۰

بازی های سرویس PlayStation Plus در ماه ژوئن ۲۰۲۱ مشخص شدند

بازی های سرویس PlayStation Plus

تقریباً نزدیک ماه ژوئن است و این بدان معناست که مشترکین PlayStation Plus به زودی به عنوان بخشی از اشتراکات خود ، دسته جدیدی از بازی های رایگان PS5 و PS4 را دریافت می کنند. سونی این بازی ها را روز چهارشنبه اعلام کرد و شامل Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown ، Star Wars: Squadrons و Operation Tango است که همه آنها از اول ژوئن در دسترس خواهند بود.

بازی انحصاری PS5 به نام Operation Tango روز سه شنبه ، ۱ ژوئن بر روی پلی استیشن پلاس منتشر می شود. این یک بازی چند نفره ماجراجویی- جاسوسی است که  به شما امکان می دهد به عنوان یک هکر یا کاراگاه بازی کنید زیرا فقط می توانید با صدای خود ارتباط برقرار کنید . به همین ترتیب ، این بازی نیاز به داشتن میکروفون برای هر دو بازیکن دارد.

بازی های سرویس PlayStation Plus

در همین حال ، Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown یک ریمستر از استودیو سازنده یاکوزا به نام Ryu Ga Gotoku برای PS4 است. این بازی دارای رابط کاربری مجدد طراحی شده و تصاویر بصری بهبود یافته است.

Seiji Aoki ، تهیه کننده ارشد ، پیش از رونمایی در مصاحبه ای با GameSpot گفت: “این پروژه به عنوان بخشی از جشن ۶۰ سالگی سگا آغاز شد ؛ این پروژه به عنوان هدیه ای برای جامعه ما ساخته شده است.” “ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری آن را بازی کنند. راه اندازی در PlayStation Plus و PlayStation Now به ما امکان می دهد تا تجربه قطعی Virtua Fighter را به عنوان یک بازی اساساً” رایگان “برای میلیون ها بازیکن در سراسر جهان ارائه دهیم ، که ممکن است بسیاری از آنها برای اولین بار باشد که این سری را تجربه می کنند.

Star Wars: Squadrons در ابتدا در اکتبر سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این بازی فضایی چند نفره همچنین دارای یک بخش تک نفره است که پس از حوادث Return of the Jedi اتفاق می افتد. شما در بازی بین عنوان امپراتوری و جمهوری جدید متناوب هستید.

بازی های سرویس PlayStation Plus بازی های سرویس PlayStation Plus بازی های سرویس PlayStation Plus بازی های سرویس PlayStation Plus

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *