۰

۵ مورد از بهترین بازی های شبیه Rocket League

بازی های شبیه Rocket League

بازی های شبیه Rocket League

در این مقاله قصد داریم تا به ۶ مورد از بهترین بازی های شبیه Rocket League اشاره کنیم و آن ها را به شما معرفی کنیم ، پس با ما همراه باشید :

Can’t Drive This

بازی های شبیه Rocket League

Can’t Drive This یک بازی رقابتی چند نفره است که شخصی را شما را در نقش شخصی قرار می هد که سعی دارد از بین موانع ایجاد شده و حرفان خود عبور کند.

اگر راننده هستید ، هدف شما زنده ماندن از هر چیزی است که طراح این مسیر در راه شما می اندارد ، از جمله موانعی مانند سطح شیب دار ، جاده های خیس و سر، حلقه های آتش و سایر موارد…

همچنین کلی قطعات و آیتم های مختلف برای اضافه کردن به ماشین شما وجود دارد ؛ این بازی از بخش چند نفره آنلاین ۲ نفره و تقسیم کردن صفحه به ۴ قسمت برای آفلاین بازی کردن با دوستان.

Wreckfest

بازی های شبیه Rocket League

توصیه بعدی ما به شما جانشین سری FlatOut است و از یک مکانیک خاص برای نبردهای ماشینی و صدمه دیدن در آنها استفاده می کند.

Wreckfest شما را مجبور به خرد کردن ماشین های دیگر با استفاده از تکنیک های خاص رانندگی می کند و هدف شما نیز مانند بیشتر بازی های مسابقه ای ، اول شدن است.
دقیقا مانند Rocket League ، پیروزی در این بازی نیاز به تعادل دقیق بین حمله و دفاع دارد زیرا وسیله نقلیه شما نیز در معرض آسیب قرار می گیرد.

اگر طرفدار کنترل های دقیق و هندلینگ فوق العاده Rocket League هستید ، از رویکرد مدرن Wreckfest در مبارزه با اتومبیل لذت خواهید برد.

Knockout City

بازی های شبیه Rocket League

اگرچه ناک اوت سیتی هنوز در صحنه ورزش آنلاین چند نفره درحال پیدا کردن جای خود است ، اما مکانیک بسیار هیجان انگیز و جالب این بازی هر بازیکنی که اهل رقابت باشد را به خود جذی خواهد کرد.
بازی متمرکز بر گرفتن و پرتاب توپ های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد به حرفان خود به امید ناک اوت کردن آنها است.

خوشبختانه ، گزینه های شما محدود به کاری نیست که فقط می توانید با یک توپ در دست خود انجام دهید ، زیرا شخصیت شما می تواند یک گلایدر را نیز براند، دشمنان را با مشت و لگد مورد حمله قرار دهد و همچنین با پریدن جلوی توپ یک بازیکن دیگر ، جان خود را برای او فدا کند.

Knockout City شامل چندین حالت بازی است که انواع مختلف توپ ، خطرات زیست محیطی و اهداف را در هر یک از نقشه های آن ، همراه با آیتم های مختلف Battle Pass معرفی می کند.

Heavy Metal Machines

بازی های شبیه Rocket League

Heavy Metal Machines یکی دیگر از عناوین رایگان مسابقه – جنگی است که با تاکید بر مکانیک بازی MOBA ، احساس تلاقی بین Rocket League و League of Legends را ایجاد می کند.

در این بازی تیم های ۴v4 ضمن کنترل وسایل نقلیه مجهز به سلاح های کشنده که یادآور مود رامبل در راکت لیگ هستند ، برای به ثمر رساندن گل با یکدیگر رقابت می کنند.
با این حال ، از آنجایی که ماشین های Heavy Metal Machines  در درجه اول یک MOBA هستند ، به هر نوع وسیله نقلیه قدرت و آماری منحصر به فرد اختصاص داده می شود که هر کدام یک سبک بازی خاص خواهند داشت.

علاوه بر این ، مانند Rocket League ، این بازی را می توان به صورت عادی یا رقابتی در حالت های Ranked و Colosseum Tournament انجام داد که جوایز هیجان انگیزی را ارائه می دهند.

Burnout Paradise: Remastered

بازی های شبیه Rocket League

اگر می خواهید یک بازی مسابقه ای با توانایی Rocket League برای منفجر کردن ماشین های دیگر داشته باشید ، پس Burnout Paradise Remastered یک گزینه عالی با حالت چند نفره آنلاین با حداکثر ۴ بازیکن است.

این نسخه در اصل نسخه پیشرفته Burnout Paradise است که در سال ۲۰۰۸ با انبوهی از پیشرفت های فنی و بصری و همچنین محتوای اضافی منتشر شد.

این بازی شامل ۱۵۰ وسیله نقلیه اصلی و هشت بسته DLC است که بیش از ۱۰۰ اتومبیل ، ده آهنگ جدید و چالش های اضافی را برای استفاده به شما اضافه می کند.

به عنوان یکی از معدود بازی های اتومبیلرانی که دارای یک جهان باز کاملاً قابل گشت و گذار است ، Burnout Paradise مملو از میانبرهای مخفی ، رمپ ها و بیلبوردهای تخریب پذیر است که به شما جایزه می دهند.

بازی های شبیه Rocket League بازی های شبیه Rocket League بازی های شبیه Rocket League بازی های شبیه Rocket League بازی های شبیه Rocket League

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *