۰

بازی Battlefield 6 احتمالا فاقد بخش داستانی خواهد بود.

بازی Battlefield 6

تام هندرسون:بازی Battlefield 6 احتمالا فاقد بخش داستانی خواهد بود.

تام هندرسون به تازگی گفته که تاکنون چیزی از وجود یک بخش داستانی مشابه گذشته در Battlefield 6 نشنیده و با توجه به عدم استقبال چشمگیر کاربران از بخش داستانی نسخه های قبلی Battlefield حدس می‌زند که در نسخه جدید شاهد حضور کمپین نباشیم.

به طور رسمیهم اعلام شد : Battlefield 6 برای کنسول های نسل هشتمی هم منتشر میشود.

برخلاف شایعاتی که مدتی پیش منتشر شد و بسیاری از کاربران را ناامید و نگران کرده بود، الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی خود اعلام کرد که، بازی Battlefield 6 در کنار عرضه روی کنسول‌های نسل نهم، برای کنسول‌های نسل هشتمی یعنی PS4 و Xbox One نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

رونمایی از نسخه‌ی بعدی Battlefield، ظاهراً در ماه خرداد صورت خواهد گرفت.

طبق جدیدترین توییت منتشر شده در حساب کاربری رسمی بتلفیلد، به نظر می‌رسد که در ماه ژوئن میلادی (اوایل خرداد تا اوایل تیر) شاهد معرفی نسخه‌ی بعدی این سری خواهیم بود.

همچنین طبق شایعات،بازی Battlefield 6 به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه برای بخش چندنفره خواهد داشت

این طور که به نظر می‌رسد نقشه‌های Battlefield 6 نسبت به نسخه‌های گذشته بسیار بزرگ‌تر هستند، هم‌چنین بازی به هنگام عرضه ۱۰ الی ۱۲ نقشه خواهد داشت. دایس برنامه دارد تا به هر دو ماه یکبار هم به این تعداد بیافزاید. یکی از نقشه‌ها Weatherlution خواهد بود که در طول بازی تغییر می‌کند، وسایل نقلیه هم از نظر کلاسی مشابه به Battlefield 5 خواهند بود. ارتقای وسایل نقلیه هم وابسته به کلاس بازی‌باز خواهد بود.

آقای اندرو ویلسن، رییس EA تایید کرد که از بازی جدید بتلفیلد در ماه جون (تیر-خرداد) برای عرضه تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد. بیان شد که جدیدترین بازی Battlefield مانند عناوین ورزشی این شرکت علاوه بر کنسول‌های جدید پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان نیز منتشر می‌شود. اگرچه به مانند قبل تاکید شد که این نسخه یک تجربه‌ی نسل بعدی خواهد بود. همچنین آقای بلیک یورگنسن، مسئول امور مالی این شرکت عنوان کرد که این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم بسیار خوب به نظر می‌رسد. پس از معرفی در ماه آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در طول تابستان خواهیم بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *