۰

بازی Battlefield 6 احتمالا در تعطیلات ۲۰۲۱ منتشر می شود

بازی Battlefield 6

اندرو ویلسون ، مدیرعامل EA در تماس تلفنی اخیر ، تأیید کرد که به نظر می رسد Battlefield 6 هنوز برای انتشار تعطیلات ۲۰۲۱ در راه است و تأیید می شود که به کنسول های نسل گذشته می رسد.

این بازی که توسط توسعه دهنده قدیمی Battlefield DICE و با کمک Criterion ، DICE LA و EA Gothenburg در دست ساخت است ، قرار است در Q3 سال مالی فعلی EA منتشر شود ، بازی Battlefield 6 بین ۱ اکتبر و ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر می شود این مطابق نظرات قبلی EA است که اظهار داشت بازی در “تعطیلات ۲۰۲۱” فرا می رسد.

بازی Battlefield 6

Battlefield 6 به عنوان بازگشت به “all-warfare” برای این مجموعه مورد توجه قرار گرفته و گفته می شود که بیشترین تعداد بازیکن را در بین بازی های Battlefield تاکنون داشته است. گفته می شود این بازی از کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 نهایت استفاده را می کند تا نبردهای گسترده ای را به بهترین حالت زندگی ببخشد و همه چیزهایی را که در این فرانچایز شناخته شده است به سطح دیگری برساند. به همین دلیل شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است بازی قصد دارد از کنسول های نسل گذشته بگذرد ، منتشر شده است ، اما به نظر نمی رسد این مورد درست باشد.

Blake Jorgensen در هنگام تماس گفت: “این در هر دو کنسول عالی خواهد بود” ، اما به طور خاص نسخه نسل بعدی بازی را “ویژه” خواند. این بازی همچنین به رایانه های شخصی نیز خواهد آمد.

در طی این تماس ویلسون گفت که سخت افزار نسل بعدی این امکان را برای بتلفیلد فراهم می کند تا در مورد تعداد بازیکنان ، تخریب در بازی و فیزیک ، کارهای بیشتری انجام دهد و همه این ها به لطف افزایش پردازش و خروجی حافظه کنسول های جدید است.

الکترونیک آرتز

ویلسون گفت: “این بازی همه چیزهایی را دارد که علاقه مندان به Battlefield دوست دارند: نبر های حماسی ، جنگ همه جانبه ، اتفاقات غیر منتظره و تخریب بازیرا شامل می شود و همه آن ها را از طریق قدرت کنسول های نسل بعدی و رایانه های شخصی به مرحله بعدی می رساند.” . “ما هیجان زده هستیم که ماه آینده این بازی را به هواداران نشان می دهیم و در طول تابستان چیزهای بیشتری در مورد بازی به اشتراک می گذاریم.”

گزارش شده است که تصاویر فاش شده اخیر از Battlefield 6 بازگشت به یک محیط مدرن تر را نشان می دهد ، یک سکوی پرتاب موشک و یک جزیره گرمسیری که در معرض طوفانی گسترده قرار دارد را نشان می دهد.

این بازی قرار است به طور رسمی در ماه ژوئن رونمایی شود. این امر باعث می شود که این رویداد رسمی پیش از رویداد EA Play ناشر ، که اکنون برای ۲۲ ژوئیه برنامه ریزی شده است ، انجام شود. یک بازی موبایل Battlefield که توسط Industrial Toys ساخته شده است نیز در دست ساخت است و قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

بازی Battlefield 6 بازی Battlefield 6 بازی Battlefield 6 بازی Battlefield 6 بازی Battlefield 6 بازی Battlefield 6

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *