۰

بهترین بازی های شبیه به Twisted Metal

بازی های شبیه به Twisted Metal

بازی های شبیه به Twisted Metal

مجموعه Twisted Metal به دلیل خشونت های بسیار زیاد ، شخصیت های فوق العاده مانند Sweet Tooth و جنگ های تخریبی و مرگبار در عرصه اتومبیل شهرت دارد.

در حالی که از زمان PS3 ورودی جدیدی در این سری ثبت نشده است ، امیدواریم یکی از استودیوهای سونی Twisted Metal را با ایده های تازه و حتی مبارزه با وسایل نقلیه بهتر احیا کند.

در این مقاله داریم به معرفی تا از بهترین بازی های شبیه به Twisted Metal بپردازیم ؛ پس با ما همراه باشید :

Carmageddon: Max Damage

Carmageddon تقریباً به مدت زمان مشابه Twisted Metal وجود داشته است ، اما هرگز این امتیاز را نداشته است که توسط ناشری بزرگ مانند سونی مورد حمایت قرار گیرد.

آخرین قسمت ، Carmageddon: Max Damage در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و بازسازی Carmageddon: Reincarnation برای PS4 و Xbox One است.

در آن ، بازیکنان در مسابقات مختلف با تمرکز بر ایجاد تخریب هرچه بیشتر عابران پیاده ، رانندگان دیگر و حیوانات رقابت می کنند.

این بازی دارای مجموعه ای از وسایل نقلیه قابل ارتقا است که برای استفاده از زنجیرها ، اره ها و شعله افکن ها طراحی شده است.

Wreckfest

اگر Carmageddon برای سلیقه شما کمی پر هیجان است ، Wreckfest گزینه دیگری است که به فرمول تخریب پذیری سنتی پایبند است.

این بازی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد ، جانشین معنوی سری FlatOut است که با استفاده از مدل سازی ها ، مبارزه با وسایل نقلیه را به درجات جدیدی می رساند.

در این بازی ، شما در حالت های مختلف راه خود را به خط پایان باز می کنید و با خرد کردن ماشین های دیگر برای اول شدن در مسابقات تلاش می کنید.

در این بازی شما باید در عین اینکه به ماشین های دیگری صدمه می زنید ، از ماشین خود نیز حفاظت کنید ، وگرنه به راحتی می توانید شما هم یکی از ماشین های منفجر شده دیگر باشید.

GRIP: Combat Racing

GRIP نیز که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد ، یک مسابقه مبارزه ای سریع است که زیبایی و حساسیت دهه ۹۰ Twisted Metal را با محیط های الهام گرفته شده از تکنولوژی های نسل آینده عوض می کند.

این امر زمانی منطقی به نظر می رسد که شما مکانیک های رانندگی بازی را در نظر بگیرید ، که باعث می شود شما برعکس روی دیوارها ، سقف ها و تقریباً هرجای دیگری که لاستیک های شما می توانند حرکت کنند ، رانندگی کنید.

در حالی که هیچ اتومبیل خاصی یا شخصیت بزرگی وجود ندارد ، GRIP دارای ۳۰ وسیله نقلیه در هر شکل و اندازه است که بسیاری از آنها از وسایل نقلیه ضد گرانش Wipeout و F-Zero الهام گرفته شده است.

مشابه خودروهای Twisted Metal ، خودروهای GRIP مجهز به سلاح های بالستیک و پرتابی هستند ، از موشک ها گرفته تا مسلسل های بزرگ با سرعت شلیک بالا…!

Road Redemption

Road Redemption جانشین معنوی سری Road Rash است که چند تغییر را ارائه می دهد ، که مهمترین آنها یک کمپین تک نفره با ساختار بازی های Rogue است.

مبارزات بازی ترکیبی از دور و نزدیک است ، بازیکن می تواند یکدیگر را بگیرند ، ضربه بزند و حمله کند و همچنین SMG ، شات گان و تفنگ را شلیک کند.

این بازی همچنین دارای ده ها سلاح سرد از جمله لوله ، چوب بیس بال ، شمشیر ، آچار و خیلی موارد دیگر است.

هر ضربه ای در Road Redemption بسیار واقعی به نظر می رسد ، در نتیجه گیم پلی ای شبیه به Twisted Metal را دارد.

Rocket League

اگر به دنبال یک بازی منحصر به فرد در این سبک با قابلیت چندین بار بازی کردن هستید ، Rocket League یک انتخاب عالی است که دارای کنترل های ساده ، سفارشی سازی ماشین و بازیکنان آنلاین است.

بازی فوتبال اتومبیل به عنوان یکی از معدود بازی های آنلاین که پشتیبانی کراس پلتفرم را در همه سیستم عامل ها ارائه می دهد ، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این یک خبر عالی برای طرفداران Twisted Metal است که ممکن است هرگز آن را بازی نکرده باشند یا به خاطر تفکرات اشتباه تصور می کردند که این بازی فقط برای کودکان است، اکنون می توانند آن را تجربه کنند و از آن تجربه ببرند.

اهمچنین گر در PS4 بازی می کنید ، حتی می توانید یک وسیله نقلیه اختصاصی Sweet Tooth را نیز بردارید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *