۰

بازی های رایگان سرویس Xbox Games With Gold در ماه جولای معرفی شدند

سرویس Xbox Games With Gold

مایکروسافت مجموعه بعدی بازی های سرویس Xbox Games With Gold را اعلام کرد. در جولای ۲۰۲۱ بازیکنان Xbox Live Gold شاهد دریافت بازی های Planet Alpha ، Rock of Ages 3: Make & Break ، Midway Arcade Origins و Conker: Live & Reloaded هستند.

این خبر از طریق Xbox Wire منتشر شده است ، که همچنین اعلام کرد چهار بازی اضافه شده به سرویس در این ماه به ارزش ترکیبی ۷۹.۹۶ دلار رسیده و بازیکنان می توانند در مجموع ۳۰۰۰ Gamerscore کسب کنند.

Planet Alpha از ۱ تا ۳۱ ژوئیه ، Rock of Ages 3: Make & Break از ۱۶ جولای تا ۱۵ آگوست ، Conker: Live & Reloaded از ۱ تا ۱۵ ژوئیه و Midway Arcade از از ۱۶ تا ۳۱ ژوئیه در دسترس خواهند بود.

سرویس Xbox Games With Gold

Planet Alpha یک بازی اکشن و ماجراجویی است که بازیکنان در آن باید پس از وارد شدن به دنیای بیگانه و عجیب و غریب ، در آنجا گشت و گذار کنند و در عین حال برای زنده ماندن از دست دشمنان آن سیاره تلاش کنند.

Rock of Ages 3: Make & Break  نیز سبک دفاع از برج این سری را ادامه می دهد. این بازی عجیب و در عین حال راضی کننده است و در آن شما باید با چیدن استراتژی های درست ، دشمنانتان را شکست بدهید.

سرویس Xbox Games With Gold

Conker: Live & Reloaded یکی از تازه ترین ماجراهای این سنجاب است. این بازی اساساً بازسازی نسخه اصلی Conker’s Bad Fur Day برای N64 است ، اما شامل یک حالت چند نفره است که به شما امکان می دهد حالت های Capture the Flag یا Deathmatch را بازی کنید. همچنین می توانید Conker’s Bad Fur Day را از طریق Rare Replay بازی کنید.

سرویس Xbox Games With Gold

سرانجام ، Midway Arcade Origins بازسازی کننده ۳۰ بازی آرکید کلاسیک Midway ، از جمله Gauntlet ، Rampage ، Joust ، Spy Hunter ، Defender و Marble Madness است. و حداقل دیگر مجبور نیستید برای دوباره بازی کردن آن سکه جدید بیاندازید!

فقط کمی زمان برای دانلود بازی های سرویس Xbox Games With Gold در ژوئن ۲۰۲۱ باقی مانده است ، پس مطمئن شوید که قبل از پاک شدنشان ، آنها را دانلود کنید.

 

سرویس Xbox Games With Gold سرویس Xbox Games With Gold سرویس Xbox Games With Gold

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *