای جمع آوری harpoon gun، به سادگی آنها را در هر صندوق یا به عنوان لوت در کف زمین جستجو کنید ، اگرچه با جستجوی بشکه های ماهیگیری ، که تعداد زیادی از آنها در Craggy Cliffs و Misty Meadows وجود دارد ، بهترین شانس را خواهید داشت.

گرگ ها به طور تصادفی اسپاون می شوند اما احتمالاً راحت ترین کار را برای شکار گرگ در غرب Misty Meadows ، جایی که اغلب در دسته های سه تایی سفر می کنند ، خواهد بود.

به محض اتمام کار ، در نزدیکی بقیه گرگ ها یک ایموت بزنید تا این چالش نیز تکمیل شود.

با تکمیل این ۱۰ مأموریت ۳۰۰۰۰ XP به شما پاداش داده می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *