۰

بازی های ماه ژوئن سرویس Xbox Game Pass معرفی شدند

بازی های سرویس Xbox Game Pass

مایکروسافت جدیدترین دسته از بازی ها را که در ماه ژوئن برای سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود ، فاش کرده است. دنیای بزرگ و اسرار آمیز موجود در The Wild at Heart از هم اکنون در سیستم های ابری که از Game Pass پشتیبانی می کنند در دسترس است ، در حالی که بازی طولانی مدت و چندنفره Ubisoft به نام For Honor از ۳ ژوئن در کنسول Xbox و سیستم cloud در دسترس خواهد بود. در تاریخ ۸ ژوئن ، Game Pass برای رایانه های شخصی بازی Backbone را در نظر گرفته است که در آن می توانید حس و حال یک کاراگاه را تجربه کنیید.

سرویس Xbox Game Pass

سرانجام Darkest Dungeon در تاریخ ۱۰ ژوئن برای کنسول ، رایانه شخصی و cloud در دسترس قرار خواهد گرفت. Darkest Dungeon که یک بازی به سبک گوتیک با عناصر RPG است. این بازی نه تنها شما را برای زنده نگه داشتن خود و تیمتان به چالش می کشد ، بلکه مجبور خواهید شد با فشار های روحی و روانی ماجراجویی های مختلف نیز دست و پنجه نرم کنید.

برای ایجاد فضای لازم برای این بازی های جدید ، چندین عنوان دیگر Xbox Game Pass را ترک خواهند کرد. Ace Combat 7: Skies Unknown ، Night Call ، West of Dead ، Wizard of Legend و Observation در ۱۵ ژوئن از سرویس خارج می شوند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *