۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Subnautica

بازی های شبیه به Subnautica

بازی های شبیه به Subnautica

بازی Subnautica بدون شک یکی از بهترین بازی های ساخته شده در سبک بقا و ساخت و ساز و کرفتینگ است که شما را در یک جهان بسیار بزرگ و همراه با تعداد زیادی از حیوانات و جانواران ناشناخته که می خواهند شما را از بین ببرند ، رها می کند.

شما در این بازی باید با گشت و گذار در دنیای پهناور آن به دنبال آیتم ها و قطعات مختلف بگردید تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود برای فرار از آن منطقه را بسازید و در این راه باید با خطرات بسیار زیادی روبرو شوید.

ما در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین بازی های شبیه به Subnautica را به شما معرفی کنیم تا اگر از تجربه این بازی لذت بردید ، بتوانید این بازی ها را نیز تجربه کنید .

با ما همراه باشید :

Raft

بازی های شبیه به Subnautica

اولین توصیه ما برای کسانی که از بازی Subnautica لذت می برند Raft است ، یکی دیگر از بازی های سبک بقا در جهان باز و اول شخص که در اقیانوسی بی پایان اتفاق می افتد.

شما با یک قایق کوچک شروع می کنید که به طور پیش فرض دارای چند تخته چوب و یک قلاب فلزی متصل به طناب است که می تواند با کمک آن آیتم ها و سایر اشیاء موجود در آب را بردارید و از آنها استفاده کنید.

مانند Subnautica ، بازی به شما اجازه می دهد تا با آیتم هایی که در طی سفرتان به دست می آورید وسایل بسیار زیادی را کرفت کنید و با بزرگتر کردن قایق خود و تجهیز کردن آن به سلاح های مختلف در این این اقیانوس بی رحم زنده بمانید.

کوسه ها در این بازی از هر زمان دیگری خطرناک تر هستند و به جز اینکه زمان هایی که در آب می افتید به سمت شما حمله ور می شود ، به طور عادی هر چند وقت یکبار تکه هایی از قایق شما را نیز از جایش می کند .

Grounded

بازی های شبیه به Subnautica

بازی Grounded نیز بدون شک یکی از پر جزئیات ترین بازی های سبک بقا و ساخت و ساز است  که شما را در نقش کودکانی که به وسیله دستگاهی به اندازه یک مورچه کوچک درآمده اند قرار می هد که حال در باغچه خانه خود گیر افتاده اند و باید با پیدا کردن آیتم های مختلف در نقشه بزرگ آن برای خود وسایل مختلفی همچون : نیزه ، تبر ، پتک و تیر و کمان بسازند و با کمک شاخ و برگ ها و سنگ ها برای خود سرپناهی درست کنند تا در هنگام شب در مقابل حیوانات ترسناک این باغچه در امان باشند.

طولی نمی کشد که شما در هنگام گشت گذار در محیط این بازی متوجه معما هایی می شوید که برای حل کردن آنها و سر درابردن از بعضی اسرار باید راهی یک ماجراجویی شگفت انگیز و همچنین ترسناک بشوید.

همچنین توصیه می شود که این بازی را به صورت چند نفری تجربه کنید تا لذت آن برای چندین برابر بشود.

Stranded Deep

بازی های شبیه به Subnautica

Stranded Deep یک جایگزین عالی برای Subnautica است که شما را مجبور به بازی در نقش شخصیتی می کند که از سانحه هوایی مرگبار در وسط اقیانوس آرام جان سالم به در می برد.

در حین مبارزه برای زنده ماندن ، شما باید از منابع موجود در جزایر کوچک و کشتی های متلاشی شده استفاده کنید و از هیولاهای دریایی بسیار خطرناک و کشنده آن اجتناب کنید.

همه ی دنیای Stranded Deep به طور دستی از اول طراحی شده اند و این بدین معنی است که هیچ دو جهانی در آن شبیه به هم نیستند. همچنین ، مکانهای جالبی برای کاوش از جمله صخره ها ، جزایر و سنگرهای زیر آب کم نخواهید داشت.
مانند Subnautica ، شما وظیفه دارید گرسنگی و تشنگی شخصیت خود را هنگام جمع آوری مواد و ساختن قایق ها ، پایه ها ، ابزارها و غیره کنترل کنید.

No Man’s Sky

بازی های شبیه به Subnautica

No Man’s Sky یکی دیگر از بازی های بقا در فضا است که شما را در یک دنیای بی نهایت بزرگتر از دنیای زیر آب Subnautica قرار می دهد.

گیم پلی بازی حول کاوش در سیاره های مختلف با اکوسیستم ها و منابع منحصر به فرد است که می تواند به شما در ماموریت برای رسیدن به مرکز کهکشان کمک کند.

همانند Subnautica ، بازی بر اساس ساخت و ساز و کرفتینگ جلو می رود و چندین وسیله نقلیه نیز موجود است که حرکت در سیارات وسیع را برای شما بسیار آسان تر می کند.

جهان این بازی به طور نامحدود است و شما می توانید تقریبا هر چقدر که دوست دارید در آن گشت و گذار کنید ، چرا که هیچ وقت به چیز تکراری برخورد نخواهید کرد و همیشه می توانید به دنبال سیاره ها و مناطق جدید در این بازی بگردید و هر کاری از لذت می برید را در آن انجام دهید.

این بازی در ابتدا در هنگام عرضه بسیار مشکل داشت و باعث شد که شروع بسیار ضعیفی داشته باشد و خیلی از بازیکنان را راضی نکد ، اما سازندگان آن با انتشار بروزرسانی هایی توانستند که یک تعادل تقریبا خوبی در آن به وجود بیاورند تا همه بتوانند از آن لذت کافی را ببرند.

Ark: Survival Evolved

بازی های شبیه به Subnautica

با توجه به اینکه بسیاری از موجودات موجود در Subnautica از دوران ژوراسیک به نظر می رسند ، طرفداران نباید مشکلی با دایناسورهای Ark: Survival Evolved داشته باشند.

در این بازی شما جهان وسیع آن را تحت تسلط فناوری آینده و دایناسورها کشف می کنید که می توانند به عنوان حیوانات خانگی شکار و رام شوند ، و حمل و نقل ، ذخیره سازی و حفاظت را برای شما فراهم می کند.

همچنین منابع مختلفی مانند چوب و سنگ برای جمع آوری وجود دارد که به شما امکان می دهد قبل از استفاده از مصالح پیشرفته ، کلبه های ساده ای بسازید.

همانند Subnautica ، دنیای Ark پر از تهدیدهای متعدد است ، از جمله یک جانور آبزی مانند کوسه غول پیکر مگالودون و تی رکس های بسیار عظیم که در خشکی ها به شکار شما می آیند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *