۰

نسخه ریمستر Bloodborne و Uncharted Collection برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۵

ریمستر Bloodborne

نسخه ریمستر Bloodborne و Uncharted Collection برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۵ ؟

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در انجمن‌های ResetEra و ۴Chan، سونی امسال کالکشن Uncharted و بازسازی Bloodborne را به پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی خواهد آورد. بر اساس این شایعه، در ماه شهریور یا مهر، کالکشن Uncharted برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و همچین برای پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار میگیرد.

چندی پیش هم شایعه شده بود عنوان Uncharted Chronicle Edition، شامل تمام قسمت‌های این سری، در سال ۲۰۲۱ برای PC و PS5 منتشر خواهد شد.

منبع ناشنانی اعلام کرده که این اطلاعات را از یک ایمیل که حاوی خلاصه‌ای از جلسه‌ی بین اعضای استودیوی ناتی داگ و تیم بازاریابی سونی بوده، دریافت کرده است. این مجموعه، شامل تمامی قسمت‌های بازی که برای کنسول PS3 و PS4 منتشر شده و نیز Uncharted Golden Abyss خواهد بود. این عناوین به همراه بافت‌های باکیفیت‌تر، رزولوشن بالاتر و پشتیبانی‌ از فریم‌ریت بیش‌تر عرضه می‌گردد.

سونی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی نسخه‌های موبایلی Uncharted و God of War است

چندی براساس گزارش VGC، شرکت سونی و برند پلی‌استیشن قصد دارند تا با عرضه‌ی نسخه‌های موبایلی عناوین مطرحی نظیر Uncharted و God of War، وارد عرصه‌ی تولید بازی‌های موبایلی شوند.

در واقع، در خلال گزارش‌های منتشر شده از سرمایه‌گذاری سونی بر روی صنعت سینما و ساخت سریال‌های اقتباسی، گزارش‌هایی از افتتاح استودیو و یا استودیوهایی برای ورود و سرمایه‌گذاری این شرکت در صنعت بازی‌های موبایلی نیز به گوش رسیده است. همچنین، این شرکت قصد دارد تا با استفاده از محبوبیت عناوین مطرح خود نظیر God of War، سهمی از سرمایه‌ی کلان موجود در این عرصه را از آن خود کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *