۱

معرفی ۶ مورد از فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

مردم دنیا عاشق فیلم و بازی هستند و از تجربه هر دو آنها لذت زیادی می برند ؛ حال چرا این دو را با یکدیگر ترکیب نکنیم تا یک تجربه ای بسیار جذاب تر را برای مخاطب رقم بزنیم؟

کاری که در این چند سال اخیر در هالیوود در حال انجام است ، دقیقا همین موضوعی است که در بالا ذکر شد. آنها در تلاش هستد تا فیلم هایی را بسازند که ماهیت اصلی آنها دنیای سینمایی باشد اما تمام اتفاقات آن در دنیای بازی های ویدیویی جریان داشته باشد.

این موضوع باعث می شود که هم طرفداران دنیای سینما و هم عاشقان صنعت گیم راضی باشند و جذابیت فیلم نیز چندین برابر بشود.

حال ما در این لیست قصد داریم تا به ۶ مورد از فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند اشاره کنیم تا اگر شما هم طرفدار این سبک از فیلم سازی هستید ، بتوانید آنها را تماشا کنید ؛ پس در ادامه با ما همراه باشید :

Ready Player One :

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

Ready Player One یک کتاب فوق العاده محبوب بود که در نوستالژی دهه ۱۹۸۰ نوشته شد. این کتاب یک بازی ویدیویی آنلاین ایجاد کرد که اساساً کل اینترنت را به هم وصل می کرد و کل آن را به یک ماشین مرجع تبدیل کرد.

وقتی استیون اسپیلبرگ ساخت فیلم را بر عهده گرفت ، توانست آن را به یک فیلم فوق العاده قوی تبدیل کند. این فیلم مجموعه ای از گیمرها را دنبال می کند که دنیای عظیم این بازی را را برای پیدا کردن سرنخ هایی جستجو می کنند که یک معما را حل کرده و کنترل کامل بازی را در اختیار خود بگیرند.

آنها در این مسیر باید از موانع بسیاز زیادی عبور کنند و دشمنان و کاراکتر های خطرناکی مقابله کنند که در این قسمت ها مخاطب را کاملا به درون دنیای بازی های کامپیوتری خود می کشاند.

 فیلم این کتاب نسخه برتری از داستان اصلی آن است و اگر به دنیای گیم علاقه مند باشید ، این فیلم می تواند یک تجربه بسیار هیجان انگیز و جذاب را برای شما رقم بزند که تا سال ها به یاد آن باشید.

Jumanji: Welcome To The Jungle :

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

در حالی که اولین فیلم Jumanji یک بازی برد گیم را به زندگی واقعی کشاند ، Jumanji: Welcome to the Jungle آن را به درون دنیای بازی های ویدیویی می برد.

این فیلم چهار شخصیت را در دنیای بازی های ویدئویی دنبال می کند که هر کدام از آنها دارای توانایی ها و ضعف های خاصی هستند که باید آنها را مدیریت کنند.

تمام مکانیک بازی های ویدئویی در داستان فیلم رعایت شده است و به فیلم اجازه می دهد تا از هر نظر قابل باورتر باشد و با بازیگران آنها که شامل : دواین جانسون ، کوین هارت ، کارن گیلان و جک بلک است ، Welcome to the Jungle بسیار سرگرم کننده تر نیز می شود.

در این فیلم ما شاهد تسک هایی هستیم که دقیقا مانند بازی های کامپیوتری تنظیم شده اند و باید یکی یکی تکمیل سوند تا ماموریت به پایان برسد و همچنین نحوه شخصیت سازی کاراکتر ها نیز کاملا شبیه به بازی ها است.

Jumanji: The Next Level :

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

سومین فیلم جومانجی دومین فیلمی است که از ساختار بازی های ویدئویی در آن استفاده می کند. در حالی که شاید این فیلم به خوبی فیلم قبلی خود نباشد ، Jumanji: The Next Level هنوز یک فیلم بسیار سرگرم کننده است .

در این فیلم ویژگی هایی به کاراکتر های معروف آن اضافه می شود که به آنها قابلیت های جدیدی می دهد و باعث می شود تا به سیستم کلی قسمت قبل خود وفادار بماند و همچنان در دنیای بازی های کامپیوتری قرار داشته باشد.

دقیقا مانند قسمت قبلی آن ، ماموریت هایی وجود دارند که باید برای به پایان رساندن بازی تکمیل شوند و ماجراجویی جدید آنها از همینجا شروع می شود.

در کل این فیلم همچنان یکی از بهترین فیلم هایی است که در دنیای بازی های ویدیویی ساخته شده است و می تواند برای چندین ساعت شما را سرگرم کند و خاطره خوبی از خود در ذهن شما به جای بگذارد.

Tron: Legacy :

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند​

Tron: Legacy دنباله ای بود که هرگز فکر نمی کردیم آن را ببینیم. در حالی که فیلم اصلی آن به یک فیلم پرطرفدار تبدیل شد ، اما دنباله های گران قیمت زیادی دریافت نکرد و در کل توجه زیادی به آن نشد.

در حالی که Legacy ممکن است جلوه های ویژه فیلم را به روشی که فیلم اول آن وارد دنیای کاملاً جدیدی کرده بود اجرا نکند، اما یکی از اولین نمونه های فناوری deaging دیجیتالی بود (فناوری که باعث می شود بازیگران بسیار جوان تر از چیزی هستند به نظر برسند) و Tron: Legacy صادقانه از هر نظر دیگری بهتر از نسخه قبلی خود است.صحنه های اکشن قوی تر هستند ، شخصیت ها بسیار عمیق تر ساخته شده اند و موسیقی متن فیلم یکی از بهترین های تاریخ است.

اگر به دنبال فیلمی سراسر هیجان و صحنه های اکشن در دنیای بازی های ویدیویی هستید ، به هیچ وجه این فیلم را از دست ندهید و برای بهتر متوجه شدن داستان آن می توانید ابتدا قسمت قبلی آن را مشاهده کنید و بعد به سراغ این فیلم بروید.

Wreck-It Ralph :

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

ممکن است فیلم های زیادی در داخل بازی های ویدئویی اتفاق بیفتد ، اما Wreck-It Ralph یکی از معدود فیلم هایی است که سعی نمی کند به نحوی یک انسان معمولی را به داخل بازی بفرستد.

 Wreck-It Ralph کاملاً درباره شخصیت هایی است که در داخل بازی زندگی می کنند ، اما به هیچ وجه به آنها اهمیت داده نمی شود. داستان فیلم رالف را دنبال می کند ، کاراکتری خراب کار که از قبل به همین عنوان برنامه نویسی شده است و در یک بازی Arcade کلاسیک دهه ۸۰ در نقش یک شرور قرار دارد که از شرور بودن خود خسته شده است و به دنبال راهی برای قهرمان شدن می گردد.

او در این مسیر با چالش های زیادی روبرو می شود و مجبور به فرار به دنیای بازی های دیگر می شود که باعث ایجاد اختلال در آنها می شود و مشکلات زیادی برای او اتفاق می افتد.

این انیمیشن یکی از خلاقانه ترین و جذاب ترین پروژه های والت دیزنی است که دید کاملا جدیدی نسبت به بازی های ویدویی به ما می دهد و نوعی روح و شخصیت کاملا واقعی به آنها می بخشد.

Free Guy :

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند​

جدیدترین فیلمی که در این سبک ساخته شده است و درواقع کاملا در دنیای بازی های ویدیویی غرق شده است و تقریباً می توان گفت بهترین آنها است ، فیلم Free Guy است.

  فیلم Free Guy درباره کاراکتر Guy با بازی رایان رینولدز ، که یک NPC در داخل یک بازی ویدیویی است که به تنهایی شروع به رشد و تکامل می کند، است.

این فیلم ، فیلمی خنده دار و احساسی است و دارای شوخی ها و مراجع مربوط به بازی های ویدئویی است ، اما هیچ الزامی وجود ندارد که شما همه آنها را بفهمید ، زیرا داستان آن طوری ساخته شده است که بدون دانستن هیچ کدام از نشانه های گیمینگ در آن ، همچنان برای همه مخاطبان جذاب است.

این فیلم ترکیب بسیار عالی ای از تمام فاکتور های دنیا های سینما و گیمینگ است که به بهترین حالت ممکن ساخته شده است و طبق اخبار منتشر شده ، به نظر می رسد که به دلیل استقبال سیار زیاد از قسمت اول آن ، قسمت دوم آن نیز برای ساخت تایید شده است.

فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند فیلم هایی که درون بازی های ویدیویی اتفاق می افتند

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمدرضا گفت:

    شما کانال تلگرام هم دارین؟