۰

استودیو WB Games Montreal سازنده بازی Gotham Knights ، درحال کار بر روی یک بازی AAA است

استودیو WB Games Montreal

به نظر می رسد WB Montreal با توجه به لیست استخدام هایی که اخیراً ارسال کرده بود، در حال شروع کار بر روی یک بازی کاملاً جدید AAA است. توسعه دهنده Gotham Knights در حال پایان دادن به بازی اکشن چند نفره Batman است ، اما PCGamesN لیست شغل هایی را پیدا کرده است که ممکن است به ما در مورد بازی آینده آنها اطلاعاتی بدهد.

لیست برنامه نویسان ارشد گیم پلی / انیمیشن که در وب سایت WB Games Montreal دیده می شود می گوید که آنها به دنبال افراد با استعداد “برای کار با تیم توسعه بازی برای یک عنوان جدید ، AAA هستند.” شغل دیگر آن شامل بهینه سازی “سیستم های گیم پلی کراس پلتفرم” و “رفتارهای NPC” ها است.

استودیو WB Games Montreal

همانطور که توسط PCGamesN اشاره شد ، وب سایت این استودیو اشاره کرده است که WB Games Montreal “متمرکز بر توسعه بازی هایی است که جهان DC را در فضای تعاملی گسترش می دهند”.

مدت ها بود که شایعه شده بود که این استودیو در حال کار بر روی یک بازی سوپرمن است ، ظاهراً در آوریل ۲۰۲۰ طرح مفهومی این بازی لغو شده به صورت آنلاین درز می کند. این لیست نشان می دهد که WB مونترال ممکن است فعلا در آینده نزدیک آن پروژه قدیمی را دوباره باز نکند ، همچنین ممکن است یک بازی جدید در دنیای DC و دور از دنیای بتمن باشد.

در هر صورت ، Gotham Knights بسیار زودتر از این بازی AAA منتشر می شود. این بازی “برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای بازیکنان.” از مارس سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاد. Gotham Knights در سال ۲۰۲۲ منتشر می شود.

استودیو WB Games Montreal استودیو WB Games Montreal استودیو WB Games Montreal استودیو WB Games Montreal استودیو WB Games Montreal استودیو WB Games Montreal

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *