۰

۵ مورد از بهترین بازی های Pixel Art سال ۲۰۲۱

بهترین بازی های Pixel Art

بهترین بازی های Pixel Art

بازی های زیاد و باگرافیک زیادی این روزها منتشر می شوند ، اما در میان آنها هنوز بازی هایی با سبک کلاسیک و پیکسلی هستند که طرفداران زیادی دارد و با اینکه بسیار طراحی های ساده ای دارند ، اما حال و هوای خاص خود را دارند.

در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از بهترین بازی های Pixel Art را به شما معرفی کنی ؛ پس با ما همراه باشید:

Stardew Valley

برای شروع یچه بازی بهتر از Stardew Valley است که توسط Eric Barone ، معروف به ConcernedApe ساخته شده است.

با الهام از بازی های دوست داشتنی Harvest Moon ، این بازی به عنوان یک شبیه ساز ۲D با برخی از مکانیک های RPG و گرافیک هنری پیکسلی ارائه شده است.

در آن ، شما شخصیت خود را ایجاد می کنید و تصمیم می گیرید که مزرعه قدیمی پدربزرگ خود را با جمع آوری بذر ، کاشت محصول و فروش آنها دوباره به زندگی برگردانید.

سرانجام پس از چند وقت باقی امکانات بازی برای شما باز می شود و به شما امکان می دهد مناطق دیگر مانند دامداری ، شراب سازی ، پخت و غیره را کشف کنید.

Black Skylands

بهترین بازی های Pixel Art

Black Skylands یک هنری پیکسلی است که شما را به عنوان کاپیتان یک سفینه هوایی در جستجوی جهان باز از بالا به پایین متشکل از جزایر شناور که در ابرها هستند ، قرار می دهد.
گیم پلی بازی بیشتر مربوط به ساخت کشتی شما و مسلح شدن قبل از رفتن به نبرد با گروه های دزدان دریایی و هیولا ها است تا مناطق خود را حفظ کنید و مناطق جدیدی را برای خود باز کنید.

در طول مسیر ، شما با منابع مختلف و آیتم هایی روبرو می شوید که به شما امکان می دهد اسلحه ، تجهیزات و سفینه خود را به روز کنید.

Strangeland

بهترین بازی های Pixel Art

Strangeland یک بازی ماجراجویی پیکسل هنری سورئال از سازندگان Primordia است که شما را در کاوش یک کارناوال کابوس وار پر از جاذبه ها و شخصیت های دنیوی قرار می دهد.

شما به عنوان یک مرد مرموز بازی می کنید که در این شهر عجیب  با صدای گریه یک زن قبل از مردنش بیدار می شود.

این کاراکتر شما را وادار می کند در حالی که با شخصیت های بیمارگونه و جاذبه های این کارناوال روبرو می شود ، در جستجوی پاسخ ها خود به راه بیفتد.

این بازی بسیاری از موضوعات سنگین را بررسی می کند و شامل تصاویر تاریکی است که ممکن است برای برخی طاقت فرسا باشد ، اما برخی از بهترین طراحی های هنری پیکسل را که دیده ایم ، به نمایش می گذارد.

Octopath Traveler

بهترین بازی های Pixel Art

Octopath Traveller یک RPG ساخته شده از Square Enix است که با زیبایی منحصر به فرد HD-2D هنر پیکسل را به اوج خود می برد.

تکمیل کننده ظاهر متمایز بازی ، یک کمپین طولانی ۶۰ ساعته است که در هشت شخصیت قابل پخش که از اقشار مختلف زندگی هستند .

مبارزات آن با سیستم کلاسیک و قدیمی turn-based صورت می گیرد و هر کاراکتر آن دارای قدرت خاص خود است.

نبردها جایی است که هنر پیکسل Octopath Traveler واقعاً زنده می شود و سایه های بسیار شفاف ، نور و جلوه های بازی را به نمایش می گذارد.

Dead Cells

بهترین بازی های Pixel Art

Dead Cells یک بازی هنری پیکسلی است که روی مبارزات و اکتشافات تمرکز زیادی دارد.

در بازی شما باید شروع به جمع کردن آیتم های مختلف برای کرفت کردن بکنید تا بتوانید باس ها و دشمنان بازی را راحت تر شکست دهید.

پس از مرگ ، بازیکنان با کمی بیشتر از منابع قبلی خود به منطقه شروع باز می گردند و هرچه بیشتر جان خود را به خطر بیاندازید ، جایزه های با ارزش تری دریافت خواهید کرد.
جالب اینجاست که این بازی از نظر تکنیکی به صورت سه بعدی ارائه شده است اما از یک دیدگاه ۲D برای فریب شما در بازی استفاده می کند که شما تصور کنید در حال تجربه یک بازی ۲ بعدی هستید.

بهترین بازی های Pixel Art بهترین بازی های Pixel Art بهترین بازی های Pixel Art بهترین بازی های Pixel Art بهترین بازی های Pixel Art

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *