۰

کارگردان The Witcher 3 از سی دی پراجکت رد جدا شد.

کارگردان The Witcher 3

کارگردان The Witcher 3 از سی دی پراجکت رد جدا شد.

آقای Konrad Tomaszkiewicz کارگردان موفقترین بازی تاریخ کشور لهستان یعنی The Witcher 3 از کمپانی CD Projekt استعفا داد | براساس گزارشهای داخلی استدیو آقای Konrad Tomaszkiewicz متهم به زورگویی در محل کار و باعث شکل گیری محیطی استرس زا و ایجاد ترس در استودیو شده است.

هرچند وی اینگونه اتهامات را رد کرده است و در تحقیقات نیز بیگناه شناخته شد. اما در نهایت بابت هر نوع سوتفاهم عذرخواهی کرده ولیکن به هر جهت کارگردان یکی از موفقترین بازی‌های تاریخ استودیو مذکور را ترک نمود.

همچنین بر اساس گزارشی The Witcher 4 در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد

وبسایت کامیک بوک در گزارشی به زمان انتشار The Witcher 4 پرداخته، در هفته‌ی جاری سی دی پراجکت اعلام کرد که توسعه‌ی عناوین جدیدی از آی‌پی‌های Cyberpunk و The Wtcher را از سال ۲۰۲۲ آغاز می‌کند، در این صورت، با توجه به اینکه تاریخ معرفی بازی Cyberpunk 2077، به هشت سال پیش از تاریخ عرضه‌اش بازمی‌گردد، اگر تنها این مورد را بررسی کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که استودیو CD Project Red، بازی‌هایش را خیلی زودتر از تاریخ عرضه معرفی می‌کند، می‌توان به عرضه‌ی The Witcher 4 تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ امیدوار بود و اگر CD Project Red همچون موارد پیشین عمل کند، احتمالا بازی موردبحث را در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد

کارگردان The Witcher 3 از سی دی پراجکت رد جدا شد.

کارگردان The Witcher 3 از سی دی پراجکت رد جدا شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *