۰

بازی GTA Online ماشین های اختصاصی کنسول های نسل جدید را ارتقا می دهد

بازی GTA Online

بازی GTA Online با به روزرسانی جدید Los Santos Tuners کمی سریعتر و خشن تر می شود. همراه با فضای اجتماعی جدید برای نمایش اتومبیل های شخصی سازی شده شما ، مسابقات ، جوایز و اتومبیل های جدیدی به بازی اضافه شده است.

برخی از به روزرسانی های ماشین ها منحصر به نسخه های GTA Online پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X | S است که در اواخر امسال منتشر می شوند.

به روزرسانی Los Santos Tuners یک بروزرسانی چند جانبه است که با یک فضای اجتماعی جدید در Cypress Flats به نام LS Car Meet آغاز می شود.

بازی GTA Online

چالش های Prize Ride به بازیکنان این امکان را می دهد تا برای جایزه و دسترسی به مغازه های خاص مانند Merch Shop ، Tattoo Shop ، Modding Area و Private Takeover به رقابت بپردازند که به شما امکان می دهد فضای Car Meet را به سبک خود تغییر دهید .

همراه با مسابقات جدید از جمله سری مسابقات خیابانی که در خیابان ها در مقابل سایر بازیکنان و LSPD ها به رقابت می پردازید ، می توانید اتومبیل های جدید و آپدیت های آنها را کسب کنید. Rockstar در طول تابستان ۱۷ اتومبیل جدید را به بازی اضافه می کند ، ۱۰ اتومبیل در ۲۰ ژوئیه هنگام انتشار به روز رسانی ارائه می شود.

بازی GTA Online

با این حال ، برخی از وسایل نقلیه با بهبود سرعت و موارد دیگر قابل ارتقا هستند ، اما این “نسخه های ویژه فقط در نسخه های کنسول های PlayStation و Xbox Series X | S در دسترس خواهند بود.”

این نسخه ارتقا یافته در ماه نوامبر منتشر می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *